10 puntenquote:Op zondag 22 november 2015 02:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Streep door jullie seizoen dus.
Het is altijd moeilijk om zo'n groep duidelijk te maken dat ze niet zo goed zijn als ze denken, vorig seizoen had je net wat meer individuele klasse en scoringsvermogen die de ploeg dan net over het dooie punt heen hielpenquote:Op zondag 22 november 2015 09:23 schreef tja77 het volgende:
Verschil tussen de Boer en Cocu gaat nu wel steeds duidelijker worden. De Boer kon 4 kampioenschappen uit z'n selectie persen. Bij Cocu is het na 1 kampioenschap al gedaan.
Ongemotiveerde bagger, tegen de kleinere ploegen wordt er keer op keer gefaald, maar tegen Ajax, Feyenoord, Manchester en Wolfsburg kan het plotseling wel, dan is het nog steeds niet groots, maar wordt er wel inzet en vechtlust getoond.
Mietjes zijn het, en wat inzet betreft kan er nog heel veel van een ploeg als Feyenoord geleerd worden. Schop onder de kloten hebben ze nodig, niet zo'n nietszeggend gesprekje.
Is ook zo.quote:Op zondag 22 november 2015 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is altijd moeilijk om zo'n groep duidelijk te maken dat ze niet zo goed zijn als ze denken, vorig seizoen had je net wat meer individuele klasse en scoringsvermogen die de ploeg dan net over het dooie punt heen hielpen
Jullie hebben gewoon een elftal dat ruim bovenaan zou moeten staan. Dat straks een club met een 35 jarige aanvaller jullie van de tweede plek stoot, moet wel pijnlijk zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 01:45 schreef BadderHaring het volgende:
Als ze het nu echt niet zouden kunnen, dan zou het niet zo frustrerend zijn. Staat er gewoon een kutelftal met 11 gasten die er geen drol van kunnen, dan is het gewoon niet anders en moet je gewoon hopen op betere tijden.
Maar tegen elke fatsoenlijke tegenstander laten ze het verdomme wel zien.
Pijnlijk is niet het juiste woord. Het is wat het is, hooguit wat frustrerend. Komt wel goed, en zo niet, dan niet.quote:Op zondag 22 november 2015 10:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een elftal dat ruim bovenaan zou moeten staan. Dat straks een club met een 35 jarige aanvaller jullie van de tweede plek stoot, moet wel pijnlijk zijn.
Nouja als het niet goed komt dan zeg ik altijd joh ga naar het stadion en support je club. Kan je tenminste een bijlage leveren en misschien dat het dan in het vervolg wat minder frustrerend voor je is. Maarja, jij bent niet zo iemand he?quote:Op zondag 22 november 2015 10:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pijnlijk is niet het juiste woord. Het is wat het is, hooguit wat frustrerend. Komt wel goed, en zo niet, dan niet.
En misschien gelijk met een club met een begroting van 10 miljoen.quote:Op zondag 22 november 2015 10:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een elftal dat ruim bovenaan zou moeten staan. Dat straks een club met een 35 jarige aanvaller jullie van de tweede plek stoot, moet wel pijnlijk zijn.
Ze zijn gewoon realistisch.quote:Op zondag 22 november 2015 13:00 schreef Ramboetan het volgende:
Jullie staan 4 punten achter op Ajax en sommige hier zeggen nu al dat het kampioenschap verspeelt is. Waar gaat dit over?
Dat is het natuurlijk niet, maar het is niet de eerste lamlendige wedstrijd van PSV dit seizoen, als je op deze manier doorgaat verspeel je je kansen natuurlijk wel.quote:Op zondag 22 november 2015 13:00 schreef Ramboetan het volgende:
Jullie staan 4 punten achter op Ajax en sommige hier zeggen nu al dat het kampioenschap verspeelt is. Waar gaat dit over?
Vorig seizoen hadden ze nog Wijnaldum en Memphis hoe kut die ook speelde die schoten er meestal wel een in. Wat er nu staat is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 22 november 2015 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk niet, maar het is niet de eerste lamlendige wedstrijd van PSV dit seizoen, als je op deze manier doorgaat verspeel je je kansen natuurlijk wel.
Nee, maar dat zou kunnen liggen aan het feit dat ik al 4 maanden meer in het ziekenhuis ben dan thuis.quote:Op zondag 22 november 2015 10:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nouja als het niet goed komt dan zeg ik altijd joh ga naar het stadion en support je club. Kan je tenminste een bijlage leveren en misschien dat het dan in het vervolg wat minder frustrerend voor je is. Maarja, jij bent niet zo iemand he?
Ging je daarvoor wel dan?quote:Op zondag 22 november 2015 13:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou kunnen liggen aan het feit dat ik al 4 maanden meer in het ziekenhuis ben dan thuis.
Maar ja, dat soort mogelijkheden komen natuurlijk niet in je domme bekrompen kop op.
Soms zijn andere dingen belangrijker dan je favoriete voetbalclub.
Sterker nog, mijn werkgever verplicht me om er elke thuiswedstrijd te zijn. Uitwedstrijden alleen als de tegenstander interessant is in Nederland.quote:Op zondag 22 november 2015 13:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ging je daarvoor wel dan?
Sterkte ermee trouwens.
Waarom ben je zo boosquote:Op zondag 22 november 2015 13:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn werkgever verplicht me om er elke thuiswedstrijd te zijn. Uitwedstrijden alleen als de tegenstander interessant is in Nederland.
Uitwedstrijden in het buitenland ben ik al een paar jaar mee gestopt. Geef mijn geld liever aan andere dingen uit en de baas betaalt niet alle onkosten, helaas.
Ow, en bedankt.
Dit dus, het zijn niet die punten, het is het belabberde spelen de steeds terugkerende uitglijders.quote:Op zondag 22 november 2015 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk niet, maar het is niet de eerste lamlendige wedstrijd van PSV dit seizoen, als je op deze manier doorgaat verspeel je je kansen natuurlijk wel.
Dat is idd de makke. Het besef dat dit team alleen met hard werken wedstrijden kan winnen lijkt er veel te weinig te zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is altijd moeilijk om zo'n groep duidelijk te maken dat ze niet zo goed zijn als ze denken, vorig seizoen had je net wat meer individuele klasse en scoringsvermogen die de ploeg dan net over het dooie punt heen hielpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |