quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen staat in de top 5 van de beste keepers van Europa. Blijkt wel weer dat jij er geen verstand van hebt.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen staat in de top 5 van de beste keepers van Europa. Blijkt wel weer dat jij er geen verstand van hebt.
Dag Ron,quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Grappigste post van de dag. Misschien van alle G-elftallen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zitten wel 3 goals bij tegen de amateursquote:
Zonder die goals was het heel anders idd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zitten wel 3 goals bij tegen de amateurs
Wel een goeie grap moet ik je nageven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Grappigste post van de dag. Misschien van alle G-elftallen.
Jullie roepen wel goede grap maar hij is gewoon serieus.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een goeie grap moet ik je nageven.
Hoe kan het zijn dat ik een teringhekel heb aan een keeper.... Nou bij Jaspertje kan het hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga fappen op die dooie lul van Ajax
Nee Davy, dat bestaat niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Jullie roepen wel goede grap maar hij is gewoon serieus.
Wollah ik zweerquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Davy, dat bestaat niet.
Dat weet ik, maar dat maakt het niet minder grappig dat hij dat echt denkt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Jullie roepen wel goede grap maar hij is gewoon serieus.
Zelfs Bronson_ is niet zo dom.quote:
Bronson is een prima user. Die post alleen nooit in VBL.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat maakt het niet minder grappig dat hij dat echt denkt.
Ik vind het zelfs een beetje schattig, ik denk dat hij ook een tenuetje van hem heeft in de kleuren van Barcelona omdat hij echt denkt dat Cillessen daar ooit gaat spelen.
Bronson is gewoon een clown, maar om de aandacht daar van af te leiden noemt hij anderen clowns. Het is gewoon een zielige aandachtstrekker zonder enig verstand van voetbal. Maar wel grappig daardoor,op een zielige manier.
Nou, het feit dat jij met weinig hersens bent geboren zit me echt niet zo heel erg diep.quote:
Daar ging het dan ook niet over.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, het feit dat jij met weinig hersens bent geboren zit me echt niet zo heel erg diep.
Ach moet toch lekker zijn Ron? Je komt om te trollen en mensen happen, toch het leukste wat er is lijkt me?quote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach moet toch lekker zijn Ron? Je komt om te trollen en mensen happen, toch het leukste wat er is lijkt me?
Waarom laat je ons niet gewoon met rust? We proberen hier gewoon aan onze dagelijkse sleur te ontsnappen en gezellig over voetbal en Davy te praten en dan moeten er altijd weer pestkoppen tussen zitten die het verpesten. Het is niet eerlijkquote:
Houdt ie er eindelijk een tegen, gaat ie er daarna nog er inquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga fappen op die dooie lul van Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |