Wat is er mis mee ? Wat zou je zelf voorstellen ?quote:
Mwah, dat het duidelijk was waar het over ging was wel handig geweest.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee ? Wat zou je zelf voorstellen ?
Het verwachtingspatroon is hoog met bijna 40 potentiële PVV-zetels.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mwah, dat het duidelijk was waar het over ging was wel handig geweest.
Daarnaast 'nog meer genieten', weet jij van nog meer beerputten die open gaan? Of is dat een verwachting?
Genieten toch ?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:13 schreef I-care het volgende:
In the end all will be known..
Wat een tijden Tong
Hehe, zou je je al ergens in kunnen schrijven om daarna meteen de zetel voor jezelf gaan claimen?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het verwachtingspatroon is hoog met bijna 40 potentiële PVV-zetels.![]()
![]()
![]()
![]()
Absoluut!quote:
Er zijn er al meerdere geweest.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mwah, dat het duidelijk was waar het over ging was wel handig geweest.
Daarnaast 'nog meer genieten', weet jij van nog meer beerputten die open gaan? Of is dat een verwachting?
Er wordt te weinig geneukt, dat is het nu juistquote:Op woensdag 11 november 2015 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn er al meerdere geweest.
Je hebt gelijk qua topic titel. Die is kut. Misschien kan een modje hem nog veranderen
Verder verkneukel ik me om de kamervragen van de 40 PVVers.
Oer-Hollandsch woord. Verkneukelen.![]()
![]()
Niet op de man spelenquote:Op woensdag 11 november 2015 17:50 schreef I-care het volgende:
[..]
Er wordt te weinig geneukt, dat is het nu juist
6200 netto, ik doe iets verkeerdquote:Op woensdag 11 november 2015 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
Ken die vent vooral van een Geenstijl-"reportage" van tweeënhalf jaar geleden.
Daar leek het wel een toffe peer (vooral op 01:32), zou ziekelijk zijn als de beweringen van justitie over hem waarheid blijken te zijn. Maar ik vrees dat men dit nieuws niet de wereld in zou brengen als men niet 100% zeker is.
Ik onderga hetzelfde lot Tong,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |