Gewoon contact opnemen.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:20 schreef Blastoise het volgende:
heb ik heel creepy alle foto's op haar FB bekeken en voel ik zelfs de neiging om contact met haar op te nemen. Ze lijkt nu opeens veel leuker dan dat ik haar daadwerkelijk vond zeg maar, al had ze wel geile tietjes
Herkenbaar? Gr
Law of large numbers, en waarschijnlijk zal je droom niet helemaal 100% gelijk zijn aan het persoon die je dan tegenkomt.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:43 schreef GwaiLow het volgende:
Ik droom altijd over vrouwen die ik helemaal niet ken, en zelfs nog nooit heb ontmoet of überhaupt gezien. En meestal kom ik die vrouw uit mijn dromen de volgende dag dan ineens tegen. Heel raar, maar wel waar.
Jawel, de vrouw uit die dromen zijn altijd helemaal gelijk aan de vrouw die ik tegenkom. Vreemd hequote:Op woensdag 11 november 2015 14:45 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Law of large numbers, en waarschijnlijk zal je droom niet helemaal 100% gelijk zijn aan het persoon die je dan tegenkomt.
Dat. En dan word ik wakker en voelt het echt even heel kut dat ze waarschijnlijk helemaal niet bestaat.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb het juist niet met mensen uit mijn omgeving maar met schijnbaar volstrekt onbekende meisjes in dromen. Duurt altijd maar een dagje ofzo
De personen waar je over droomt heb je onbewust een keer gezien, dit omdat de hersenen niet instaat zijn om zelf gezichten te vormenquote:Op woensdag 11 november 2015 14:43 schreef GwaiLow het volgende:
Ik droom altijd over vrouwen die ik helemaal niet ken, en zelfs nog nooit heb ontmoet of überhaupt gezien. En meestal kom ik die vrouw uit mijn dromen de volgende dag dan ineens tegen. Heel raar, maar wel waar.
Ja misschien onbewust, maar dat moet dan wel echt heel erg onbewust zijn geweest. Maar het is wel vreemd dat het regelmatig voorkomt, en dat ik ze ook altijd de dag erna echt tegen kom.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:16 schreef Dressers het volgende:
[..]
De personen waar je over droomt heb je onbewust een keer gezien, dit omdat de hersenen niet instaat zijn om zelf gezichten te vormenZe bestaan dus wel.
Dat is natuurlijk wel frappant.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja misschien onbewust, maar dat moet dan wel echt heel erg onbewust zijn geweest. Maar het is wel vreemd dat het regelmatig voorkomt, en dat ik ze ook altijd de dag erna echt tegen kom.
Op fok doen alsof je een sociaal leven hebtquote:Op woensdag 11 november 2015 14:20 schreef Blastoise het volgende:
Dat je droomt over een random meid uit je sociale omgeving
Geloof ik niks van, of je komt ontzettend veel mensen tegen of je dénkt dat ze 'altijd helemaal gelijk zijn'quote:Op woensdag 11 november 2015 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jawel, de vrouw uit die dromen zijn altijd helemaal gelijk aan de vrouw die ik tegenkom. Vreemd he
dit. vannacht nog gehadquote:Op woensdag 11 november 2015 14:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb het juist niet met mensen uit mijn omgeving maar met schijnbaar volstrekt onbekende meisjes in dromen. Duurt altijd maar een dagje ofzo
Als je dingen droomt ben je daar altijd even van onder de invloed, als het ware een soort hersenspoeling.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:20 schreef Blastoise het volgende:
Kennen jullie dat?
Dat je droomt over een random meid uit je sociale omgeving (of zelfs nog daar buiten) die misschien goed, misschien wat minder goed kent, maar vaak al tijden niet gezien hebt?
En dan word je wakker, herinner je die droom nog, en zit je opeens twee dagen lang met een random meid in je hoofd waar je dan even een soort van verliefd op bent? Na een paar dagen neemt dit weer af, om vervolgens nooit meer aan haar te denken.
Had ik dus vannacht over een collega op een stage die ik vorig jaar liep. Hele meid nooit meer gesproken, maar vannacht over haar gedroomd, en nu zit ik de hele dag aan haar te denken, heb ik heel creepy alle foto's op haar FB bekeken en voel ik zelfs de neiging om contact met haar op te nemen. Ze lijkt nu opeens veel leuker dan dat ik haar daadwerkelijk vond zeg maar, al had ze wel geile tietjes
Herkenbaar? Gr
Hele dag nadenken over dat meisje en dat 't zo gezellig was in die droomquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |