SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
30 november : nominatie publiek
01 december : nominatie bewoners![]()
De Utopia zoals het nu geworden is heeft hem verpest. Denk wel dat er veel potentie in Ivan gezeten heeft...quote:Op woensdag 11 november 2015 13:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Floor heeft hem verpest,mijn mening...Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
jammert vnd de cees foon altijd leuk om te luisterenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:08 schreef Disana het volgende:
Cees gaat bellen, helaas wordt de stream weggedraaid.
Of topic ; heeft nikole geen controle gehad mbt Tatoe shop
vergunning? .meen her en der te lezen dat er nogal wat gedoe is
shop die moesten sluiten endezow![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan is een prima gast , zonder Nicole .
Zij manipuleert en beïnvloed Ivan veel te veel.Nicole trekt hem mee in een neerwaarts negatief spiraal. UvhJ zeg i inderdaad Ivan maar dan wel ook naar huis. Wat Ivan wilt gaat hem niet lukken.
En ik ben bang dat als hij nog 7 maanden blijft het niet in zijn voordeel zal gaan werken.![]()
Zo jammer.U spreekt met de stem van Cees uit Utopia.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hello...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I was wondering if after all these yearsquote:
You'd like to meet, to go over everything
They say that time's supposed to heal ya
But I ain't done much healingIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het was zelfs een item in het nos journaalquote:Op woensdag 11 november 2015 13:10 schreef Cir het volgende:
[..]
jammert vnd de cees foon altijd leuk om te luisteren
shop die moesten sluiten endezow![]()
Hij heeft ook wel wat vervelende karaktertrekjes zonder Nicole. De invloed die ze op hem heeft (voor zover daar sprake van is) kan die trekjes wel versterken. En ook hij haalt in haar niet het beste naar boven. Het zijn allebei blaaskaken die graag vooraan staan.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:12 schreef DeNiAs het volgende:
Ivan is een prima gast , zonder Nicole .
Zij manipuleert en beïnvloed Ivan veel te veel.Nicole trekt hem mee in een neerwaarts negatief spiraal. UvhJ zeg i inderdaad Ivan maar dan wel ook naar huis. Wat Ivan wilt gaat hem niet lukken.
En ik ben bang dat als hij nog 7 maanden blijft het niet in zijn voordeel zal gaan werken.![]()
En heel toevallig is Nicole nu gestopt met tattouerenquote:Op woensdag 11 november 2015 13:10 schreef Cir het volgende:
[..]
jammert vnd de cees foon altijd leuk om te luisteren
shop die moesten sluiten endezow
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:![]()
Cees zou een eigen 06 lijn moeten nemen
eurotjes verdienen
zwoele cees
Cees candelight
Cees voor al uw problemen met schepTaart
Fotografie tips van Cees
Cees doet een tefelonische rondleiding
![]()
![]()
![]()
Hai,met Cees.wat heb je aan?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:18 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
Cees zou een eigen 06 lijn moeten nemen
eurotjes verdienen
zwoele cees
Cees candelight
Cees voor al uw problemen met schepTaart
Fotografie tips van Cees
Cees doet een tefelonische rondleiding
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: