Huwelijk, geregistreerd partnerschap... ik zie niet in wat de sentimentele meerwaarde is...quote:Op woensdag 11 november 2015 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geloof heilig in huwelijken. Maar dat zal ik wel weer zijn.
Misschien qua wetgeving, je weet zeker dat je genaaid gaat wordenquote:
Ik heb vernomen dat je tegenwoordig wel automagisch onder huwelijkse voorwaarden trouwt.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien qua wetgeving, je weet zeker dat je genaaid gaat worden
Huwelijkse voorwaardenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je tegenwoordig wel automagisch onder huwelijkse voorwaarden trouwt.
En dat je naar de notaris moet als je in gemeenschap van goederen wilt trouwen.
Whatever that means.
Trouweneen overbodige gewoonte uit de oertijd.
Die wil eigenlijk wel.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaardendat zijn de gruwelijkste voorwaarden voor de vrouw
Wat vindt je vriendin ervan trouwens dat jij er zo over denkt?
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 november 2015 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die wil eigenlijk wel.
Och we zien wel.
Ja dit.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik ben er niet fel op tegen. Ik hou ook van een goed feest, dus wie weet idd.
Maar het heeft 0,0 prioriteit bij mij en geef m'n geld liever aan een goede reis samen uit ofzoof een huis
terwijl meestal dingen wat dikker worden als ze getrouwd zijnquote:Op woensdag 11 november 2015 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik dik het wel wat aan hier hoe erg ik er op tegen ben
En ze meten zich een kpk aan want dan is immers de buit binnen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
terwijl meestal dingen wat dikker worden als ze getrouwd zijn
Voor je het weet komen ze op deze pagina terecht
https://www.facebook.com/kortpittig/?fref=ts
quote:Op woensdag 11 november 2015 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
terwijl meestal dingen wat dikker worden als ze getrouwd zijn
Voor je het weet komen ze op deze pagina terecht
https://www.facebook.com/kortpittig/?fref=ts
Ik was eerderquote:Op woensdag 11 november 2015 16:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, nou loop je net je post te editten SC
Lekker pittig kort kapsel. Kan niet beterquote:Op woensdag 11 november 2015 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was eerder
Maar goed, voordat je getrouwd bent:
[ afbeelding ]
Na een paar jaar huwelijk:
[ afbeelding ]
jaa die wil jij wel even "Lamaballen" zeker!!!quote:Op woensdag 11 november 2015 16:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lekker pittig kort kapsel. Kan niet beter
hiihhahaahoohhooh, met mijn wollige ballen!11!quote:Op woensdag 11 november 2015 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jaa die wil jij wel even "Lamaballen" zeker!!!
soppige wol ! : 9quote:Op woensdag 11 november 2015 16:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
hiihhahaahoohhooh, met mijn wollige ballen!11!
Lamabal used ball of fur
Knop radio, Ed. Knop radio.quote:
Was ik al te laat voorquote:
aai over je bolquote:Op woensdag 11 november 2015 16:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Was ik al te laat voor
En dan na dat gegil gewoon Adele draaien. Alsof ik nog geen pijn aan mijn oren had.
Weer eens met jou. Trouwen?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik ben er niet fel op tegen. Ik hou ook van een goed feest, dus wie weet idd.
Maar het heeft 0,0 prioriteit bij mij en geef m'n geld liever aan een goede reis samen uit ofzoof een huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |