abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2015 @ 19:02:01 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157474996
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:15 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, want kwalificaties als criminelen, kanker*nogwat*, moordenaars etc. getuigt inderdaad van een rustige gemoedstoestand :')
hij leest tussen de terechte sneren heen.

Je zal mijn aantijgingen mild vinden als je de corrupte spelletjes doorhebt van bigpharma
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 19:04:03 #52
52357 Lambiekje
pi_157475031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Daar hebben we het uitgebreid over gehad, in een draad van 4 keer een vol topic, en jij kwam niet verder dan gedrein en mond vol tanden
nee hoor ik was 2 maanden op vakantie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 19:05:45 #53
52357 Lambiekje
pi_157475068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:59 schreef nikao het volgende:

[..]

Kijk, en dit is nou precies een mooi voorbeeld van een absoluut verkeerde methodiek. Niets fouter dan 'weten dat je gelijk hebt'.
Je geeft hier nu gewoon toe dat je een plaat voor je kop hebt... :? lol.
nee hoor... Ik pas mijn wereldbeeld dagelijks bij met de stroom van nieuwe info.
pi_157475088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hoezo? Hij is tenminste eerlijk genoeg om het uit te spreken. Jij denkt precies hetzelfde.
Fijn dat jij weet wat ik denk.
Ook al klopt het niet.

Toch wel vreemd dat jullie zo hard tegen 'wetenschap' aan schoppen, terwijl je blijkbaar helemaal niet begrijpt wat wetenschap is. Als je ook maar iets daarvan zou begrijpen, is het wel dat er in elk geval nooit geclaimed zou worden dat er iets is als een absolute zekerheid. En dat uitspraken als 'ik weet dat ik gelijk heb' al helemaal misplaatst staan.

Gelukkig werkt de wetenschap niet met oogkleppen op en hebben we grote doorbraken juist dankzij experimenten die groots 'falen', voorzover dat kan, eigenlijk zijn ze juist succesvol aangezien ze ons iets nieuws leren.
pi_157475112
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee hoor... Ik pas mijn wereldbeeld dagelijks bij met de stroom van nieuwe info.
Sure, al cherry pickend bij wat al bij je wereldbeeld past. Daar zijn we hier allemaal getuige van helaas.
  woensdag 11 november 2015 @ 19:09:25 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157475160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:07 schreef nikao het volgende:

[..]

Sure, al cherry pickend bij wat al bij je wereldbeeld past. Daar zijn we hier allemaal getuige van helaas.
zolang hij het maar systematisch doet ;)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157476080
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...ik weet gewoon dat ik gelijk heb. Misschien hier en daar ga ik wat kort door de bocht. Maar overal ik heb gelijk.
Overal?
pi_157476276
quote:

[..]

...ik weet gewoon dat ik gelijk heb. Misschien hier en daar ga ik wat kort door de bocht. Maar overal ik heb gelijk.
Lambiekje, dit is echt je probleem. Als je niet kan accepteren dat je ook ongelijk kan hebben, leer je nooit iets nieuws.
pi_157476483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:48 schreef Broomer het volgende:

[..]

Lambiekje, dit is echt je probleem. Als je niet kan accepteren dat je ook ongelijk kan hebben, leer je nooit iets nieuws.
nee, het is jouw probleem die je hem opzadelt.
hij heeft geen problemen (zover ik weet)
  woensdag 11 november 2015 @ 20:00:27 #60
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157476597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:48 schreef Broomer het volgende:

[..]

Biekje heeft al heel veel nieuwe dingen geleerd. Nu jij nog.
Feyenoord!
pi_157476725
quote:

[..]

oh orakel der waarheid, hoe verandert een vaccinatie het vitamine C metabolisme zoals je suggereert?
pi_157476837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja prima, maar je kan toch niet met een strak gezicht zeggen dat je ALTIJD gelijk hebt, als je dat serieus ondersteunt dan heb je een megalomane, buiten de realiteit staande persoonlijkheid. Noemt men ook wel een narcist volgens mij.

Een mentor van mij zei vroeger:
'Er is maar één verschil tussen een charlatan en een arts; de charlatan heeft altijd gelijk'

Wat had die man gelijk zeg...
I feel kinda Locrian today
pi_157476910
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:55 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee, het is jouw probleem die je hem opzadelt.
hij heeft geen problemen (zover ik weet)
Je denkt dat deze houding geen probleem is? OK.
pi_157476920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het enige wat je moet doen is met goed bewijs komen.
pi_157477045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:12 schreef Broomer het volgende:

[..]

Je denkt dat deze houding geen probleem is? OK.
nee, ik kan zijn posts voor mezelf wel relativeren
jullie niet, zo blijkt
dat blijft maar op hem ingaan, in de hoop dat hij hetzelfde als jullie gaat denken
heeft geen zin
pi_157477189
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik vind het echt bewonderingswaardig hoe rustig jij altijd blijft Lambiekje ondanks alle beledigingen, getreiter en gesar naar jou toe. ^O^
Definieer eens rustig.

Want mensen uitmaken voor moordenaars, mensen gewoon schofferen door nooit antwoord te geven op oprechte vragen, mensen uit te schelden noem ik niet echt rustig.

Maar ik ben benieuwd.naar jou uitleg van rustig.
pi_157477236
quote:

[..]

Aldus de echte megalomaan :s)
pi_157477376
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:17 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee, ik kan zijn posts voor mezelf wel relativeren
jullie niet, zo blijkt
Misschien wel omdat er simpelweg niks te relativeren valt.

Als iemand post dat BigPharma crimineel is en eigenlijk van de aardbodem moet verdwijnen en datzelfde person zegt een paar post laten dat het crimineel is dat BigPharma de medicijnen in Azie te duur houdt en daardoor mensen hulp niet geeft, is niet het toonbeeld van vertrouwen. Hij spreekt zichzelf zo vaak tegen in wat hij zegt dat het gewoon lachwekkend (eigenlijk triest) is.

quote:
dat blijft maar op hem ingaan, in de hoop dat hij hetzelfde als jullie gaat denken
heeft geen zin
Ach hij levert tenminste nog een bijdrage aan dit forum. Ik ben het wel niet met hem eens maar hij doet zijn best. Om heel eerlijk te zijn heb ik van jou nog nooit iets gezien dat de moeite van het lezen waard is.

[ Bericht 16% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 11-11-2015 20:37:42 ]
pi_157477620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ach hij levert tenminste nog een bijdrage aan dit forum. Ik ben het wel niet met hem eens maar hij doet zijn best. Jij hebt nog nooit iets gepost wat de moeite waard is.
ik wel hoor, ik doe niks anders, allemaal kwaliteit
kijk dit bv http://pastebin.com/DJdBwB1U
en dit http://arminius.nu/programma
waarom ga je morgen niet naar zijn lezing stoere boy, dan kan je het weerleggen met je pulp

jij post nooit iets interessants, het is alleen maar gemanipuleerde leugens en zooi wat je aan het napraten bent
je weet niet beter
  woensdag 11 november 2015 @ 20:42:20 #70
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157477742
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:37 schreef totnutoe het volgende:

[..]

waarom ga je morgen niet naar zijn lezing stoere boy, dan kan je het weerleggen met je pulp

jij post nooit iets interessants, het is alleen maar gemanipuleerde leugens en zooi wat je aan het napraten bent
je weet niet beter
Cool! Veel plezier man. Kleine samenvatting geven als je terug bent?
Feyenoord!
pi_157477795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Cool! Veel plezier man. Kleine samenvatting geven als je terug bent?
ik moet werken, dus kan niet heen. had er wel bij willen zijn
misschien dat wwv er heen kan. echt iets voor hem denk ik
  woensdag 11 november 2015 @ 20:44:57 #72
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157477825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:44 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik moet werken, dus kan niet heen. had er wel bij willen zijn
misschien dat wwv er heen kan. echt iets voor hem denk ik
Zou mooi zijn als hij zich er voor zou openstellen maar ben er bang voor.....
Feyenoord!
pi_157477857
quote:
En dit is nu typisch 1 van de onderwerpen waar we nu nooit eens een genuanceerde discussie over kunnen hebben, omdat mensen als 'Ik weet dat ik gelijk heb'-Biekje alleen maar in zwart-wit/goed-fout kan denken en megalomaan kan zeggen dat Alle medicijnen bedrog zijn en slecht zijn.

Terwijl het een zeer interessant onderwerp is.
Ten eerste heb je uiteraard het gegeven dat de mensen die medicijnen gebruiken per definitie een risico groep zijn om aan misbruik ervan (al dan niet per ongeluk) te overlijden.
Ten tweede heb je helaas de tendens dat wij als mens, als patient altijd controle willen. We laten ons niet met een verkoudheid wegsturen bij de huisarts, maar moeten een oplossing, een middel.
Ten derde heb je de trend (gehad?) dat we scheutig zijn (in het buitenland met name?) met antibiotica, en het uit voorzorg voorschrijven..
etc. etc.

Genoeg oorzaken, genoeg te verbeteren..
Maar somehow kan dit gesprek hier niet gevoerd worden.
pi_157477874
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als hij zich er voor zou openstellen maar ben er bang voor.....
hij heeft er geen tijd voor want moet mensen wakker maken corrigeren op fok
pi_157477959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:37 schreef totnutoe het volgende:

[..]

Het is maar wat je kwaliteit noemt.

quote:
je weet niet beter
Nou slimmerik. Post eens wat van je eigen onderzoeken? Dan post ik wel een onderzoek waar ik bij betrokken was. Zeg niks meer anders kun je mijn naam afleiden.

http://repository.ubn.ru.(...)01___.PDF?sequence=1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')