abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157461659
Glazen huis :r

Stelletje egotrippers.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157461678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als dat regelmatig gebeurt wel ja.
Er zijn zelfs ouders die verplichten om hun kind de hele dag niet te laten eten.
pi_157461691
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er zijn zelfs ouders die verplichten om hun kind de hele dag niet te laten eten.
Die veganistische freak van jaren geleden die haar zoontje ook meesleurde in haar waan bijvoorbeeld ja.
pi_157461702
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die veganistische freak van jaren geleden die haar zoontje ook meesleurde in haar waan bijvoorbeeld ja.
Die kreeg er mooi van langs van Hugo Borst. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157461708
Mooie spot van huiselijk geweld nu. Gelukkig belt de Surinaamse buurvrouw de politie. Zo gaat het altijd.
pi_157461716
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hugo Borst was meer een leek dan griezelmevrouw.
pi_157461755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hugo Borst was meer een leek dan griezelmevrouw.
Oh vast, maar met zijn statement bij DWDD had hij toen echt wel gelijk.
pi_157461766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh vast, maar met zijn statement bij DWDD had hij toen echt wel gelijk.
En dat statement was?
pi_157461844
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dat statement was?
Ik dacht dat je het fragment wel kende, het is een bekend fragment.

Kan het echter niet volledig terugvinden, wel deze samenvatting:

pi_157461901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

http://www.npo.nl/de-wereld-draait-door/25-03-2008/VARA_101163504
pi_157461910
Maar die zoon van haar is wel gewoon gezond.
pi_157461917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ken het fragment. Vond Borst nu niet bepaald sterk. Het komt erop neer dat hij een deskundige (welke deskundige eigenlijk?) gebeld heeft en hij mevrouw maar een extremist vindt.

Mevrouw is door de rechter vrijgesproken. Natuurlijk zou ik haar adviseren gezonder, gevarieerder, te eten. Maar ik kan niet bewijzen dat haar gedrag schadelijker is, dan het gedrag van mensen die dagelijks vette troep en teveel suiker eten.
pi_157461925
pi_157471779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zoals Borst wel vaker doet. Viel nog mee dat hij hier eerst informatie had ingewonnen hoewel hij er niet boven staat om vervolgens selectief te vertellen wat hij meegekregen had.

Overigens vind ik het zelf ook maar een gevaarlijke bezigheid om iets als dit te doen. Echter moet ook gezegd worden dat hij jaren later weer op tv is geweest en er gewoon gezond uit zag. Verder is het niet zo dat die mevrouw zo super extreem is, aangezien haar andere zoon wel gewoon alles eet.
pi_157471885
Bert van der Roest stal tienduizenden euro’s van Straatnieuws

Jacht op illegale tatoeëerders geopend: Henk Schiffmacher is te gast
pi_157471951
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Maar toch zijn met name Geenstijl en PVV'ers die er een probleem mee hebben hoor.
Not!
Zelfs Joop.nl zegt dat dit niet klopt.
Geen enkele Nederlander heeft moeite met de geaardheid van wie dan ook. Het probleem is de 3 jaar wachtgeld. En daarna met je boekje komen. Maar zijn vervolgcarrière ligt niet bij Geenstijl-types, maar ergens bij moslims en homo's. Dat wordt een zware dobber. Daardoor eerst maar eens Geenstijl gaan bashen, dan blijft er nog wat sympathie bij de moslims over.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 11 november 2015 @ 16:48:43 #142
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_157472040
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:35 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Zoals Borst wel vaker doet. Viel nog mee dat hij hier eerst informatie had ingewonnen hoewel hij er niet boven staat om vervolgens selectief te vertellen wat hij meegekregen had.

Overigens vind ik het zelf ook maar een gevaarlijke bezigheid om iets als dit te doen. Echter moet ook gezegd worden dat hij jaren later weer op tv is geweest en er gewoon gezond uit zag. Verder is het niet zo dat die mevrouw zo super extreem is, aangezien haar andere zoon wel gewoon alles eet.
Volgens mij was hij gemiddeld gezien nog wel kleiner en lichter dan zijn leeftijdsgenoten, maar waar ik me eerder zorgen maakte is dat deze jongeman verscheurd werd door aan de ene kant de loyaliteit naar zijn moeder toe en druk van de buitenwereld op zijn moeder...

Zijn moeder benadrukte steeds in elk interview dat het zijn eigen vrije keuze was, maar de omstandigheden waarin zij als gezin terecht kwamen, kan je afvragen of er nog wel sprake kan zijn van een 'vrije keuze'...
pi_157472062
  woensdag 11 november 2015 @ 16:51:40 #144
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_157472099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Not!
Geen enkele Nederlander heeft moeite met de geaardheid van wie dan ook.
Ik wist niet dat jij zoveel mensen kent...
pi_157472422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:48 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Volgens mij was hij gemiddeld gezien nog wel kleiner en lichter dan zijn leeftijdsgenoten[quote] Zeker. Maar heel raar is dit niet, zeker op die leeftijd. Toegegeven, destijds dacht ik ook dat het daarmee te maken had, maar de waarheid ligt dus anders.
[quote] maar waar ik me eerder zorgen maakte is dat deze jongeman verscheurd werd door aan de ene kant de loyaliteit naar zijn moeder toe en druk van de buitenwereld op zijn moeder..
Naast dat het gevaarlijk is om eigen wetenschap toe te passen en te promoten is dit inderdaad ook een ding. Maar hij heeft dit ook gewoon vastgehouden toen hij ouder werd.
quote:
Zijn moeder benadrukte steeds in elk interview dat het zijn eigen vrije keuze was, maar de omstandigheden waarin zij als gezin terecht kwamen, kan je afvragen of er nog wel sprake kan zijn van een 'vrije keuze'...
Een beetje zoals religie inderdaad. Vind het fout dat ze hem op die manier in de media bracht. Maar het punt is dat het maar de vraag is in hoeverre ze gevaarlijk bezig was.
Overigens is het gegeven dat haar andere zoon wel alles eet, wel redelijk bewijs van die vrije keus.

Met alles wat ik lees over vlees en bewerkte groente, ben ik veel genuanceerder gaan denken over dit soort diëten/eetpatronen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Djoetma op 11-11-2015 17:18:28 ]
  woensdag 11 november 2015 @ 17:14:10 #146
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_157472538
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:08 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Naast dat het gevaarlijk is om eigen wetenschap toe te passen en te promoten is dit inderdaad ook een ding. Maar hij heeft dit ook gewoon vastgehouden toen hij ouder werd.

[..]

Een beetje zoals religie inderdaad. Vind het fout dat ze hem op die manier in de media bracht. Maar het punt is dat het maar de vraag is in hoeverre ze gevaarlijk bezig was.
Overigens is het gegeven dat haar andere zoon wel alles eet, wel redelijk bewijs van die vrije keus.
Je maakt een rommeltje van je quotes, maar dat vergeef ik je :P

Ik weet niet of het de documentaire was of een reportage, maar volgens mij hadden die oudste zoon en moeder niet de beste relatie...in mijn beleving had hij afstand genomen van zijn moeder, omdat hij niet eens was met haar 'leefstijl'
  woensdag 11 november 2015 @ 19:43:04 #147
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_157476118
quote:
Die heroïne werd gemaakt door een dochteronderneming (Di-AcetylM) van het ziekenhuis voor de zorg van verslaafden. Opzich niets mis mee. Maar de winst die werd gemaakt, schijnt buiten de boeken gehouden te worden en deels uitgekeerd te zijn aan aandeelhouders. :D
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_157476464
quote:
Slotervaartziekenhuis verdiende miljoen aan heroïne
Via de ziekenhuisapotheker van het Slotervaartziekenhuis in Amsterdam heeft het ziekenhuis jarenlang miljoenen euro’s winst kunnen maken op de productie en levering van heroïne. In hun boek onthullen journalisten Bas Soetenhorst en Jeroen Wester hoe deze productie en handel van heroïne jarenlang geheim kon blijven. In Pauw vertelt het duo het verhaal van de zogenaamde ‘heroïne-bv’ en de overeenkomst met het ministerie van Volksgezondheid, dat alles rondom de heroïnehandel geheim moet blijven.

Bert van der Roest stal tienduizenden euro’s van Straatnieuws
Oud-raadslid Bert van der Roest verduisterde tienduizenden euro’s bij de Utrechtse daklozenkrant Straatnieuws. Dit voorval kostte hem niet alleen zijn zetel, maar ook zijn reputatie. De rechter veroordeelde hem onder meer voor een taakstraf van 240 uur. Over zijn ervaringen schreef hij de roman ‘De leugen voorbij’. Vanavond praat hij bij Pauw voor het eerst op televisie over de affaire.

Jacht op illegale tatoeëerders geopend
De jacht op illegale tatoeëerders is geopend. De afgelopen vier jaar heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit 500 illegale praktijken opgerold. Voor beroepstatoeëerders zijn de thuiswerkers een doorn in het oog, maar uiteindelijk verdienen ze er ook weer geld aan als eigenaren van een ‘mislukte tattoo’ hun kunstwerk bij hun laten herstellen. In Pauw vertelt tattookoning Henk Schiffmacher over de gevaren van wildgroei in de tatoeagewereld.
pi_157476476
Oh dat was al gepost.

Groetjes.
pi_157481952
Bert van der Roest komt even huilie huilie doen en z'n boekje pluggen. Die klapmongool zou geen podium moeten krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')