Heb gisteren 5 minuten lang alleen wapens lopen wisselen via de app, gewoon omdat het kan. Geniaal.quote:Op woensdag 11 november 2015 09:53 schreef Starbuck2 het volgende:
Ik ben best wel te spreken over die companion App. Staat op mijn ipad links van me te draaien en werkt als een tiet. Werkelijk 1 seconde na een loot zie ik de voorwerpen al verschijnen op de ipad.
In 1 oogopslag zien hoeveel stimpacks of nuka je nog hebt.
Een mooie aanvulling wat mij betreft.
Begin jaren 90 vonden we de animaties in space Quest 4 superrealistisch. Alles is relatief. De sfeer is supermooi in fallout.quote:
Komen nog wel patches uit, hoop ik?quote:Op woensdag 11 november 2015 00:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Matige graphics, en flink wat framedrops op de PS4, af en toe haast onspeelbaar enkele seconden verder wel weer een dikke game, wat is er bizar veel te doen weer
Uiteraard. Ik verwacht de eerste toch wel binnen enkele weken om de grotere bugs te fixen.quote:Op woensdag 11 november 2015 10:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Komen nog wel patches uit, hoop ik?
quote:
Nee echt vermoeiend die verhalenquote:Op woensdag 11 november 2015 10:18 schreef Gezicht het volgende:
Dat 'ie op momenten onspeelbaar zou zijn op de PS4 ben ik het trouwens absoluut niet mee eens. Ja, er zijn af en toe op hectische momenten flinke drops in de framerate, maar lang niet zo erg dat 'ie onspeelbaar zou zijn.
Oude tijden herleven. In de 80s/90s was de snelheid van sommige games afhankelijk de kloksnelheid van je processor waardoor een spel ineens onspeelbaar was na een upgrade.quote:Op woensdag 11 november 2015 07:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Voor de PC-gamers onder ons die merken dat picklocken wel erg snel gaat: dat is omdat Bethesda als een stel plebs het hebben gelockt aan het aantal FPS je hebt. Dus je zal je fps moeten locken op 60 wil je op normale snelheid picklocken.
Heb als een idioot dat eerste dorp op zitten ruimen, en bedacht me pas later dat er nog wel ergens waardevolle loot had kunnen liggen Maar gezien m'n hond nog steeds ligt en maar niet overeind wil komen overnieuw begonnen. Zo'n aladdin-hond is ook niks was wel redelijk game-breaking zeg maar.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:30 schreef ems. het volgende:
Ik ben verslaafd Heb nog vrij weinig te klagen over de game. Qua bugs eigenlijk alleen last van dat mn vats vaak valse hits heeft, geen crashes of andere problemen gehad. Dat base bouwen is het enige waar ik nog een beetje tegenaan hik. Misschien moet ik het nog wat beter begrijpen ofzo maar vooralsnog heb ik niet echt het gevoel dat het iets toevoegt.
Bij Red Rocket waar je m vond misschien?quote:Op woensdag 11 november 2015 11:39 schreef Rauw. het volgende:
Hoe kan ik mijn hond trouwens terug krijgen?
Die is een keer blijven staan toen ik wat spullen in zijn opslag stopte.
In ieder geval niet meer gezien na die tijd.
Kwam er net achter dat ik alle stoelen en tafels gesloopt heb, terwijl je ze ook rechtop kan zetten.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb als een idioot dat eerste dorp op zitten ruimen, en bedacht me pas later dat er nog wel ergens waardevolle loot had kunnen liggen Maar gezien m'n hond nog steeds ligt en maar niet overeind wil komen overnieuw begonnen. Zo'n aladdin-hond is ook niks was wel redelijk game-breaking zeg maar.
Heb je hem op die positie laten staan met een command? (Stay)quote:Op woensdag 11 november 2015 11:39 schreef Rauw. het volgende:
Hoe kan ik mijn hond trouwens terug krijgen?
Die is een keer blijven staan toen ik wat spullen in zijn opslag stopte.
In ieder geval niet meer gezien na die tijd.
Ik ga maar eens kijken bij de Red Rocket dan zoals 2Happy4U aangeeft,quote:Op woensdag 11 november 2015 11:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Heb je hem op die positie laten staan met een command? (Stay)
In Skyrim keerden zulke companions na een bepaalde tijd weer terug naar een vaste locatie. In Fallout nog niet gehad,
Kan ook zijn dat hij terug is naar zijn originele baasje totdat je hem weer meeneemt/andere companion neemt. Dat is dat oude vrouwtje die high on drugs is.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga maar eens kijken bij de Red Rocket dan zoals 2Happy4U aangeeft,
naar mijn idee geen command gegeven, maar ik ben nog wat onhandig met de besturing.
Edit;
http://www.gamespot.com/a(...)lout-4/1100-6432034/
Zit net deze door te lezen, misschien leuk voor mijn mede n00bs ook
Uitrekken bij zo'n power armor stationquote:Op woensdag 11 november 2015 12:07 schreef Gezicht het volgende:
Hoe kun je je Power Armor trouwens aanpassen of kapotte delen fixen?
Hot plates en alarm clocks, volgens mij, en die telefooncellen bij Red Rocket.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:21 schreef jankaas020 het volgende:
Weet iemand hoe je aan circuitry kom?
Bedankt!quote:Op woensdag 11 november 2015 12:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Alarm clocks, volgens mij, en die telefooncellen bij Red Rocket.
Ik heb het idee dat ik beter opnieuw kan beginnen, want die hotplates heb ik ook gescrappedquote:Op woensdag 11 november 2015 12:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hot plates en alarm clocks, volgens mij, en die telefooncellen bij Red Rocket.
Machtige uren manquote:Op woensdag 11 november 2015 12:23 schreef leeell het volgende:
Door gekut met de pre-load / steam versie ben ik mn savegame van 20 uur kwijt
Ach, wilde hem toch iets anders maken
Ja maar alles weg, ach. bepaalde SPECIAL's waren toch underwhelming, nu iets meer proppen in die anderen.quote:
iPresentInterval=0 in de .ini, en dan direct het spel starten ipv de launcher want die reset dit automatisch naar 1, want Bethesda.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:41 schreef E-Dubble het volgende:
Kan je ergens de fps cappen op 60? bij mij stottert het een beetje en gaat het boven de 100 uit
Ja als ik hem op 0 stel is het stabiel 30 FPS en op 1 varieert het dan tussen 100-150.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:43 schreef Mirel het volgende:
[..]
iPresentInterval=0 in de .ini, en dan direct het spel starten ipv de launcher want die reset dit automatisch naar 1, want Bethesda.
Welke zijn bereikbaar voor een character met laag level? Die van Perception kwam ik natuurlijk meteen al tegen.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:40 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja maar alles weg, ach. bepaalde SPECIAL's waren toch underwhelming, nu iets meer proppen in die anderen.
had al kenkerveel bobbleheads (6) die waren wel tijdrovend
Dat is ook de bedoeling dat je ze scrapped Volgens mij kun je al je "Junk" opslaan in de workshop en word het automatisch verwerkt als je iets bouwt wat circuitry/copper nodig heeft.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik beter opnieuw kan beginnen, want die hotplates heb ik ook gescrapped
Zou er ergens op internet al een 'hoe bouw ik een dorp' FAQ staan
Een +'je is idd dat het gemod is, maar hoeft niet per se een verbetering te zijn, vaak verschillen ze wel in waarde volgens mij.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:38 schreef Mirel het volgende:
Is een + achter een wapen in andermans inventory trouwens een indicator dat het gemod is? Want de stats zijn hetzelfde en de + verdwijnt als je het bekijkt in je pipboy.
Je hebt ook nog het:quote:Op woensdag 11 november 2015 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke zijn bereikbaar voor een character met laag level? Die van Perception kwam ik natuurlijk meteen al tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Repair, Energy Weapons, Intelligence en nog wat secondariesquote:Op woensdag 11 november 2015 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke zijn bereikbaar voor een character met laag level? Die van Perception kwam ik natuurlijk meteen al tegen.
Wat voor build had je dan? Heb nu iets van Perception / Intelligence / Charisma.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:40 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja maar alles weg, ach. bepaalde SPECIAL's waren toch underwhelming, nu iets meer proppen in die anderen.
had al kenkerveel bobbleheads (6) die waren wel tijdrovend
Luck, Perception, Intelligence.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat voor build had je dan? Heb nu iets van Perception / Intelligence / Charisma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Heb er nu al een schijthekel aan en heb het pas een halfuur gespeeld. Eerst een uur liggen kutten met de fps settings (waarom kan dat niet gewoon in het menu?) en het werkt nog steeds niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:57 schreef totalvamp het volgende:
Zoals ik overal lees is het nog een buggy piece of shit. Pc instellingen die nergens op slaan en je moet al gelijk in ini's lopen kutten.
Kan Bethesda niet gewoon eens een fatsoenlijke engine nemen?
Spelen op 144hz monitor sloopt het spel, dialogen die nergens op slaan, quests die zo generiek zijn als een MMO, weinig tot geen opties voor andere oplossingen tot problemen, lelijke textures, lelijke animaties.
Ik had er meer van verwacht...
Het is nu een FPS met een beetje RPG elementen, i.p.v. een volwaardige RPG.
Kunnen ze nou ook een keer een fatsoenlijke PC interface maken die niet direct van consoles is geript? Serieus door consoles worden game devs constant dommer en dommer.
Je kunt in het crafting-menu op een bepaalde knop drukken wat de materialen die je voor de desbetreffende mod nog nodig hebt marked. Dus als je dan bijvoorbeeld een kistje loot en er zit junk in dat je nodig hebt voor je mod dan is die gemarkeerd met een vergrootglaasje erachter.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:38 schreef Mirel het volgende:
Ik vind de hele speelstijl van random junk zoeken en hopen dat het uit de juiste materialen bestaat een erg vervelende manier van spelen. Ik heb gewoon niet dat idee in m'n hoofd van "oh die kist bestaat deels uit materiaal x en y, kan ik gebruiken voor wapen y voor de loop en vizier".
..verwachten ze dat je zo speelt? Ik heb daar geen zin in. Ik ga voorlopig dus geen wapens of armor modden. Tenzij iemand tips heeft, en anders wordt het eventueel een mond
Is een + achter een wapen in andermans inventory trouwens een indicator dat het gemod is? Want de stats zijn hetzelfde en de + verdwijnt als je het bekijkt in je pipboy.
Heb 0 bugs gehad tot nu toe. Ook helemaal geen framedrops.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:57 schreef totalvamp het volgende:
Zoals ik overal lees is het nog een buggy piece of shit. Pc instellingen die nergens op slaan en je moet al gelijk in ini's lopen kutten.
Kan Bethesda niet gewoon eens een fatsoenlijke engine nemen?
Spelen op 144hz monitor sloopt het spel, dialogen die nergens op slaan, quests die zo generiek zijn als een MMO, weinig tot geen opties voor andere oplossingen tot problemen, lelijke textures, lelijke animaties.
Ik had er meer van verwacht...
Het is nu een FPS met een beetje RPG elementen, i.p.v. een volwaardige RPG.
Kunnen ze nou ook een keer een fatsoenlijke PC interface maken die niet direct van consoles is geript? Serieus door consoles worden game devs constant dommer en dommer.
Ik snap niet hoe sites hem een 9 of 9.5 kunnen geven.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:06 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Heb er nu al een schijthekel aan en heb het pas een halfuur gespeeld. Eerst een uur liggen kutten met de fps settings (waarom kan dat niet gewoon in het menu?) en het werkt nog steeds niet.
De tijd dat ik wel kon spelen ben ik 3x vastgelopen en 2 crashes gehad....
Wacht wat? Kun je dingen uit de omgeving ook 'scrappen'?quote:Op woensdag 11 november 2015 12:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hot plates en alarm clocks, volgens mij, en die telefooncellen bij Red Rocket.
Alleen tijdens het bouwen/scrappen bij je settlement toch?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Wacht wat? Kun je dingen uit de omgeving ook 'scrappen'?
Het huis naast je 1ste workshop kan je helemaal plat gooien, zo zijn er nog 2 of 3 bomen, hekken, auto's. Bleef niks van die straat overquote:Op woensdag 11 november 2015 13:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Wacht wat? Kun je dingen uit de omgeving ook 'scrappen'?
Mijn Sanctuary is ook helemaal opgeruimd, alleen lijkt koper irritant lastig te vinden.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Het huis naast je 1ste workshop kan je helemaal plat gooien, zo zijn er nog 2 of 3 bomen, hekken, auto's. Bleef niks van die straat over
Wel als je in je workshop menu zit idd.
Ja, superhandig, gaat er ook niks verloren. Junk daarentegen kan je niet scrappen, heb je iets nodig, gooi je de rest weg.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Wacht wat? Kun je dingen uit de omgeving ook 'scrappen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |