abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158720440
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zie al weer waar dit heen gaat!
vind jij jezelf beter dan een negeroide man of een aziaat?
Dat niet, maar ik vind wel dat blanken bestaansrecht hebben. Jij niet?
-
  donderdag 31 december 2015 @ 18:40:07 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158720503
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:36 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En dat is je probleem.

Dat maakt je een halve-BNWer en geen echte Truther. Je moet overal voor open staan om de realteit te kunnen inzien.

Genocide hoeft niet alleen plaats te vinden door afslachting van een volk, maar kan ook plaatsvinden door het ene/meerdere volk(eren) in te brengen in een ander volk en hen zodoende te laten uitbroeden.

Wist je dat de blanken trouwens een minderheid zijn in de wereld en slechts 15% uitmaken van de totale wereldbevolking?
Ja en?
Wat maakt dat vredesnaam uit?

Dat heeft geen fluit met een open mind te maken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 31 december 2015 @ 18:41:44 #128
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158720537
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:36 schreef Lichtkogel het volgende:
Wist je dat de blanken trouwens een minderheid zijn in de wereld en slechts 15% uitmaken van de totale wereldbevolking?
Ik dacht het iets meer was, maar het zou best kunnen. We zijn daarentegen wel lekker dominant aanwezig. oO/
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158720549
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat klopt. Immigratie zie ik alleen niet per definitie als genocide in mijn oneindige naïviteit.

Genocide hoeft niet alleen plaats te vinden door afslachting, maar kan ook plaatsvinden door een of meerdere volkeren in te brengen in een ander volk om ze zodoende te laten uitbroeden.

Dus ja, het is naïef van je.
quote:
[..]

Oh, dat het anders had gemoeten ben ik het achter elkaar met je eens. Echter vind ik je hysterie omtrent vluchtelingen nogal overdreven. Verder maakt het mij weinig uit of mensen blank zijn of niet, zolang ze zich maar gedragen.
Die hysterie is terecht, daar ik en velen met mij weten waar het naartoe gaat leiden.
Kijk anders de documentaire hierboven eens hoe het in zijn werk gaat...
-
  donderdag 31 december 2015 @ 18:42:36 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158720566
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat niet, maar ik vind wel dat blanken bestaansrecht hebben. Jij niet?
sorry... ik moet hier even heel hard om lachen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158720590
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:41 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik dacht het iets meer was, maar het zou best kunnen. We zijn daarentegen wel lekker dominant aanwezig. oO/
Dat dacht je dat we dominant aanwezig zijn... vooralsnog beginnen we in de minderheid te raken.
Kijk alleen al maar eens om je heen in de hoofd- en grote steden...
-
pi_158720629
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Genocide hoeft niet alleen plaats te vinden door afslachting, maar kan ook plaatsvinden door een of meerdere volkeren in te brengen in een ander volk om ze zodoende te laten uitbroeden.
Dat kan het dus niet. Genocide is mensen afmaken. Door mensen te broeden en dat daardoor het kleurenspectrum verandert is geen genocide.
quote:
Dus ja, het is naïef van je.
Ik zou beledigd zijn als ik niet wist dat het van jou kwam.

quote:
Die hysterie is terecht, daar ik en velen met mij weten waar het naartoe gaat leiden.
De hysterie is onterecht daar ik en velen met mij weten dat het allemaal sterk wordt overdreven.
quote:
Kijk anders de documentaire hierboven eens hoe het in zijn werk gaat...
Ik weet hoe het in z'n werk gaat dus als je wilt kan ik je dat eventueel uitleggen.
Conscience do cost.
pi_158720636
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja en?
Wat maakt dat vredesnaam uit?

Dat heeft geen fluit met een open mind te maken!
Nou, dat moet ook niet uitmaken. Maar het punt is dat de immigratie vanaf de jaren 70 al zo immens is, en dan met de gigantische immigratiestroom waar we nu mee te maken hebben, dat het heel hard aan het gaan is nu...
-
pi_158720645
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

sorry... ik moet hier even heel hard om lachen..
Want?
-
pi_158720719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat kan het dus niet. Genocide is mensen afmaken. Door mensen te broeden en dat daardoor het kleurenspectrum verandert is geen genocide.

[..]

Ik zou beledigd zijn als ik niet wist dat het van jou kwam.

[..]

De hysterie is onterecht daar ik en velen met mij weten dat het allemaal sterk wordt overdreven.

[..]

Ik weet hoe het in z'n werk gaat dus als je wilt kan ik je dat eventueel uitleggen.
The crime of genocide is defined in international law in the Convention on the Prevention and Punishment of Genocide.

"Article II: In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:

(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.

The Genocide Convention was adopted by the United Nations General Assembly on 9 December 1948. The Convention entered into force on 12 January 1951. More than 130 nations have ratified the Genocide Convention and over 70 nations have made provisions for the punishment of genocide in domestic criminal law. The text of Article II of the Genocide Convention was included as a crime in Article 6 of the 1998 Rome Statute of the International Criminal Court.

http://www.genocidewatch.org/genocide/whatisit.html
-
  donderdag 31 december 2015 @ 18:50:22 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158720797
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:45 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Want?
Reden waarom je wapen wil, reden waarom je het niet hebt op homo's reden waarom je nazi's vereerd, reden waarom je tegen migratie bent.

Mijn god je bent gewoon een gigantische angsthaas die niet tegen verandering kan.
Je pist in je broek bij het zien van een neger!

Je bent bang dat ons ras Ariërs verdwijnt dat er een grote boeman hierachter zit..
Gewoon puur omdat je de straat niet meer op durft omdat er ook niet blanken tussen lopen..

Arme jongen, word een beetje verandering je te veel..
Neem een kopje thee ga even rustig zitten, komt wel goed..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158720803
Dappere ctrl+v die helaas niets verandert aan wat ik zei. Iets dikgedrukt maken maakt niet dat het automatisch van toepassing is. Feit is dat jij identiteit ontleent aan huidskleur, ik prefereer dat te doen aan de hand van culturele en sociale kenmerken.

Qua uiterlijk ben ikzelf bijvoorbeeld niet zo snel te definieren als Nederlander maar in de praktijk ben ik gewoon een semi-boeren-jongen.
Conscience do cost.
pi_158720897
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Geloof ik helaas geen fuck van.

[..]

Dat klopt. Immigratie zie ik alleen niet per definitie als genocide in mijn oneindige naïviteit.

[..]

Oh, dat het anders had gemoeten ben ik het achter elkaar met je eens. Echter vind ik je hysterie omtrent vluchtelingen nogal overdreven. Verder maakt het mij weinig uit of mensen blank zijn of niet, zolang ze zich maar gedragen.
Kijk her filmpje ff dan dat wil je ook weer niet cker :') wat je niet ziet is er ook niet _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_158720920
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Reden waarom je wapen wil, reden waarom je het niet hebt op homo's reden waarom je nazi's vereerd, reden waarom je tegen migratie bent.

Mijn god je bent gewoon een gigantische angsthaas die niet tegen verandering kan.
Je pist in je broek bij het zien van een neger!

Je bent bang dat ons ras Ariërs verdwijnt dat er een grote boeman hierachter zit..
Gewoon puur omdat je de straat niet meer op durft omdat er ook niet blanken tussen lopen..

Arme jongen, word een beetje verandering je te veel..
Neem een kopje thee ga even rustig zitten, komt wel goed..
Er zit ook een plan achter, het heet het Coudenhove-Kalergi plan, 1 v/d grondleggers van de EU:



En doe eens niet zo dom verder, of kan je niet inhoudelijk discussiëren soms?
-
pi_158720937
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:50 schreef ems. het volgende:
Dappere ctrl+v die helaas niets verandert aan wat ik zei. Iets dikgedrukt maken maakt niet dat het automatisch van toepassing is. Feit is dat jij identiteit ontleent aan huidskleur, ik prefereer dat te doen aan de hand van culturele en sociale kenmerken.

Qua uiterlijk ben ikzelf bijvoorbeeld niet zo snel te definieren als Nederlander maar in de praktijk ben ik gewoon een semi-boeren-jongen.
Bullshit dat ik mij identificeer aan de hand van mijn huidskleur.

Maar mag ik me wel svp zorgen maken over die gigantische immigratie hier die al decennia lang bezig is en nu wordt versneld?

En maak je maar geen zorgen hoor, ik vind het prima dat je er bent.
-
  donderdag 31 december 2015 @ 19:04:25 #141
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158721144
Dit alles gebeurt allemaal in de geest van de Antichrist die nu aan zijn ultieme Eindstrijd bezig is! De belichaming van de antichrist is de Illuminati! Nog meer specifiek: de bankiers met hun gigantische rijkdommen en macht! De Grote Boze is gekomen!!!!!!!! Zijn naam is Jacob Rothschild!!!!!!!!
Nu gaan de blanken eraan!!!!!!!!!!! Hij zal God's creatie SLOPEN!!!!!!!!

Het goede nieuws is dat Jezus dus ook in aantocht is! Hij zal hem uiteindelijk verslaan.

En ik heb in de wandelgangen gehoord dat Jezus een FOK-account heeft. Maar jullie hebben dit niet van mij.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158721151
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kijk her filmpje ff dan dat wil je ook weer niet cker :') wat je niet ziet is er ook niet _O_
Ik heb ondertussen al genoeg propaganda van het anti-vluchtelingen kamp gezien om de algemene strekking ervan te kunnen destilleren. Soms maken ze terechte kritiek die vervolgens flink overdreven wordt zonder onderbouwing puur om het punt kracht bij te zetten. Wat dat betreft is het exact hetzelfde als de NOS die zogenaamd pro-vluchtelingen zouden zijn omdat ze dat zielige verdronken jongetje lieten zien. Was jij daarvan dan wel van onder de indruk of bewaar je je vertrouwen puur voor internetfilmpjes die aansluiten op wat jij denkt?

Sterker nog, in een hoop kritiek kan ik me perfect vinden. Ik ga alleen niet mee in de hysterie, zoals eerder gezegd.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:55 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Bullshit dat ik mij identificeer aan de hand van mijn huidskleur.
Niet jij, maar je hebt het wel vrij pontificaal over "de blanken" en dat ze "bestaansrecht" zouden moeten hebben. Voor mij is huidskleur nogal irrelevant, ook als er volgens jouw doemscenario geen blanken meer zouden bestaan zou ik dat nou niet bepaald als iets engs zien. Evenmin dat als door intense copulatie tussen verschillende volken geen echte negers meer zouden rondlopen.
quote:
Maar mag ik me wel svp zorgen maken over die gigantische immigratie hier die al decennia lang bezig is en nu wordt versneld?
:? natuurlijk mag dat.
quote:
En maak je maar geen zorgen hoor, ik vind het prima dat je er bent.
Ik tolereer jou aanwezigheid in mijn land ook hoor.
Conscience do cost.
pi_158721216
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 19:04 schreef Villas__Rubin het volgende:
Dit alles gebeurt allemaal in de geest van de Antichrist die nu aan zijn ultieme Eindstrijd bezig is! De belichaming van de antichrist is de Illuminati! Nog meer specifiek: de bankiers met hun gigantische rijkdommen en macht! De Grote Boze is gekomen!!!!!!!! Zijn naam is Jacob Rothschild!!!!!!!!
Nu gaan de blanken eraan!!!!!!!!!!! Hij zal God's creatie SLOPEN!!!!!!!!

Het goede nieuws is dat Jezus dus ook in aantocht is! Hij zal hem uiteindelijk verslaan.

En ik heb in de wandelgangen gehoord dat Jezus een FOK-account heeft. Maar jullie hebben dit niet van mij.
Domme jongen..
-
  donderdag 31 december 2015 @ 19:08:22 #144
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158721256
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 19:07 schreef Lichtkogel het volgende:
Domme jongen..
:*
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158721530
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 19:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet jij, maar je hebt het wel vrij pontificaal over "de blanken" en dat ze "bestaansrecht" zouden moeten hebben. Voor mij is huidskleur nogal irrelevant, ook als er volgens jouw doemscenario geen blanken meer zouden bestaan zou ik dat nou niet bepaald als iets engs zien. Evenmin dat als door intense copulatie tussen verschillende volken geen echte negers meer zouden rondlopen.

O... ok. Je hebt dus geen probleem als alle blanken verdwijnen?

Je hebt er ook geen probleem mee als alle Joden verdwijnen? (ik noem maar een voorbeeld...)
quote:
[..]

:? natuurlijk mag dat.

[..]

Ik tolereer jou aanwezigheid in mijn land ook hoor.
Heel fijn. Maar wat loop je dan te bazelen over 'ik heb een andere huidskleur' ?
Je dacht dus toch maar ff de racisme-kaart te kunnen trekken dus? Gewoon... omdat je het kan..?
-
pi_158721546
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 19:08 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

:*
Heb je nou nog lippenstift opgedaan ook _O-
-
pi_158721798
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 19:17 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O... ok. Je hebt dus geen probleem als alle blanken verdwijnen?
Nee. Maar ik zie het ook niet snel gebeuren.
quote:
Je hebt er ook geen probleem mee als alle Joden verdwijnen? (ik noem maar een voorbeeld...)
Apart voorbeeld maar nee, ik heb er geen probleem mee als joden verdwijnen. Wat uiteraard niet betekent dat ik dus ook wens dat ze verdwijnen. Hetzelfde voor 'blanken'. Cultuur, religie en huidskleur veranderen nou eenmaal met de jaren en dan verdwijnt er soms wat en verschijnt er soms iets nieuws.
quote:
Heel fijn. Maar wat loop je dan te bazelen over 'ik heb een andere huidskleur' ?
Om te illustreren dat ik ondanks mijn gemixte ouders net zo Nederlands ben als een willekeurige boerenpummel. Het is de Nederlandse cultuur die mijn gebruiken en karakter hebben bepaald, niet mijn half-Aziatische uiterlijk.
quote:
Je dacht dus toch maar ff de racisme-kaart te kunnen trekken dus? Gewoon... omdat je het kan..?
Wie heeft het over racisme :? Ik heb letterlijk nog nooit de racisme kaart getrokken om mijn eigen zijn en mening kracht bij te zetten en ik kijk dan ook vaak neer op de mensen die dat wel doen.
Conscience do cost.
  donderdag 31 december 2015 @ 19:37:37 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158722175
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 18:55 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Er zit ook een plan achter, het heet het Coudenhove-Kalergi plan, 1 v/d grondleggers van de EU:

[ afbeelding ]

En doe eens niet zo dom verder, of kan je niet inhoudelijk discussiëren soms?

Dit is gewoon mijn observatie van jou.

En een gemixt ras is niks mis mee, eerlijk gezegd zal het een heel stuk aangenamer zijn dan wat het nu is.

Maar dat gaat de komende duizend jaar niet gebeuren!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158722246
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 19:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee. Maar ik zie het ook niet snel gebeuren.

Het gebeurt ook niet snel en zal binnen 5 jaar uiteraard nog niet zo ver zijn. Maar als je kijkt naar de ontwikkelingen, dan gaat dat op termijn dus echt wel gebeuren. Tevens vraag ik mij af wat er gebeurt als de blanken straks echt in de minderheid raken hier. Daar de media continu aan het voeren is dat de blanken de racisten/slavendrijvers/oorlogshitsers zijn. Ben benieuwd of onze nieuwkomers enig genade zullen kennen tegen die tijd...
quote:
[..]

Apart voorbeeld maar nee, ik heb er geen probleem mee als joden verdwijnen. Wat uiteraard niet betekent dat ik dus ook wens dat ze verdwijnen. Hetzelfde voor 'blanken'. Cultuur, religie en huidskleur veranderen nou eenmaal met de jaren en dan verdwijnt er soms wat en verschijnt er soms iets nieuws.

Nou sorry, maar ik heb daar WEL een probleem mee.
ELK VOLK heeft recht om te bestaan en je loopt hier gewoon genocide te vergoeilijken.

Ik begin me nu echt af te vragen hoeveel kralen je kan tellen als ik je een telraam met 10 kralen geef.. omfg...
quote:
[..]

Om te illustreren dat ik ondanks mijn gemixte ouders net zo Nederlands ben als een willekeurige boerenpummel. Het is de Nederlandse cultuur die mijn gebruiken en karakter hebben bepaald, niet mijn half-Aziatische uiterlijk.

Mooi zo.
quote:
[..]

Wie heeft het over racisme :? Ik heb letterlijk nog nooit de racisme kaart getrokken om mijn eigen zijn en mening kracht bij te zetten en ik kijk dan ook vaak neer op de mensen die dat wel doen.
LOL! Jaja... jij komt eerst aan met de opmerking 'jij identificeert jezelf aan de kleur van je huid' waarmee je wilt impliceren dat ik een racist ben. Om daarna te beginnen over je eigen uiterlijk...

Kortom, je trok gewoon ff de racisme-kaart. Gewoon, omdat je het ff lekker vond ff zo... he, je hebt een wat ander uiterlijk. En hier heb je een blanke die zich zorgen maakt om de immigratie.. en hop! Daar wordt de kaart getrokken.
-
pi_158722326
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2015 19:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit is gewoon mijn observatie van jou.

En een gemixt ras is niks mis mee, eerlijk gezegd zal het een heel stuk aangenamer zijn dan wat het nu is.

Maar dat gaat de komende duizend jaar niet gebeuren!
Kijk ff om je heen in de grote en middelgrote steden zou ik zeggen. En dan heb ik nog een mooie voor je: de immigratiestroom blijft gewoon keihard doorlopen. Tel uit je winst (of verlies..) over pak 'm beet 10, 20, 30 jaar...
-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')