Frans gilt veel en vaak, maar alleen om aandacht op zich te vestigen. Het niet geven van de aandacht op een gil moment, zorgde er voor dat hij andere methodes aanboorde.quote:Op zondag 15 november 2015 20:21 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat hadden wij ook, DaD! Viel onwijs in de smaak ook![]()
Man dat is ook alweer lang geleden. Toen was het zomer, en morgen komt er sneeuw![]()
Mijn dreumes heeft het gillen ontdekt. Gewoon, zomaar gillen en kijken hoe hard ze kan. En ik kan slecht tegen kinderen die zomaar gillenHoe hebben jullie dat aangepakt? Sst zeggen, negeren, nee-zeggen? En hielp het??
Of hebben jullie van die stille wonderen?
Ja, wel... Ik was van plan om er eentje zonder suiker te maken, maar ja, dat zit er ook niet voor niets in. Dus maar gewoon het gebruikelijke recept gemaakt.quote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef AwayTL het volgende:
In mijn pavlova gaat trouwens veul suiker.. In die van jullie vast niet he.
Hier gilt ze als ze die aandacht al heeft. Gewoon zomaar dus. En soms als ze iets niet magquote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Frans gilt veel en vaak, maar alleen om aandacht op zich te vestigen. Het niet geven van de aandacht op een gil moment, zorgde er voor dat hij andere methodes aanboorde.
Dan kán nog wel eens tegenvallenquote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Er gaat veel suiker in pavlova, maar je hebt dan ook veel volume. Dus in verhouding zal in een mini niet zo enorm veel zitten en dan eet ie het waarschijnlijk ook niet helemaal op
Nou, dat scheelde hier niet veel.quote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Er gaat veel suiker in pavlova, maar je hebt dan ook veel volume. Dus in verhouding zal in een mini niet zo enorm veel zitten en dan eet ie het waarschijnlijk ook niet helemaal op
I deed dat ook een tijdje. Ik heb haar toen steeds uitgelegd dat mijn oren daar pijn van gaan doen en dat het niet nodig is om zoveel lawaai te maken. Ze heeft nu ook op het kdv geleerd wat ssssht betekent, geloof ik. Maar hoe dan ook, het is een fase.quote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hier gilt ze als ze die aandacht al heeft. Gewoon zomaar dus. En soms als ze iets niet mag
Ik hoop dat het een fase is. Op zich moet het kunnen hoor, haar stem ontdekken. Maar ik merk wel dat ik er iets mee moet. Als ik soms kinderen ongegeneerd hoor gillen... Dat wil ik dus echt niet.quote:Op zondag 15 november 2015 21:28 schreef Franny_G het volgende:
[..]
I deed dat ook een tijdje. Ik heb haar toen steeds uitgelegd dat mijn oren daar pijn van gaan doen en dat het niet nodig is om zoveel lawaai te maken. Ze heeft nu ook op het kdv geleerd wat ssssht betekent, geloof ik. Maar hoe dan ook, het is een fase..
DAD, wat tof allemaal. Echt een topweekend zo te lezen. Pavlova..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |