SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:53 schreef JufMariska het volgende:
Pfff DaD & Skittles, wat is het jullie toch enorm gegund dat de nachten beter worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Nee, ik herkende jou eerstquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:27 schreef Crumpette het volgende:
Ah maar kwak als hij het ophoest komt het los! Dat is mooi, toch?maar ik kan me wel voorstellen dat je gaar bent inmiddels
![]()
Same voor DaD. Boo. Valt er nog iets te winnen met meer eten overdag misschien?
Ik ben zojuist gespot door Dotin het wild! Naja, W werd gespot
. Hoi!
![]()
We zitten in de trein en W heeft fruit gegeten en mij gevoerd en uit het raam gekeken en nu ligt hij even te tukkeniig tot de volgende omroep/deur open gaat
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Herkenbaar, je merkt nu echt dat ze dichter bij de twee dan bij de één zitten qua leeftijd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:21 schreef exode het volgende:
Away, yeaaaah 12 uur slaapje!!
B maakt enorme mentale stappen door hebben wij het idee. Zit echt in een leuke fase waarin hij steeds meer begrijpt en linkjes legt, heerlijk! Maar ook het uitproberen komt daardoor in een nieuwe fase....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |