Maar toch blijf ik maar rondkijken en zoeken, ookal ga ik me er alleen nog maar slechter en verveelder door voelen...
Het gaat meestal wel weer over, maar die dipjes beginnen wel steeds erger te worden. Hebben nog meer mensen die hier veel komen daar last van?
(Ja er is nog een topic met dezelfde titel, maar deze is toch weer heel anders.)
quote:Yep, al een tijdje.
Op dinsdag 19 november 2002 19:39 schreef sweek het volgende:
Hebben nog meer mensen die hier veel komen daar last van?
quote:Ja, ech tprecies zo als jij het zegt... Toch vaag heh..
Soms heb je gewoon van die momenten dat je alles hier heel erg compleet beu bent... Niks is meer leuk, je gaat je steeds meer aan andere gebruikers irriteren etc. Ik heb echt steeds vaker van die momenten hier.Maar toch blijf ik maar rondkijken en zoeken, ookal ga ik me er alleen nog maar slechter en verveelder door voelen...
Het gaat meestal wel weer over, maar die dipjes beginnen wel steeds erger te worden. Hebben nog meer mensen die hier veel komen daar last van?
come on trek die plug eruit, doe ik ook zo ! .
Laat je niet gek maken sweek , het is maar een fase.
quote:Hoi static.
Op dinsdag 19 november 2002 19:39 schreef static het volgende:[..]
Yep, al een tijdje.
quote:Heb ik al geprobeerd, maar op 1 of andere manier blijft het me toch aantrekken, ik kom er iedere keer op terug... Het is gewoon een automatisme geworden om te Fok!ken.
Op dinsdag 19 november 2002 19:40 schreef fatima het volgende:
Liefje neem een kit-kat..come on trek die plug eruit, doe ik ook zo !
.
Laat je niet gek maken sweek , het is maar een fase.
quote:Heej beeb.
Op dinsdag 19 november 2002 19:41 schreef fatima het volgende:[..]
Hoi static.
.
quote:Yep,behoorlijk.
Op dinsdag 19 november 2002 19:39 schreef sweek het volgende:Hebben nog meer mensen die hier veel komen daar last van?
quote:Al meer dan een half jaar.
Hebben nog meer mensen die hier veel komen daar last van?
quote:Ademhalen is ook een automatisme, isme
Op dinsdag 19 november 2002 19:41 schreef sweek het volgende:[..]
Heb ik al geprobeerd, maar op 1 of andere manier blijft het me toch aantrekken, ik kom er iedere keer op terug... Het is gewoon een automatisme geworden om te Fok!ken.
Het is tijd om te stoppen sweek, je bent al mateloos populair, wat wil je nog meer? Ga wat doe joh. hop.
quote:Eeuh.
Soms heb je gewoon van die momenten dat je alles hier heel erg compleet beu bent... Niks is meer leuk, je gaat je steeds meer aan andere gebruikers irriteren etc. Ik heb echt steeds vaker van die momenten hier.Maar toch blijf ik maar rondkijken en zoeken, ookal ga ik me er alleen nog maar slechter en verveelder door voelen...
(Ja er is nog een topic met dezelfde titel, maar deze is toch weer heel anders.)
quote:Daar stop je toch ook niet ineens mee?
Op dinsdag 19 november 2002 19:46 schreef fatima het volgende:[..]
Ademhalen is ook een automatisme, isme
,
.
Het is tijd om te stoppen sweek, je bent al mateloos populair, wat wil je nog meer? Ga wat doe joh. hop.
Ik ben aan het proberen iets te doen hoor, zal ik ook blijven doen...
quote:Laat je niet gek maken MUUS, het is allemaal maar schijn, pas op voor mensen die je bereidwillig de verkeerde kant opsturen.
Op dinsdag 19 november 2002 19:42 schreef MUUS het volgende:[..]
Yep,behoorlijk.
quote:Alsof je onmisbaar bent
Op dinsdag 19 november 2002 19:47 schreef sweek het volgende:[..]
Daar stop je toch ook niet ineens mee?
(nouja, uiteindelijk misschien wel...)
Ik ben aan het proberen iets te doen hoor, zal ik ook blijven doen...
quote:eej frusto, ik snap echt niet hoe jij het allemaal doet maar je zegt ook weinig he?
Op dinsdag 19 november 2002 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Het heerst
quote:Waar haal je dat uit lieverd?
Op dinsdag 19 november 2002 19:49 schreef fatima het volgende:[..]
Alsof je onmisbaar bent
.
Maar Fok! is redelijk onmisbaar geworden voor mij...
quote:Het lijkt me eerder andersom.
Op dinsdag 19 november 2002 19:49 schreef fatima het volgende:[..]
Alsof je onmisbaar bent
.
quote:Je ergert je ergens aan, of iets irriteert je.. Je ergens aan irriteren is dus geen correct nederlands..
quote:Snap ik niet. Leg eens uit?
Op dinsdag 19 november 2002 19:51 schreef Allport het volgende:
vandaar kloon
quote:dat zeg ik
Op dinsdag 19 november 2002 19:52 schreef sweek het volgende:[..]
Waar haal je dat uit lieverd?
Maar Fok! is redelijk onmisbaar geworden voor mij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |