Dit.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als de politie dat inderdaad gezegd heeft dan slaat dat nergens op, aangezien je het niet kan onderbouwen. Enige wat ik kan bedenken is dat ze het toerisme willen beschermen en mensen niet bang willen maken
ze heeft op het vwo iets over psychologie geschreven en dat was nog niet eens een A4 tje volquote:Op donderdag 12 november 2015 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
And again.... grote kans dat dat op een misverstand en/of vertaalprobleem gebaseerd is.
Ze heeft zich al op de middelbare school op psychologie gericht, op dusdanig niveau dat ze een speciaal project op de universiteit mocht doen (terwijl ze nog op het VWO zat), en op de universiteit was ze al bezig met kinderpsychiatrie....
Als haar reisgenoten iets hebben laten vallen over psychology/psychiatry als major dan is de kans groot dat men dat niet goed begrepen heeft, ze was ook al op een behoorlijk niveau bezig, een niveau dat je niet verwacht bij een meisje van 21.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nda-afgeblazen.dhtmlquote:Op donderdag 12 november 2015 13:32 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
heel lang ?
nieuws van gisteren![]()
Dutch police deploy drone to hunt missing tourist
http://www.monitor.co.ug/(...)e443gfz/-/index.html
quote:,,Er is 9 dagen intensief gezocht, maar helaas zonder succes. Het heeft nu geen zin meer om door te zoeken, hoe pijnlijk dat ook is."
oh dus wat de politie onderzoekt slaat nergens op ?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als de politie dat inderdaad gezegd heeft dan slaat dat nergens op, aangezien je het niet kan onderbouwen. Enige wat ik kan bedenken is dat ze het toerisme willen beschermen en mensen niet bang willen maken
Maar ze kon daardoor wel naar universiteitsprogramma voor zeer getalenteerde leerlingen....quote:Op donderdag 12 november 2015 13:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ze heeft op het vwo iets over psychologie geschreven en dat was nog niet eens een A4 tje vol
dat is helemaal waar ,maar ze studeerde medicijnenquote:Op donderdag 12 november 2015 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ze kon daardoor wel naar universiteitsprogramma voor zeer getalenteerde leerlingen....
So much voor het nieuws uit Uganda van 11 november.... dat liep al dagen achter toen het gepubliceerd werd.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nda-afgeblazen.dhtml
Zitten alweer thuis, heeft weinig opgeleverd.
[..]
Ja en? Tijdens haar studie medicijnen heeft ze ook zich ook al op kinderpsychiatrie gericht.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat is helemaal waar ,maar ze studeerde medicijnen
Zoals je kon lezen wilden de ouders niet dat hun namen bekend gemaakt werden.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat ze donker Afrika al haar hele leven kent is kennelijk een groot geheim waarvan niemand de bron of zelfs de basis maar wil duiden....
Dit zal allemaal wel meevallen aangezien BZ er direct bovenop zat en Nederland nog nooit zo snel een team ter plaatse heeft gekregen bij een vermissing.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
So much voor het nieuws uit Uganda van 11 november.... dat liep al dagen achter toen het gepubliceerd werd.
Tam tam waarschijnlijk.
Niemand vraagt om namen, maar als je dan toch gaat beweren dat ze daar haar hele leven al kwam dan kun je zonder namen te geven prima melden waar je dat op baseert....quote:Op donderdag 12 november 2015 13:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals je kon lezen wilden de ouders niet dat hun namen bekend gemaakt werden.
De moeder van een vriendinnetje daar heeft op 30 oktober de volledige naam gegeven en deze werd binnen een half uur van de betreffende krantenwebsite gehaald.
Wie zijn wij dan om die naam hier neer te plempen?
Deze mensen weten wat ze doen, dat weet BZ en de politie en totdat ze zelf naar buiten komen met informatie of hun verhaal heeft het geen zin hier de was buiten te hangen. Daarnaast is dit een topic in NWS en dat is het blijkbaar pas als de media hierover bericht.
[..]
Dit zal allemaal wel meevallen aangezien BZ er direct bovenop zat en Nederland nog nooit zo snel een team ter plaatse heeft gekregen bij een vermissing.
dat ze dat hebben laten vallen zou vreemd zijnquote:Op donderdag 12 november 2015 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en? Tijdens haar studie medicijnen heeft ze ook zich ook al op kinderpsychiatrie gericht.
Dus nogmaals: als haar reisgenoten in Oeganda iets hebben laten vallen over psychologie of psychiatrie (en zeker dat laatste geval), dan is de kans groot dat de Oegandese autoriteiten dat niet helemaal goed begrepen hebben.
Maar kun jij beredeneren hoe ze krokodillen kunnen uitsluiten? Tenzij ze de maaginhoud van elke krokodil in de omgeving hebbne onderzocht,quote:Op donderdag 12 november 2015 13:45 schreef jackie12 het volgende:
Als de politie in Uganda zegt dat het uitgesloten is dat ze gegrepen is door een krokodil dan neem ik dat serieus en zullen ze daar hun redenen wel voor hebben.
dat zeggen ze niet zomaarquote:Op donderdag 12 november 2015 13:45 schreef jackie12 het volgende:
Als de politie in Uganda zegt dat het uitgesloten is dat ze gegrepen is door een krokodil dan neem ik dat serieus en zullen ze daar hun redenen wel voor hebben.
Joh, waarom zijn jullie hier. We doen vrijwilligerswerk, psychologie en aanverwante zaken.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat ze dat hebben laten vallen zou vreemd zijn
want eerst zoeken en dan over dat soort dingen praten
maar ik denk ook niet dat ze suicidal was
Nee, dat is helemaal niet vreemd....quote:Op donderdag 12 november 2015 13:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat ze dat hebben laten vallen zou vreemd zijn
want eerst zoeken en dan over dat soort dingen praten
maar ik denk ook niet dat ze suicidal was
Het is in het Nederlands beiden correctquote:Op donderdag 12 november 2015 13:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heeft er al iemand geklaagd over het gebruik van het woord 'Ugandees' in plaats van 'Oegandees'?
Rillingen krijg ik ervan. Nederlands is niet jullie moedertaal of wel?
Om het nog even spannend te houden voor de Nederlandse huisvrouwtjes die niks beters te doen hebben dan de hele dag speculeren..quote:
Jij bent echt een rare.. je plaatst overal vraagtekens bij, maar als de politie uit Oeganda iets zegt.. ja dan moet het wel waar zijn en hoef je ook geen onderbouwing. Een user die zo'n kronkel heeft daar kan je niet mee discussiërenquote:
call the copsquote:
Dat is nou net wat ik al een paar keer heb gepost: bijvoorbeeld rangers kunnen met gemak dat soort sporen uitlezen. Ik denk dat, gebaseerd op het soort sporen (of: géén sporen), ze die conclusie kunnen trekken.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar kun jij beredeneren hoe ze krokodillen kunnen uitsluiten? Tenzij ze de maaginhoud van elke krokodil in de omgeving hebbne onderzocht,
Nee dat kan ik niet.De Ugandese politie klaarblijkelijk wel maar wat voor hen de motieven daarvoor zijn, geen idee.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar kun jij beredeneren hoe ze krokodillen kunnen uitsluiten? Tenzij ze de maaginhoud van elke krokodil in de omgeving hebbne onderzocht,
Is al meerdere malen naar verwezen maar werd hier direct al onzin weggezet.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand vraagt om namen, maar als je dan toch gaat beweren dat ze daar haar hele leven al kwam dan kun je zonder namen te geven prima melden waar je dat op baseert....
Dat laatste is trouwens nonsens, daarbij zullen ze ook geleerd hebben van het niet tijdig sturen van hulp in de Kris en Lisanne zaak.
ik zeg niet dat het waar is ,maar dat ze dat niet zomaar zeggenquote:Op donderdag 12 november 2015 13:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jij bent echt een rare.. je plaatst overal vraagtekens bij, maar als de politie uit Oeganda iets zegt.. ja dan moet het wel waar zijn en hoef je ook geen onderbouwing. Een user die zo'n kronkel heeft daar kan je niet mee discussiëren
Zou je er dan aub nogmaals naar willen verwijzen?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is al meerdere malen naar verwezen maar werd hier direct al onzin weggezet.
Wat denk jij eigenlijk dat er WEL is gebeurd?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het waar is ,maar dat ze dat niet zomaar zeggen
er zal onderzoek aan vooraf gegaan zijn
ook tov van de ouders kunnen ze geen uit de lucht gegrepen uitspraken doen
lijkt me
Dat was het vroeger niet. Vroeger was Oeganda en Oegandees alleen correct. En dat Uganda of Ugandees ook maar enige legitimiteit gekregen heeft is belachelijk. Als ik met een grote groep maar lang genoeg Schotland als Skotland ga uitspreken en schrijven. En ze maken vervolgens Skotland ook een alternatieve spelling van Schotland. Dan kun je wel zeggen dat Skotland gewoon een alternatief is voor Schotland en het nu beiden correct is. In zijn oorsprong is het gewoon fout. Anglicisme dat langzaam in onze taal kruipt. Walgelijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is in het Nederlands beiden correct
http://taaladvies.net/taal/aardrijkskundige_namen/land/UG
Als jij daar was gaan wandelen, schijten, slapen of flikvlooien nabij de rivier mij part ook nog in het donker dan was je terug gekomen net als iedere andere toerist. En ja dan had je hier ook staan te roepen dat het er veilig was. En blijven volhouden dat het een krokodil was, want dat staat in de krant.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |