Menstruatie? Schoon slipje voor de zekerheid?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze dus gereisd met naast haar rugzak gewone bagage? Waarom dan een reservesetje in de tas in je linkerhand terwijl alle kleren in de tas in je rechterhand zitten?
Ik snap 'em nog steeds niet. Dat hele gewauwel over 'een reservesetje' trouwens niet. Wie doet dat nou? Waarom zou je dat nodig hebben en waar zou je je dan om moeten kleden?
Duur of niet duur maakt niet uit. Dat is standaard zo. Duur of niet duur meet zich enkel in de luxe van je lodge, in de kwaliteit van het eten en of duurdere zaken zoals een jeep-safari of een overnachting in het wildpark zelf (wachttoren) zijn inbegrepen. Maar verder zijn dergelijke pakketten standaard en altijd inclusief een gids. Ook in dit park (heb ik nagezocht, er is ooit een tourist vermist geweest en sindsdien is dit park er erg op gebrand dat toeristen nooit zonder begeleiding zelf een wandelingetje behoren te maken).quote:Op donderdag 12 november 2015 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zaten toch helemaal niet in de dure lodge, maar het student huppeldepupding een paar 100 meter verderop?
En waar ga je je dan verschonen?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Menstruatie? Schoon slipje voor de zekerheid?
In de jungle? Daar kom je echt geen toilet tegen. Het enige toilet vind je in je lodge. Daar kun je je vooraf en na terugkomst verschonen.quote:
Ze was toch ook even naar het toilet?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
In de jungle? Daar kom je echt geen toilet tegen. Het enige toilet vind je in je lodge. Daar kun je je vooraf en na terugkomst verschonen.
Ik ging er nu even vanuit dat ze gereisd hadden en dat dit haar normale rugzakje is.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
In de jungle? Daar kom je echt geen toilet tegen. Het enige toilet vind je in je lodge. Daar kun je je vooraf en na terugkomst verschonen.
Op het terrein waar ze verbleef inderdaad, maar blijkbaar heeft ze het terrein zonder begeleiding verlaten.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze was toch ook even naar het toilet?
Onderweg van punt a naar b is dat zeker niet vreemd. Maar ze waren al op punt B aangekomen. Eenmaal op de plaats van bestemming ga je niet meer met dat soort zaken lopen zeulen.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ging er nu even vanuit dat ze gereisd hadden en dat dit haar normale rugzakje is.
En ik vind het nog steeds niet idioot of raar om een schoon slipje mee te nemen. In je handbagage. Stel dat op reis dit of dat.
kquote:Op donderdag 12 november 2015 16:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Op het terrein waar ze verbleef inderdaad, maar blijkbaar heeft ze het terrein zonder begeleiding verlaten.
Mwa, ik zou een slipje zelf niet onder zeulen scharen.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
Onderweg van punt a naar b is dat zeker niet vreemd. Maar ze waren al op punt B aangekomen. Eenmaal op de plaats van bestemming ga je niet meer met dat soort zaken lopen zeulen.
Kan, maar lijkt mij niet logisch. Logischer zou zijn dat ze dat op haar kamer zou doen.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
k
Dus kan ze toch prima even een ander slipje hebben aangetrokken. Misschien was ze dol op hygiene, lange zweterige dag, misschien ongesteld, who knows.
Maar er werd dan ook niet beweerd dat ze enkel een slipje, maar een hele set reservekleding bij zich zou hebben.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, ik zou een slipje zelf niet onder zeulen scharen.
Of onder begeleiding.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Op het terrein waar ze verbleef inderdaad, maar blijkbaar heeft ze het terrein zonder begeleiding verlaten.
Als je door een dier met geweld het water wordt ingesleurd is het zeker wel denkbaar dat je daarbij je onderbroek kunt verliezen.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:45 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het in je tas meezeulen van een slipje eigenlijk net zo logisch als dat het slipje bij een aanval van een krokodil/nijlpaard/zelfmoordpoging zomaar van haar billen zou zijn afgegleden.
Voor een krokodil is 800 meter (dat was de afstand tussen lodge en rivier) wel erg ver.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:48 schreef Burdie het volgende:
Komen die wilde dieren eigenlijk ook op het terrein, of blijven die in de rivier?
Maar dan zou die in het water terecht komen. Toch?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als je door een dier met geweld het water wordt ingesleurd is het zeker wel denkbaar dat je daarbij je onderbroek kunt verliezen.
Ik ben vast niet het enige meisje dat de genante ervaring heeft gehad dat bij een duik in het zwembad de bikinislip van de billen is gegleden
Ja, maar dat belandt dan meestal door stroming en drijfvermogen aan de rand van de rivier/oever. Net als al het andere "vuil".quote:Op donderdag 12 november 2015 16:50 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maar dan zou die in het water terecht komen. Toch?
En een nijlpaard?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
Voor een krokodil is 800 meter (dat was de afstand tussen lodge en rivier) wel erg ver.
Dat slipje heb ik enkel in deze reeks voorbij zien komen. In alle krantenberichten wordt enkel gesproken over een bidon die gevonden zou zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:57 schreef jackie12 het volgende:
Hmmm.
Als het haar slipje is (wat volgens mij helemaal niet zeker is) en het is ook het enige kledingstuk wat van haar gevonden is (wat ook niet zeker is) dan lijkt me het logischer dat ze haar slipje zelf heeft uitgetrokken of van iemand moest uittrekken dan dat ie af is gevlogen tijdens een aanval van een dier.
Maar er is in deze hele zaak zo ontzettend weinig bekend en zijn er zo weinig dingen zeker dat er nog helemaal geen conclusies getrokken kunnen worden.
Aanval van een dier klinkt heel plausibel maar persoonlijk wil ik eerst veel meer feitelijke informatie horen want je weet maar nooit.
Ze is toch niet vanaf de lodge verdwenen?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
Voor een krokodil is 800 meter (dat was de afstand tussen lodge en rivier) wel erg ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |