God nee, had een kutbegin van de dag en dat zou ik nu echt niet hebben getrokken. Heb enkel meegedaan met het eerste deel van de kick-off, toen naar huis gegaan. Was wel gezellig, daar gaat het om.quote:
een studioquote:Op maandag 9 november 2015 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Raadt eens wie heel close bij een studio is?
Een fancy woord voor een eenkamerappartement. Maar ik sta nu onverwacht eerste bij eentje in Leiden, nog maar 7 uur wachten.quote:
Bitch pls, welke homo heeft nou geen EXA gedaan?quote:Op maandag 9 november 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
SES en EXA heb ik ook gedaan
Wij hebben echt veel gemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
De jaren beginnen te tellen lees ik.quote:Op maandag 9 november 2015 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
God nee, had een kutbegin van de dag en dat zou ik nu echt niet hebben getrokken. Heb enkel meegedaan met het eerste deel van de kick-off, toen naar huis gegaan. Was wel gezellig, daar gaat het om.
Oh kut ik ben even niet zo helder meerquote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een fancy woord voor een eenkamerappartement. Maar ik sta nu onverwacht eerste bij eentje in Leiden, nog maar 7 uur wachten.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, welke homo heeft nou geen EXA gedaan?hehe, oja jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat kutbegin kwam niet door mij, en dat was serious shit. Wil ik het voor de rest ook niet over hebben eigenlijk, maar liet wel genoeg impact achter om me te doen besluiten niet naar de Skihut te gaan.quote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De jaren beginnen te tellen lees ik.
Dat ook nog eensquote:Op maandag 9 november 2015 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Raad, want gebiedende wijs lijkt me technisch correct.
Ja, samen zingen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kut ik ben even niet zo helder meer
ik dacht aan zo'n ding op muziek op te nemen
spannend rezje
Je weet blijkbaar ook niet meer hoe punten, hoofdletters en enters werken.quote:Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat ook nog eens
maar ik had het niet door
echt slecht dit
wat staat hierquote:Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, samen zingen.
MONEY MONEY MONEY
BOOM BOOM
MORE IS FUNNY
IN A BLEACHED WORLD!
wellesquote:Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar ook niet meer hoe punten, hoofdletters en enters werken.
quote:
Meh, close enough.quote:Money, money, money
Must be funny
In the rich man's world
Money, money, money
Always sunny
In the rich man's world
Aha-ahaaa
All the things I could do
If I had a little money
It's a rich man's world
quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
jouw jouhahouw gezicht
staat zo eenzaam zo verloren
quote:
quote:
Yes. Ideaal toch.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:01 schreef Paxcon het volgende:
hee maar rez heb je dan alles voor jezelf bij die studio?
Tijd voor een grondige analyse voordat je antwoord kan geven, team van experts en ervaringsdeskundigen erop?quote:
Waarop?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd voor een grondige analyse voordat je antwoord kan geven, team van experts en ervaringsdeskundigen erop?
Kan Pax eindelijk zijn geurskaarsjes voor iets nuttigs gebruiken.quote:
Ik heb nu twee soorten want de vanille is bijna opquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan Pax eindelijk zijn geurskaarsjes voor iets nuttigs gebruiken.
Owh, bummer. Sorry, ik lulde ook maar slap natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat kutbegin kwam niet door mij, en dat was serious shit. Wil ik het voor de rest ook niet over hebben eigenlijk, maar liet wel genoeg impact achter om me te doen besluiten niet naar de Skihut te gaan.
Ja, ook sorry van mijn kant, jij kon het ook niet weten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Owh, bummer. Sorry, ik lulde ook maar slap natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Paxcon het volgende:
action is best een prima winkel voor goedkope meuk
En dat stook je in je eentje dan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu twee soorten want de vanille is bijna op
die geurkaarsjes heb ik al enige tijd
Ja ruikt lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat stook je in je eentje dan?
Anyway, dat de Skithut je bespaard blijft is nooit echt een gemis ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ook sorry van mijn kant, jij kon het ook niet weten.![]()
Haha, ik moest lachen. Niet uitlachen hoor - hoewel ook niet echt toelachen misschien - maar dat je geurkaarsjes aanflikkert als je alleen thuis bent is wel fucking grappig.quote:
Yes, totaal onverwacht btw.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar je staat nu 1e op de wachtlijst ofzo?
Ja, daarom. Vorig jaar ook al geweest, dus ik mis niet echt iets.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Anyway, dat de Skithut je bespaard blijft is nooit echt een gemis ofzo.
is toch chillquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen. Niet uitlachen hoor - hoewel ook niet echt toelachen misschien - maar dat je geurkaarsjes aanflikkert als je alleen thuis bent is wel fucking grappig.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:12 schreef Kaas- het volgende:
Zul je net zien dat op het laatste moment er een homoverbod blijkt te zijn in die studio.
ik vind het altijd wel knusquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mja misschien wel ik doe nooit kaarsen aan tenzij m'n vriend of m'n moeder er is.
Wachten tot morgenochtend. Dan is de tijd om te reageren op.quote:
spanenndddquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wachten tot morgenochtend. Dan is de tijd om te reageren op.
Een houten huisje in de sneeuw midden in een groot bos met in kilometers omtrek geen enkel ander huis en dan kaarsjes en zo, dat lijkt me wel knus.quote:
lijkt me vooral koudquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een houten huisje in de sneeuw midden in een groot bos met in kilometers omtrek geen enkel ander huis en dan kaarsjes en zo, dat lijkt me wel knus.
elkaarquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Binnen niet, want open haard en dekens en elkaar en zo.
You get the point. Super romantisch man.quote:
Dan maar gewoon wat geurkaarsen van de Action aansteken thuisquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
You get the point. Super romantisch man.
In het echt waarschijnlijk heel kut en zo door al het werk en de reis en de verveling, maar dat maakt niet uit.
nog beter dan de mijne?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:27 schreef Paxcon het volgende:
ik heb vandaag vet lekkere lasagne gegeten
dit boeit echt niemand
Een ouderwetse tik op de vingers met een liniaal is dan de enige oplossingquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Al die door elkaar kwekkende kinderen, er is gewoon niet tussen te komen.
Op de vingers? Op de bips!quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een ouderwetse tik op de vingers met een liniaal is dan de enige oplossing
Wilde fantasieënquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:52 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Op de vingers? Op de bips!
quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:15 schreef Renesite het volgende:
Regent.
Kat was buiten. Helemaal boos. Maar ging zelf in de regen naar buiten. Kutbeest.
3 dagen en erg ver.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afstanden en tijden willen we horen.
Jopie is een geheimzinnige manquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:08 schreef Renesite het volgende:
3 dagen afstand en erg ver qua tijd.
Heeeel raar deze.
Je bent zelf raar.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:08 schreef Renesite het volgende:
3 dagen afstand en erg ver qua tijd.
Heeeel raar deze.
Jij weet.quote:
Trekt ook enorm veel geheugen als je meerdere topics open hebt staan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik word schijtziek van die stomme kutadvertenties hier op Fok
Neh. kwam ff een buuv langs. Tof mens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
Hallo?
Heeft iedereen seks op dinsdagavond!?
Welke situatie vraagt daarom?quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Het is niet verstandig om een google image search te doen naar "wound slough"
quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neh. kwam ff een buuv langs. Tof mens.
Wou ze een kopje suiker lenen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neh. kwam ff een buuv langs. Tof mens.
Zou je hem geven?quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Welke situatie vraagt daarom?
[..]Mijn buurvrouw gaat verhuizen, krijg er een gescheiden man voor terug. Weet nog niet wat ik ervan moet vinden.
Ik houd van pusfilmpjes. Heerlijk -fucking- ranzigquote:
Ja die filmpjes zijn stiekem best satisfyingquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houd van pusfilmpjes. Heerlijk -fucking- ranzig
Dattumquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die filmpjes zijn stiekem best satisfyingSommige zijn echt extreem
Iedereen verdient een kans. Rezania ook (opnieuw).quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar ja.. Verliefd op mortaxx. Ik heb het opgegeven.
Succes met je lichaam.
Klinkt wel een beetje als schieten met hagel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen verdient een kans. Rezania ook (opnieuw).
Staat die Bigmac nog?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als schieten met hagel.
Maar ik ben oud, dus ben blij met alle opties.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb je honger?![]()
Tuurlijk. Gewoon weer naar je PayPal, net als vorige keer?![]()
Ik ga daar niet in m'n eentje zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat!? Niet? Handje contantje beter?
Kom maar dan. Onze MD is 24 uur p/d open.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga daar niet in m'n eentje zitten natuurlijk
Ik geef die van mij lekker door aan Jopie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen verdient een kans. Rezania ook (opnieuw).
Jopie, je hebt nu 2 kansen!quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geef die van mij lekker door aan Jopie.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geef die van mij lekker door aan Jopie.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kom maar dan. Onze MD is 24 uur p/d open.
Niet alleen gezien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Jij hebt hem gezien toch? Ik heb de foto gemist.
Ik ben nu lichtelijk jaloersquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kom maar dan. Onze MD is 24 uur p/d open.
Heb ook nog 4 kamers leegstaan, kom je toch hier wonen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nu lichtelijk jaloers
Zelfs in wereldstad Groningen gaat hij al om 23:00 dicht (ofzo)
Ik was gisteren in R'dam en toen wilde we bier halen maar alle AH's in de buurt waren al om 8 uur dicht gegaan en toen waren we echt van omg. #goedverhaallekkerkortquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nu lichtelijk jaloers
Zelfs in wereldstad Groningen gaat hij al om 23:00 dicht (ofzo)
Waar woon je eigenlijk ergens?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb ook nog 4 kamers leegstaan, kom je toch hier wonen.
Wat een kutstadquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was gisteren in R'dam en toen wilde we bier halen maar alle AH's in de buurt waren al om 8 uur dicht gegaan en toen waren we echt van omg. #goedverhaallekkerkort
Wie gaat dan ook naar R'dam om te bieren?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was gisteren in R'dam en toen wilde we bier halen maar alle AH's in de buurt waren al om 8 uur dicht gegaan en toen waren we echt van omg. #goedverhaallekkerkort
Morgen kijken, maar dat wist je toch al?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een kutstad
In Grunn tot 23:00
Ben je al voorbereid op Leiden?
Ja maar ik bedoel de stad zelfquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen kijken, maar dat wist je toch al?
Commissie kick-off is altijd R'dam. Ben allang blij dat we niet enkel naar de Skihut gingen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook naar R'dam om te bieren?
Nee, maar ik kies er dan toch voor om in Groningen te blijven wonenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Werkt je OV alleen in het Noorden?
Waar nog meer dan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Commissie kick-off is altijd R'dam. Ben allang blij dat we niet enkel naar de Skihut gingen.
Ja, is gewoon zoals Grunn ongeveer, alleen dan niet in de middle of nowhere.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel de stad zelf
Is dat een beetje goed toeven?
Eerst kregen we bondingsopdrachten, was lachen.quote:
Alleen in de weekenden?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, maar ik kies er dan toch voor om in Groningen te blijven wonen
Lul niet. Leiden is veel groter en drukker dan Grunn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, is gewoon zoals Grunn ongeveer,
Qua centrum ook? Had het enkel daarover namelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lul niet. Leiden is veel groter en drukker dan Grunn.
Groningen is een prachtige provinciequote:Op dinsdag 10 november 2015 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, is gewoon zoals Grunn ongeveer, alleen dan niet in de middle of nowhere.
Van wat ik me kan herinneren, denk ik wel, ja. Ik heb veel meer winkels oid gezien dan wat ze hebben in Groningen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Qua centrum ook? Had het enkel daarover namelijk.
Heb jij geen last van zekerquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:40 schreef Jopie78 het volgende:
Nu op 3 bij spuiten en slikken..
#pijpangst
veel meer kakkers/ballen die zichzelf en hun dispuut belangrijk vinden in Leiden..quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lul niet. Leiden is veel groter en drukker dan Grunn.
Kom je dan langs Purmerend?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet af en toe wel naar de Euroborg in het weekend
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Purmerend.Daar wil je toch niet gevonden worden?
Gras, gras en nog meer gras.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen is een prachtige provincie
Minervaquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:41 schreef Peter het volgende:
[..]
veel meer kakkers/ballen die zichzelf en hun dispuut belangrijk vinden in Leiden..
Mijn lul is pas prachtig authentiek, zien?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zijn ook prachtige authentieke dorpjes
Het altijd spannende Marum, of Boerakker. Wie kent het niet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
uh wauwquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn lul is pas prachtig authentiek, zien?
Ik merk dat je de provincie mistquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het altijd spannende Marum, of Boerakker. Wie kent het niet.
tweede-Gasselternijveensche-exloer-valthermond enzoquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
DAT IS NIET VERGELIJKBAARquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op mijn vraag.
Jaaquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:46 schreef Peter het volgende:
[..]
tweede-Gasselternijveensche-exloer-valthermond enzo
Tja, dan moet je maar eens langskomen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dan vergeet ik het vast zelf ook
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn lul is zo groot als een dorp hoor.
Alleen als ik net zo'n mooie rondleiding krijg als die ik jou gafquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar eens langskomen.
Beter zelfs, want zowel Leiden als Delft.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen als ik net zo'n mooie rondleiding krijg als die ik jou gaf
Deur, berging, douche, keuken, bed, sling, glijmiddel, poppers, balgag, bureau, studieboeken, eettafel, bank?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen als ik net zo'n mooie rondleiding krijg als die ik jou gaf
Ik ben die wel een keer met een paar mensen van FOK! omhoog geklommenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geef je rondleidingen. Krijgen we dan ook jde martinitoren te zien.
Een dolle boel wordt ditquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter zelfs, want zowel Leiden als Delft.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Deur, berging, douche, keuken, bed, sling, glijmiddel, poppers, balgag, bureau, studieboeken, eettafel, bank?
Pax heeft geen bank.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Deur, berging, douche, keuken, bed, sling, glijmiddel, poppers, balgag, bureau, studieboeken, eettafel, bank?
de drie gezusters hebben we toen nog wel even gezeten, niks mis meequote:Op dinsdag 10 november 2015 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
de zevende hemel, drie gezusters, de golden arm enzo?
als je er alleen ligt of met twee of meerquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Je voelt de planken van het bed ook niet meer gelukkig
picsquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel
Er is veel veranderd sinds je er voor het laatst was
'of meer', wauwquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:55 schreef Peter het volgende:
[..]
als je er alleen ligt of met twee of meer
Was dat die tent met dat fascinerende plafond?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
de drie gezusters hebben we toen nog wel even gezeten, niks mis mee
quote:
Oh, nou, dan moet ik ook maar eens daar langskomen hè.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel
Er is veel veranderd sinds je er voor het laatst was
Oh, wauw, je hebt een echt tweepersoonmatras gekocht?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Je voelt de planken van het bed ook niet meer gelukkig
En eerst was het nog van 'Ik wil helemaal geen tweepersoonsmatras, er komt toch nooit iemand!'quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
'of meer', wauw
Nee maar ik heb zo'n uitschuifbed want 13m2, en had dan twee losse matrasjes van de ikea maar ik heb nu gewoon altijd op tweepersoons staan en tweepersoonsmatras gehaald
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:57 schreef Rezania het volgende:
Was dat die tent met dat fascinerende plafond?
Je hebt zijn ogen geopend.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En eerst was het nog van 'Ik wil helemaal geen tweepersoonsmatras, er komt toch nooit iemand!'
Dat is misschien wel een ideetjequote:Op dinsdag 10 november 2015 22:57 schreef Rezania het volgende:
Oh, nou, dan moet ik ook maar eens daar langskomen hè.
die moet gekeurd worden?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, wauw, je hebt een echt tweepersoonmatras gekocht?
tijden veranderenquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En eerst was het nog van 'Ik wil helemaal geen tweepersoonsmatras, er komt toch nooit iemand!'
Ja, met ritmische bewegingen door twee personen.quote:
tafeltennis op bed?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, met ritmische bewegingen door twee personen.
Worstelen voor evenredige drukverdeling om te testen.quote:
plaid kan in de was.. Kun je ook bank-bevlekkende-Fokkers uitnodigen.....quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:00 schreef Paxcon het volgende:
Heb voor 15 euro een bank gefixt bij de kringloop
een hele nette bank, maar wel een lelijke groene kleur
dus ik heb er zo'n plaid van 2 bij 2 overheen gegooid en nu is het heerlijk
he bahquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:02 schreef Peter het volgende:
[..]
plaid kan in de was.. Kun je ook bank-bevlekkende-Fokkers uitnodigen.....
Nee, je was geen sletje, maar nu... Heb dingen gehoord, boh.quote:
uhmmmquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef Rezania het volgende:
Anders woensdag de 18de of in de kerstvakantie of erna. #drukleven
Wat een roddeltante ben jequote:Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je was geen sletje, maar nu... Heb dingen gehoord, boh.
Tja, iets over een bigmac.quote:
Is er dan gratis OV? Ja toch?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
uhmmm
nou kerstvakantie moet sws wel lukken
Ja, alleen met kerst zelf niet volgens mijquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, iets over een bigmac.
[..]
Is er dan gratis OV? Ja toch?
Sinds er een bank in staat en dat bed standaard op twee persoons staat is er nog ongeveer 1m2 loopruimtequote:Op dinsdag 10 november 2015 23:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik zeg niets.![]()
Begrijp dat er een fok meet in jouw kamer komt. Vet gezellig op die 13 m2.
Oh, chill.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, alleen met kerst zelf niet volgens mij
Stapelen. Gaan een hoop makke hommo's in een kamer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinds er een bank in staat en dat bed standaard op twee persoons staat is er nog ongeveer 1m2 loopruimte
maar dat mag de pret niet drukken
Lekker knus op mekaar.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinds er een bank in staat en dat bed standaard op twee persoons staat is er nog ongeveer 1m2 loopruimte
maar dat mag de pret niet drukken
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Stapelen. Gaan een hoop makke hommo's in een kamer.
stapelen met Patquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis Renesite een beetje, waar is hij
Nee, gewoon een mooie rondleiding, misschien een hapje, en dan een goede handdruk gedag.quote:
Jahoor is goedquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:10 schreef Rezania het volgende:
Maar Pax, is het niet leuker als jij dan naar mij komt in de kerstvakantie?
Mijn additionele voorwaarden komen nog hoorquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:13 schreef Rezania het volgende:
Kijk Jopie, zo doe je dat dus. Niet met een bigmac, maar met een nieuwe woning!
Heb een huis met een tuin van 250 m2. Moet ik echt een nieuwe kopen eerst.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:13 schreef Rezania het volgende:
Kijk Jopie, zo doe je dat dus. Niet met een bigmac, maar met een nieuwe woning!
Je wil een Big King erbij?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn additionele voorwaarden komen nog hoor
Zo, rijke tatta.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb een huis met een tuin van 250 m2. Moet ik echt een nieuwe kopen eerst.
Ik moest even googlenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wil een Big King erbij?
[..]
Zo, rijke tatta.
Dan nog, 250 vierkante meter zou je hier echt een miljoen euro kosten.quote:
Dat had ik dus met de KFC.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest even googlen
Maar ik ben 1x bij de BK geweest en dat viel heel erg tegen
Nu snap ik dat een bigmac er wel vanaf kon bij jouquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb een huis met een tuin van 250 m2. Moet ik echt een nieuwe kopen eerst.
En zo lang gefrituurd dat de botten zacht waren, bah.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:17 schreef Peter het volgende:
KFC met slecht schoongemaakte kip met pezen en bloed en harde stukjes
Ach ja, werk enzo.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu snap ik dat een bigmac er wel vanaf kon bij jou
bahquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:17 schreef Peter het volgende:
KFC met slecht schoongemaakte kip met pezen en bloed en harde stukjes
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
Indicatie van de meet in Rez' nieuwe crib
[ afbeelding ]
engnekquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is nu aan het woord
over z'n cumming out
Kippenvel op mijn rug als ik die man hoorde praten. En dacht echt altijd dat hij er allang vooruit gekomen was.quote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kippenvel op mijn rug als ik die man hoorde praten. En dacht echt altijd dat hij er allang vooruit gekomen was.
moet een boek verkopen hè? Wachtgeld is niet eeuwig..quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kippenvel op mijn rug als ik die man hoorde praten. En dacht echt altijd dat hij er allang vooruit gekomen was.
Nee hoor blijf maarquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als je dat wilt.![]()
Neuh, zei Peter welterusten.
Nee, zijn 3 jaar zaten er bijna op. En dan nu janken dat hij homo is in een moslimwereld. Slechte man.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:29 schreef Peter het volgende:
[..]
moet een boek verkopen hè? Wachtgeld is niet eeuwig..
Oh, was even bang dat je weer Haxball aan het spelen was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |