God nee, had een kutbegin van de dag en dat zou ik nu echt niet hebben getrokken. Heb enkel meegedaan met het eerste deel van de kick-off, toen naar huis gegaan. Was wel gezellig, daar gaat het om.quote:
een studioquote:Op maandag 9 november 2015 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Raadt eens wie heel close bij een studio is?
Een fancy woord voor een eenkamerappartement. Maar ik sta nu onverwacht eerste bij eentje in Leiden, nog maar 7 uur wachten.quote:
Bitch pls, welke homo heeft nou geen EXA gedaan?quote:Op maandag 9 november 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
SES en EXA heb ik ook gedaan
Wij hebben echt veel gemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
De jaren beginnen te tellen lees ik.quote:Op maandag 9 november 2015 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
God nee, had een kutbegin van de dag en dat zou ik nu echt niet hebben getrokken. Heb enkel meegedaan met het eerste deel van de kick-off, toen naar huis gegaan. Was wel gezellig, daar gaat het om.
Oh kut ik ben even niet zo helder meerquote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een fancy woord voor een eenkamerappartement. Maar ik sta nu onverwacht eerste bij eentje in Leiden, nog maar 7 uur wachten.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, welke homo heeft nou geen EXA gedaan?hehe, oja jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat kutbegin kwam niet door mij, en dat was serious shit. Wil ik het voor de rest ook niet over hebben eigenlijk, maar liet wel genoeg impact achter om me te doen besluiten niet naar de Skihut te gaan.quote:Op maandag 9 november 2015 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De jaren beginnen te tellen lees ik.
Dat ook nog eensquote:Op maandag 9 november 2015 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Raad, want gebiedende wijs lijkt me technisch correct.
Ja, samen zingen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kut ik ben even niet zo helder meer
ik dacht aan zo'n ding op muziek op te nemen
spannend rezje
Je weet blijkbaar ook niet meer hoe punten, hoofdletters en enters werken.quote:Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat ook nog eens
maar ik had het niet door
echt slecht dit
wat staat hierquote:Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, samen zingen.
MONEY MONEY MONEY
BOOM BOOM
MORE IS FUNNY
IN A BLEACHED WORLD!
wellesquote:Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar ook niet meer hoe punten, hoofdletters en enters werken.
quote:
Meh, close enough.quote:Money, money, money
Must be funny
In the rich man's world
Money, money, money
Always sunny
In the rich man's world
Aha-ahaaa
All the things I could do
If I had a little money
It's a rich man's world
quote: