Schedule of Playquote:Group A
(1) Michael van Gerwen
Kim Huybrechts
Steve West
Mark Oosterhuis
Group B
(8) Ian White
Jelle Klaasen
Steve Beaton
Martin Adams
Group C
(5) Adrian Lewis
Michael Smith
Wayne Jones
Andy Fordham
Group D
(4) Peter Wright
Dave Chisnall
Mervyn King
Scott Mitchell
Group E
(2) Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Andy Boulton
Larry Butler
Group F
(7) James Wade
Keegan Brown
Mark Webster
Michael van der Horst
Group G
(6) Robert Thornton
Terry Jenkins
Jonny Clayton
Geert De Vos
Group H
(3) Phil Taylor
Rowby-John Rodriguez
Robbie Green
Martin Phillips
quote:Format
Group Games - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Prize Fund
Winner - £100,000
Runner-Up - £50,000
Semi-Final Losers - £25,000
Quarter-Final Losers - £15,000
Second Round Losers - £7,500
Group Winner's Bonus - £2,500
Third Place in Group - £5,000
Fourth Place in Group - £2,500
Butler heeft er wel een typische kop voor.quote:Op maandag 9 november 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Als ik dit topic moet geloven bestaat het hele dartscircuit uit kinderlokkers.
Wade maakt ragout van RvB vrees ik.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus woensdag
E1. Gary Anderson v F2. Mark Webster
F1. James Wade v E2. Raymond van Barneveld
G1. Robert Thornton v H2. Robbie Green
H1. Phil Taylor v G2. Terry Jenkins
Anderson - Wade kan nog wel een leuke kwartfinale worden.quote:Op maandag 9 november 2015 23:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wade maakt ragout van RvB vrees ik.
Zeker online shoppen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef Szura het volgende:
Morgen shoppen, relaxen, massage voor Barney.
Barney moet dik aan de bak.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus woensdag
E1. Gary Anderson v F2. Mark Webster
F1. James Wade v E2. Raymond van Barneveld
G1. Robert Thornton v H2. Robbie Green
H1. Phil Taylor v G2. Terry Jenkins
quote:
Barney zat in de vortexquote:Op maandag 9 november 2015 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Barney loopt al weg voordat de pijl er in zit.
En die lul doet er ook niks aan . pleurt het gewoon op sjoutube zonder ernaar te kijkenquote:Op maandag 9 november 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leek nog even de goede kant op te gaan
Ik had ook zin om Adams - Mason in 1999 terug te kijken, maar weer dat KUTGELUIDquote:Op maandag 9 november 2015 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En die lul doet er ook niks aan . pleurt het gewoon op sjoutube zonder ernaar te kijken
quote:Op maandag 9 november 2015 23:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij werkt(e) samen met een dietist.
quote:Darter Raymond van Barneveld is vorig jaar 25 kilo afgevallen. Dat is goed voor zijn gezondheid, maar levert soms wel gekke situaties op. Dat schrijft hij op Facebook.
Toen hij onlangs een nieuwe laptop wilde kopen, vroeg de verkoper hem naar zijn werk. Toen Van Barneveld 'darts' noemde, reageerde de verkoper opmerkelijk: "'Bent u goed? Kunt u mooi Barney verslaan', zegt de man", schrijft Van Barneveld. "Ik zeg: 'Dat is onmogelijk.' 'Hoezo', zegt 'ie, 'Niks is onmogelijk als je maar wilt.' Ik zeg: 'Dit keer wel want ik ben namelijk zelf Barney.' Ik heb nog nooit iemand zo rood zien worden."
De darter verloor de kilo's vorig jaar zomer door op de koolhydraten te letten en 's avonds niet meer te snacken.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef DeeBee het volgende:
Bengi.nl klinkt ook als een swingersite voor types als Sylvia, wat een naam.
#Winkelenmetraybarquote:Raymond van Barneveld staat in de tweede ronde van de Grand Slam of Darts voor een zware opgave. De Haagse darter moet het opnemen tegen James Wade, nummer 7 van de wereld. "Ik ga dinsdag winkelen", sprak 'Barney' over zijn voorbereiding op het treffen van een dag later.
Echt een bloedhond was dat altijd, dit Mason.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Dan zit je gewoon in een psychose.
[ afbeelding ]
Oef, laten we het even netjes houden wim, dit is meer iets voor KPD.quote:
even langs de elektronicagigantquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_ga_winkelen___.html
[..]
#Winkelenmetraybar
Hij wint gewoon. Raybar gaat de grandslam gewoon op z'n naam schrijven!quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:22 schreef Thunder0x het volgende:
Ben benieuwd welke kutsmoes hij nu weer gaat verzinnen als hij wordt vermorzeld door Wade
Vul maar aan:
- Zie niet goed door lenzen / bril
- Niet gefocust door omstandigheden
- Moe door het uberzware programma
- Gewicht van pijlen waren niet goed
- Verkeerde flights meegenomen
- Iets verkeerds gegetenquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:22 schreef Thunder0x het volgende:
Ben benieuwd welke kutsmoes hij nu weer gaat verzinnen als hij wordt vermorzeld door Wade
Vul maar aan:
- Zie niet goed door lenzen / bril
- Niet gefocust door omstandigheden
- Moe door het uberzware programma
- Gewicht van pijlen waren niet goed
- Verkeerde flights meegenomen
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heb even heel wat pagina's terug gelezen. Maar wat een haters zijn er hier toch. Snap eigenlijk niet zo goed waarom veel van ons hier dan darten kijken. Als je zo hard afgeeft op de darters en zo neerbuigend doet, dan stop je toch met kijken?
Druk dagje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#Winkelenmetraybar
live.dartsdata.comquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:19 schreef GwaiLow het volgende:
Welke site kan je ook alweer de stats van elke darts wedstrijd even terug zien?
Chisnal is gekwalificeerd en van Gerwen niet? MVG heeft punten en staat op +9 legs terwijl Chisnal op +5 legs staat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:17 schreef Nober het volgende:
Tuesday November 10 (20:00-00:00)
Groups A-D Final Games
Dave Chisnall v Scott Mitchell (D)
Ian White v Jelle Klaasen (B)
Kim Huybrechts v Mark Oosterhuis (A)
Adrian Lewis v Wayne Jones (C)
Michael van Gerwen v Steve West (A)
Peter Wright v Mervyn King (D)
Steve Beaton v Martin Adams (B)
Michael Smith v Andy Fordham (C)
[ afbeelding ]
Gekwalificeerd:
Chisnall
Er kan dus nog van alles gebeuren. Mis het niet!
Wright en King spelen tegen elkaar, slechts een van hen kan dus op 4 punten komen terwijl Chizzy dat al staat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Chisnal is gekwalificeerd en van Gerwen niet? MVG heeft punten en staat op +9 legs terwijl Chisnal op +5 legs staat.
Maar als Kim met 5-0 wint en MvG met 5-0 verliest, dan staan ze gelijk in leg saldo. Wat telt er dan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wright en King spelen tegen elkaar, slechts een van hen kan dus op 4 punten komen terwijl Chizzy dat al staat.
In de poule van MVG kunnen West & Kim in theorie beide nog op 4 punten komen en dus MVG op legsaldo voorbij wanneer zij beide hun partijen winnen
shout outquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar als Kim met 5-0 wint en MvG met 5-0 verliest, dan staan ze gelijk in leg saldo. Wat telt er dan?
Een echte 'pro' stond nu gewoon te trainen. Laat die vetklep van een Sylvia maar winkelen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#Winkelenmetraybar
Gelukkig is Co er nog bij.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani en Wimderon gaan nu los.
Jan Dekker is analist.
Wow, doe eens rustig zegquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:02 schreef hafcfan het volgende:
Jan Dekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rot toch op. Minachting van de kijker dit!!!!!!!!
JE LULT JAN JE KON JE HIER OOK VOOR KWALIFICEREN
Hopelijk wint Jan Dekker van Webster op het WK. DAT ZAL JE LEREN!!!quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben net zo rustig als 5 minuten terug Hans.
ZAK IN ELKAAR GEKquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk wint Jan Dekker van Webster op het WK. DAT ZAL JE LEREN!!!
Er zitten in ieder geval genoeg toffe namen bij de unseeded.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:04 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk krijgen we een GENOTS loting
Je moet trouwens wel echt die ui veranderen. Ik kan het niet langer aan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten in ieder geval genoeg toffe namen bij de unseeded.
Je moet maar lijden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je moet trouwens wel echt die ui veranderen. Ik kan het niet langer aan.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Dekker over de ninedart van Chisnall
''Heel soepel''
Nou nou nou, die houten kutworp vind ik niet soepel.
Stop met deze actquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word gewoon boos erom dat Glen Durrant niet meedoet.
quote:
Dave Chisnall v Scott Mitchell (D)quote:
Allemaal live op rtl7?quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dave Chisnall v Scott Mitchell (D)
Ian White v Jelle Klaasen (B)
Kim Huybrechts v Mark Oosterhuis (A)
Adrian Lewis v Wayne Jones (C)
Michael van Gerwen v Steve West (A)
Peter Wright v Mervyn King (D)
Steve Beaton v Martin Adams (B)
Michael Smith v Andy Fordham (C)
Stijngod.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, morgen en donderdag is ook alles live.
Lex' eigen darttoernooi is zondagavond live op TV West.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer gaat Lex 'Jewhunter' Immers debuteren?
The white storkquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer gaat Lex 'Jewhunter' Immers debuteren?
Dit geloof ik nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lex' eigen darttoernooi is zondagavond live op TV West.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:29 schreef DeeBee het volgende:
Jongons, Mr. Coat als analist.Even wat positivisme nadat we te horen kregen dat we alleen maar vies negatief zijn hier.
[ afbeelding ]
http://www.thehaguechampionship.nl/quote:
10.000quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.thehaguechampionship.nl/
http://www.omroepwest.nl/(...)Championship?r=sport
Finale live op TV West
TV West zendt de finale van The Hague Championship op zondag 15 november om 18.00 uur live uit. De winnaar pakt 10.000 euro aan prijzengeld.
Dirk van Duijvenbode doet mee.
Ik zou graag de walkon-gif plaatsen, maar kan hem niet vinden. Hopelijk kan wim dit zo oplossen!quote:
Wat jammer. Ik dacht vorig jaar nog dat hij ging vlammen op de embassy. Maar met zo'n fysiek kan je natuurlijk nooit een topdarter zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koos doet al geen moeite meer. Sinds 17 mei geen toernooi meer gegooid.
Kim & Jelle (als ze de halve finale niet halen) doen ook mee zie ik.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.thehaguechampionship.nl/
http://www.omroepwest.nl/(...)Championship?r=sport
Finale live op TV West
TV West zendt de finale van The Hague Championship op zondag 15 november om 18.00 uur live uit. De winnaar pakt 10.000 euro aan prijzengeld.
Dirk van Duijvenbode doet mee.
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:42 schreef Caland het volgende:
Hebben Van Gerwen en Klaassen nog steeds fittie
Nee MVG vergaf het dat Jelle zijn downie nichtje wou neukenquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:42 schreef Caland het volgende:
Hebben Van Gerwen en Klaassen nog steeds fittie
Nouja, Van Gerwen weet als geen ander hoe het is om down te hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee MVG vergaf het dat Jelle zijn downie nichtje wou neuken
Een aantal. Ze geven elkaar geen hand en gunnen geen blik waardig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:44 schreef Caland het volgende:
Maar er zijn sindsdien niet heel veel TV-potjes tussen Van Gerwen en Klaassen geweest toch?
Kan die nog wat verhaaltjes voorlezenquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:46 schreef DeeBee het volgende:
Jelle gaat kinderbedtijd halen met dit tempo.
Misschien moet hij nog langs iemandquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:46 schreef DeeBee het volgende:
Jelle gaat kinderbedtijd halen met dit tempo.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:10 schreef luckass het volgende:
[..]
ik doe bij deze een shout out naar barney
Nog geen pijl op een dubbel gehadquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:50 schreef Max23 het volgende:
Nu krijgen we die Oosterhuis weer toch? Dat wordt lachen
quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Heb je nog wat juich-gifjes van Jantje Dekker? Kan ze niet vinden.
Behoorlijk zielig inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Dat je tegen Mark Oosterhuis durft te juichen.
Die hamster gaat er nog wel aan, wat een figuur.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Dat je tegen Mark Oosterhuis durft te juichen.
Mag wel in mijn derdedivisieteam meegooien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:01 schreef Caland het volgende:
Waar hebben ze die Oosterhuis vandaan dan, de buurtkroeg.
Tegen Adams volgende ronde. GENOTquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die hamster gaat er nog wel aan, wat een figuur.
Ja, gewoon weer net als vroegah. En dan hopen dat er geen fluke als Richie George de halve finale haalt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:03 schreef luckass het volgende:
Dat Q-toernooi mag volgend jaar wel afgeschaft worden
Richie Georgequote:Op dinsdag 10 november 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, gewoon weer net als vroegah. En dan hopen dat er geen fluke als Richie George de halve finale haalt.
hier gaat iets misquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
BAMBAMBMAMBMABOQEJGPIOWJTGQP@O{TJO#TGKQ@#ET
MARK OOSTERHUIS MARK OOSTERHUIS MARK OOSTERHUIS OOOOOOHHHHquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef Caland het volgende:
IK HEB OPEENS ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMEN
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Oh ik zie nu pas dat zijn hemd een Hogwarts uniform moet voorstellen. Wel leuk.
Verrekquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Oh ik zie nu pas dat zijn hemd een Hogwarts uniform moet voorstellen. Wel leuk.
Die kan ook niet darten?quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg hier een Johnny Heitinga gevoel bij.
Teveel xtc gehadquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:11 schreef Caland het volgende:
Wat een swingkaak heeft die Oosterhuis
LEES EENS BOVEN JEquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:13 schreef Merode32 het volgende:
Is die kutbelg nu door of nog steeds afhankelijk van mvg?
Gezien iddquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goeie avond kerel![]()
Castrogod verlengt
Het nog debielere broertje van MVG.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:24 schreef wimderon het volgende:
Sjak heeft Barrie Bates gewoon door het slijk lopen halen. Walgelijk.
[ afbeelding ]
Bully Boy gaat gehakt maken van Fordham. En dat zijn wel wat pondjes.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:40 schreef Sportex het volgende:
Fordham moet minstens 5-3 winnen zo voor shoot out met Lewis
Dit klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |