Nou... dat kwam wel uit het diepst van je tenen om te zeggen he? Ik heb er 5 x om moeten vragen en met een heel kort zinnetje 'keur je het wel af...' My goodness.. je zou er verder ook maar niet over uitwijden he?quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat maakt het voor dit topic uit dat ik zulke acties afkeur? of ben je gewoon aan het stromannen
Ik probeer mensen hier duidelijk te maken dat dat complot er wel daadwerkelijk is, maar als men weigert het materiaal in te kijken en meteen begint te schreeuwen 'antisemitisme' dan komen we geen stap verder toch?quote:[..]
Hoe is dat een feit en waar zou ik dat gezegd hebben? Ik heb helemaal nergens beweerd dat Joden allemaal zielig en onderdrukt worden. De enige die hier beweerd dat er mensen onderdrukt worden ben jij met je angstzaaierij over een zionistisch complot om de hele wereld communistisch te maken, niet dat je dat op ook maar enige steekhoudende manier kan onderbouwen verder dan overduidelijke nazi propaganda komt het niet.
Begrijp jij het verschil tussen genocide en 'natuurlijk verloop'?quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:34 schreef Lichtkogel het volgende:
Wat is dit nou voor een achterlijke reactie? Het maakt je dus niet uit dat de blanken verdwijnen van de aardbol? Begrijp je wel dat je hier nu genocide loopt te vergoeilijken??
Genocide is het uitmoorden van een ras of volk, Zoals bij de holocaust gebeurde.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een achterlijke reactie? Het maakt je dus niet uit dat de blanken verdwijnen van de aardbol? Begrijp je wel dat je hier nu genocide loopt te vergoeilijken??
Je zal geen Chinees, Japanner, Arabier of Jood horen zeggen dat het ze niet uitmaakt dan hun eigen soort van de aardbodem verdwijnt. Echter jou maakt het dus niks uit dat de blanke medemens verdwijnt dus? Kolere....
Wat een infantiele manier om mij proberen te framen, ben je nu echt zo dom dat je niet door hebt dat dit helemaal niks met je topic te maken heeft?quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:39 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou... dat kwam wel uit het diepst van je tenen om te zeggen he? Ik heb er 5 x om moeten vragen en met een heel kort zinnetje 'keur je het wel af...' My goodness.. je zou er verder ook maar niet over uitwijden he?
Na het bekijken van je bronnen is de conclusie gewoon niet anders dat het nazi propaganda is, dat jij denkt dat het complot er daadwerkelijk is en die bronnen je argumentatie zijn dan ben je gewoon een nazi.quote:Ik probeer mensen hier duidelijk te maken dat dat complot er wel daadwerkelijk is, maar als men weigert het materiaal in te kijken en meteen begint te schreeuwen 'antisemitisme' dan komen we geen stap verder toch?
Ja die onzin had je al gepost en ik deel je mening niet dat we afstevenen op een communistische nwo in gang gezet door joodse/zionistische bankiers.quote:Hier staat het materiaal:
Rest van de afleveringen kan je vinden in de sidebar op youtube.
Kijk het in, oordeel zelf en kom dan eens terug om mij van repliek te dienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |