aaargh, ik weet welke je bedoelt! Ik ben aan het kijken of ik wat kan vinden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:38 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat waarschijnlijk tussen 1995 en 2005 op de muziekzenders te zien was. Het enige wat ik me kan herinneren is de videoclip. Af en toe duikt deze weer op in mijn hoofd en het vreet me op dat ik deze maar niet kan vinden. De clip gaat als volgt:
De hele clip speelt zich af in een soort van 1st person view waarin je net boven de grond alsmaar rechtdoor gaat. Alsof men een camera voorop een voertuig geplaatst heeft. Je "reist" gedurende de clip door o.a. een bos heen en komt uiteindelijk uit op een heel groot grasveld. Tijdens de clip vliegen er gekleurde balken langs je welke uiteindelijk aan het einde in dat grasveld samenkomen tot een groot geheel. Je gaat daar doorheen waarna de balken uiteindelijk het gehele beeld vullen en de clip afgelopen is.
Hele vage beschrijving, maar wellicht herinnert iemand hem zich. Ik weet niet of het een erg bekend liedje is geweest, maar ik zag het een bepaalde periode dagelijks op TMF of MTV.
Precies! Volgens mij zat er geen zang in, i.i.g grootste deel instrumentaal.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
aaargh, ik weet welke je bedoelt! Ik ben aan het kijken of ik wat kan vinden.
Volgens mij was het een grotendeels musicaal nummer, dance-achtig
ja idd, volgens mij is het alleen jonger, tussen 95-00. Ik keek toen redelijk wat MTV (wat toen nog muziek uitzondquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:45 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Precies! Volgens mij zat er geen zang in, i.i.g grootste deel instrumentaal.
Ik ben heel benieuwd, ken best veel dance uit die tijd, maar clips ken ik er wat minder.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja idd, volgens mij is het alleen jonger, tussen 95-00. Ik keek toen redelijk wat MTV (wat toen nog muziek uitzond) en zag hem idd veel voorbij komen
quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:45 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Precies! Volgens mij zat er geen zang in, i.i.g grootste deel instrumentaal.
Gevonden! meer zang dan ik me herinner:quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:05 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd, ken best veel dance uit die tijd, maar clips ken ik er wat minder.
Was het een animatie? Zag je namelijk veel in die tijd (oa zorbas dance, Gouryella, Eiffel 65, Vengaboys).
Grappig, nooit de clip gezien van dat nummer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Gevonden! meer zang dan ik me herinner:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:11 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Grappig, nooit de clip gezien van dat nummer.
Zou er eerder een zwoele zomeravondclip bij verwachten.
Gamgnam Style.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 03:05 schreef Aardbei16 het volgende:
Weet iemand hoe dat debiele nummer heet van zo'n Chinees van een paar jaar geleden? Was heel bekend. Ik kan er maar niet opkomen..
Lijkt een beetje op dit (vanaf circa 1:45)quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Deze melodie klinkt extreem bekend:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet de originele bedenker is van dat melodietje, aangezien ik het ergens van herkende en dat was niet van deze Anime. (Ik heb het trouwens specifiek over het terugkomende thema door het nummer, beginnend met de piano)
Iemand enig idee?
Mwah, niet echt vind ik. De eerste vijf noten misschien, daarna dwaalt het compleet af.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:34 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op dit (vanaf circa 1:45)
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:04 schreef BWolf het volgende:
Ik zoek een nummer waarin niet heel veel tekst zit. Het bevat volgens mij o.a. 'never gonna stop' (en dan nog iets erachter maar dat kan ik niet verstaan), en 'moving on'. Het soort van refrein bestaat uit 'wooooah-oh-oh-oh', komt redelijk vaak terug en blijft in je hoofd hangen.
Ik hoorde het nummer bij de Foxsports samenvatting in het programma Voetbal International, maar het zou kunnen dat ik het ook eerder heb gehoord bij een samenvatting op Foxsports zelf.
Toen ik dat filmpje aanzette, kwam dit nummer meteen in me opquote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Deze melodie klinkt extreem bekend:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet de originele bedenker is van dat melodietje, aangezien ik het ergens van herkende en dat was niet van deze Anime. (Ik heb het trouwens specifiek over het terugkomende thema door het nummer, beginnend met de piano)
Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |