Sorry bedoelde het niet gemeenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer, morgen maar weer kijken
Zo vatte ik het ook niet op hoor. Maar ik wil verder niets verraden, anders is het voor jou niet spannend meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sorry bedoelde het niet gemeenik ga het zien morgen
Niet gezienquote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar mensen Letten niet op schijnbaar
Ik verzaak,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Mark heeft een probleem met zijn knieënquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Mark heeft zo'n raar loopje. Net alsof hij in zijn broek gepoept heeft.
Oh? Wat heeft hij dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mark heeft een probleem met zijn knieën
Weet ik veelquote:
"Ik moet eerst nog eefuh un geheimpjuh furtelluh"quote:Op woensdag 2 december 2015 19:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik word knettergek van dat kinderstemmetje dat Gina steeds opzet
Ze deed het volgens mij expres. En dan dat rare toneelstuk van haar: "Wen er maar aan, want als je de rest van ons leven bij me wil zijn komt zoiets wel vaker voor". Wtf? En zo nep geacteerd ook.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook lekker, Gina flikkert een glas heet water over `haar marrekie`
Begin maar niet aan kinderen dan. Kun je ook hete thee overheen flikkeren, met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze deed het volgens mij expres. En dan dat rare toneelstuk van haar: "Wen er maar aan, want als je de rest van ons leven bij me wil zijn komt zoiets wel vaker voor". Wtf? En zo nep geacteerd ook.
Die twee sporen allebei nietquote:Op woensdag 2 december 2015 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze deed het volgens mij expres. En dan dat rare toneelstuk van haar: "Wen er maar aan, want als je de rest van ons leven bij me wil zijn komt zoiets wel vaker voor". Wtf? En zo nep geacteerd ook.
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:43 schreef DKUp het volgende:
DIT IS TOCH SPANNEND MENSEN, HIER HEBBEN AL DIE TIJD OP GEWACHT
Ja, Mark is ook een hele rare. Het is net alsof ze samen en een heel slecht toneelstuk zitten. slecht acteren.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die twee sporen allebei niet
Nee, de stemming komt morgen in de uitzendingquote:Op woensdag 2 december 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Krijgen we ook de stemming zometeen?
Denk het wel.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Krijgen we ook de stemming zometeen?
Oh, jammerquote:Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, de stemming komt morgen in de uitzending
Ik ook niet dus ben wel erg benieuwd. Ik gok wel op Stef. Cees zal jammer genoeg wel niet. Ik vind Naomi ook niks toevoegen eigenlijk en Armanda een pretentieus , drammerig type. En als het op naaien aankomt geeft ze niet thuis. Top-activistequote:Op woensdag 2 december 2015 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het wel.Ik heb het ook nog niet gezien op de sreams
Vind wel dat Ivan gelijk heeft in deze.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:53 schreef DKUp het volgende:
Nicole en King EIvan leiden het gesprek weer
King EIvan heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind wel dat Ivan gelijk heeft in deze.
Lachwekkend jaquote:Op woensdag 2 december 2015 19:44 schreef Wicky15 het volgende:
Nicole met d'r 'ik heb fucking mensenlevens gered'
Ik word een beetje moe van haar.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lachwekkend ja
Na Parijs had ze ook al het hoogste woord dat zij "haar leven heeft gegeven voor dit soort shit"
Ze had tegen ze gevochtenquote:Op woensdag 2 december 2015 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lachwekkend ja
Na Parijs had ze ook al het hoogste woord dat zij "haar leven heeft gegeven voor dit soort shit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |