quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wist niet hoe ik van de zijkant moest kijken toen ik mijn poppetje maakte.
Nu zie ik er zo uit.
[ afbeelding ]
Hahahaha Marokkaanse vault 111 bewoner.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Nu zie ik er zo uit.
[ afbeelding ]
Ik zou opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Nu zie ik er zo uit.
[ afbeelding ]
Heb ik ook inmiddels gedaan.quote:
Als je op je profiel kijkt staat-ie als het goed is in je bibliotheek.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:44 schreef ems. het volgende:
Nog steeds geen key binnen van g2play dus ik ga uitvinden waar hun kinderen naar school gaan.
Die pagina behoort de laatste 5 uur al tot mij F5 rotatie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als je op je profiel kijkt staat-ie als het goed is in je bibliotheek.
Pas net mijn post aan, ja bij verlaten Vault kan je het opnieuw aanpassenquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Kut verkeerde skill gekozen.Kan ik ze opnieuw kiezen?
Daarna bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Pas net mijn post aan, ja bij verlaten Vault kan je het opnieuw aanpassen
GTA gemis?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:09 schreef Droopie het volgende:
Na half uur spelen kan je je gezicht en specials nog keer aanpassen
Dus bij aanvang van het spel kan je je persoon creëeren, als je uit de Vault gaat kan je dit nog een keer doen, en goed.
Ik had ook opeens dat mijn gezicht van de zijkant raar leek, kon ik dan aanpassen.
Had wel leuk gevonden als de Graphics adembenemend mooi zou zijn, maar dat is het niet. Gameplay is toch het belangrijkste
Erg fijn is dat er een radio op de pipboy zit, dat vond ik bij GTA echt een gemis.
Nu slapen en morgen verder spelen.
In GTA had je alleen radio in de auto.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:09 schreef Pip-BoyNL het volgende:
[..]
GTA gemis?
Bedoel je niet Skyrim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |