abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157425127
Op aanraden van een mede forumlid:

Een goede dashcam voor een mooie prijs:

AUSDOM A261 2K UHD

Normaal $129.

Add to cart en vul daar na promaotiecode "GBA261" in en de prijs veranderd in $86 = +/- ¤75

Leuke prijs voor een dashcam inclusief GPS

Ik heb hem nu ruim een week en ben er toch wel tevreden mee...
De DOD LS460W heb ik ook, maar die kost ruim het dubbele met 200 euro.

Voor sommigen is het een perfecte cam, als je 200 euro te veel vind, maar toch goede beeldkwaliteit wil, maar voor anderen die al een goede cam vóór hebben, is dit voor achter erbij misschien wel een leuk prijsje?

Review en beeld materiaal:
pi_157425486
Dit is wat praktischer ja. Ik ben ook erg benieuwd hoe je het nu hebt gemonteerd achter je spiegel? Heb je daar een foto van misschien.

Ik ben ook wel op zoek naar een dashcam maar wil het netjes weg kunnen werken. Werkt die van jou ook automatisch als je de auto start etc?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157425735
Dat is heel afhankelijk van de auto.

Mijn Ford heeft een gigantische unit achter de achteruitkijkspiegel zitten, waardoor iedere dashcam best een stuk naar beneden uitsteekt.

Maar in een Golf 5 pas hij perfect achter de achteruitkijkspiegel en zie je hem helemaal niet.

Over de stroom:
Er zijn verschillende opties, maar alles hangt van de 12v aansluiting die je gebruikt af.

Is je 12V aansluiting geschakeld, dan is het allemaal geen probleem en gaat hij automatisch opnemen als het contact aangaat en sluit hij af als je het contact uitzet (instelbaar op verschillende tijdswaarden).

Is hij continu en blijft de stroom aanstaan als je je contact uitzet, dan is het een ander verhaal (dat heb ik in de kofferbak).
Eigenlijk heb je twee keuzes.
- Aan laten staan.
- Motion detection

Wanneer de camera beweging waarneemt (niet middels GPS, maar middels sensor), gaat hij aan en begint direct met opnemen. MAar als je even voor een stoplicht staat, gaat hij uit, totdat er een auto aangereden komt en deze gedetecteerd wordt. Dan gaat hij weer aan. Dit ervaar ik als aan/uit/aan/uit en ik zou er dan liever voor kiezen om hem lekker aan te laten staan...
pi_157445025
Ik zal zo even wat foto's maken, hoe de cam bij mij zit en in een Golf.

Daarnaast is hij vanaf 00:00 uur vanacht in de aanbieding:

De Ausdom A261 staat in de 11.11 sale van Gearbest.

Over een kleine 13 uur, kun je hier naar beneden scrollen naar "Automotives" en staat de Ausdom A261 te koop voor $75, met de huidige wisselkoers ¤69.

Maar, zo te zien zijn er in deze sale slechts 20 exemplaren beschikbaar...
pi_157445087
Hmm ja, de kans dat je die pakt is niet zo groot. Zelf ben ik aan het kijken voor een wat compact dingetje, maar met de basis opties als:
-loop recording
-auto start
-goed nachtzicht ook
-fullhd
-GPS

Mogelijk mist er iets in het lijstje, maar dat schiet met zo te binnen.
Top 5 China producten
pi_157464456
Hij is in de 11.11 inderdaad uitverkocht, dus heb even een mailtje gestuurd naar Gearbest en kreeg de onderstaande link:

Ausdom A261

Nog 20 beschikbaar
pi_157860010
Nog een keer voor $78 Add to cart en hij staat er voor $78 ipv $129
pi_157863011
En dan nog de beloofde foto's van het wegwerken, sorry dat het zo lang duurde @Rene90

pi_157864106
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:12 schreef dfrenner het volgende:
En dan nog de beloofde foto's van het wegwerken, sorry dat het zo lang duurde @Rene90

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen probleem, thanks voor de foto's. Ziet er erg netjes uit zo en totaal niet storend.
Top 5 China producten
pi_157865519
Wel vet, alleen dat GPS ben ik nooit zo te spreken over. Stel je maakt een keer een ongeluk en ze bekijken dat ding en ziet dat je 20km/h te hard rijdt of zo, kan dat dan tegen je gebruikt worden?

Wel hypocriet dat ik een dashcam wil voor de voordelen maar niet voor de nadelen maar ja zo is het nou eenmaal
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:25:48 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158008394
Nouja, met video is dat ook wel anders uit te wijzen (afstand tussen bomen in de video + tijd = snelheid ;)).

GPS had verder niet echt een meerwaarde naar mijn idee inderdaad, heb het wel gebruikt om tijdens vakanties beelden te schieten, dan is het grappig aangezien je dan later kan zien waar het was.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159378552
Juist als je de GPS niet als meerwaarde ziet, bij deze Ausdom heb je geen stamp in video GPS.
Achteraf met een player is deze in te lezen.

Ik vind het om die reden een perfecte cam voor op de achterruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')