Voorspelbaar...twitter:volkskrant twitterde op maandag 09-11-2015 om 14:27:42'Geen chemische stoffen in brandende loods #Chemelot'https://t.co/zL5htutDTu https://t.co/VSgZqwlexL reageer retweet
Krijg Chemiepack flashbacks: "niets aan de hand", ondertussen had het bluswater alle kleuren van de regenboog en losten de banden van de brandweerwagens op in het bluswaterquote:Op maandag 9 november 2015 14:28 schreef Infection het volgende:
Voorspelbaar...twitter:volkskrant twitterde op maandag 09-11-2015 om 14:27:42'Geen chemische stoffen in brandende loods #Chemelot'https://t.co/zL5htutDTu https://t.co/VSgZqwlexL reageer retweet
Bij chemiepack is de brand ontstaan door toedoen van het bedrijfsproces en het bedrijf zelf, in dit geval is de brand ontstaan door een aannemer.quote:Op maandag 9 november 2015 14:28 schreef JeMoeder het volgende:
Paupertent maar dichtgooien dan?
[..]
Krijg Chemiepack flashbacks: "niets aan de hand", ondertussen had het bluswater alle kleuren van de regenboog en losten de banden van de brandweerwagens op in het bluswater
Die aan de Salmstraat? De rare luchtjes die ze daar zelf binnen verspreiden zijn een stuk schadelijker. Buiten zijn die groenten echt een stuk beter af.quote:Op maandag 9 november 2015 14:26 schreef deedeetee het volgende:
(...)
De reformwinkel had deur dicht met de inmiddels bekende brief maar de groente en het fruit stonden gewoon buiten uitgestald.
LOLquote:Op maandag 9 november 2015 14:38 schreef trabant het volgende:
[..]
Die aan de Salmstraat? De rare luchtjes die ze daar zelf binnen verspreiden zijn een stuk schadelijker. Buiten zijn die groenten echt een stuk beter af.
De laatste keer dat ik daar binnen was, liep mijn astmatische gezelschap zowat blauw aan (en heeft er nog meerdere dagen last van gehad) en kreeg ik een lulverhaal over de reinigende werking van wierook tegen stafylokokken in de lucht te horen.
Dus ze gaan er daar blijkbaar van uit dat er daar binnen voortdurend vreselijk geruft wordt.
Ze moeten eens een keuze maken: Of eten verkopen of die kwakzalverij demonstreren, maar niet allebei.
Euh, was dat echt zo erg daar toen?quote:Op maandag 9 november 2015 14:28 schreef JeMoeder het volgende:
Paupertent maar dichtgooien dan?
[..]
Krijg Chemiepack flashbacks: "niets aan de hand", ondertussen had het bluswater alle kleuren van de regenboog en losten de banden van de brandweerwagens op in het bluswater
quote:Op maandag 9 november 2015 14:38 schreef trabant het volgende:
[..]
Die aan de Salmstraat? De rare luchtjes die ze daar zelf binnen verspreiden zijn een stuk schadelijker. Buiten zijn die groenten echt een stuk beter af.
De laatste keer dat ik daar binnen was, liep mijn astmatische gezelschap zowat blauw aan (en heeft er nog meerdere dagen last van gehad) en kreeg ik een lulverhaal over de reinigende werking van wierook tegen stafylokokken in de lucht te horen.
Dus ze gaan er daar blijkbaar van uit dat er daar binnen voortdurend vreselijk geruft wordt.
Ze moeten eens een keuze maken: Of eten verkopen of die kwakzalverij demonstreren, maar niet allebei.
Dat zeggen ze bij iedere brand, natuurlijk zijn er stoffen vrij gekomen die niet goed zijnquote:Op maandag 9 november 2015 15:01 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Zijn geen chemicalien opgeslagen en ook geen verhoogd risico op gevaarlijke stoffen in lucht volgens metingen.
Bron: Nu.nl
Ophef om niks.
Het is de naam van een bedrijventerrein, vroeger was dat allemaal DSM. En die associaties die je hebt zijn inderdaad de bedoeling. Je moet er 's nachts eens langsrijden, dan is het echt een industrieburcht.quote:Op maandag 9 november 2015 14:58 schreef Leandra het volgende:
Ik blijf verbijsterd over de naam van het bedrijf....
Ongeacht of ik het als een variant op Camelot lees of als Chem-a-lot
Dsm is er bijna weg.quote:Op maandag 9 november 2015 15:05 schreef trabant het volgende:
[..]
Het is de naam van een bedrijventerrein, vroeger was dat allemaal DSM. En die associaties die je hebt zijn inderdaad de bedoeling. Je moet er 's nachts eens langsrijden, dan is het echt een industrieburcht.
Lijkt me stug met ZW-4 Bft.quote:Op maandag 9 november 2015 14:59 schreef valentijn101 het volgende:
Over de grens in Genk (Belgie) is het ook te ruiken.
Terwijl ik geen rook meer zie...quote:3 minuten geleden
Laatste ontwikkelingen:
- Hoofdgebouw van DSM op Chemelot wordt nu ontruimd.
- Treinstations Sittard, Geleen-Oost, Geleen-Lutterade afgesloten vanwege de rook. Rook gaat ook richting Puth en Sweikhuizen.
- Toegangswegen richting Chemelot afgesloten.
- Komende periode extra rookontwikkeling vanwege gericht blussen en mogelijk deel van pand open maken.
Ik zit in Randwyck en hier ook geen NL-Alert gehad.quote:Op maandag 9 november 2015 14:56 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ben in Maastricht en kreeg daar een NL Alert. Collega die naast me stond niet![]()
Sirenes zijn iig niet afgegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |