Jij ziet wel een reden om te twijfelen aan de verhalen van die ontsnapte vrouwen?quote:Op maandag 9 november 2015 10:36 schreef loni55 het volgende:
Het zou tragisch zijn als het waar is. Met de nadruk op als.
Ja.quote:Op maandag 9 november 2015 10:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij ziet wel een reden om te twijfelen aan de verhalen van die ontsnapte vrouwen?
Maar die airco die te koud is! Dát is pas seksistisch.quote:Op maandag 9 november 2015 10:37 schreef NightH4wk het volgende:
Hier hoor je feministen niet over. Ook niet over hoe veel moslimvrouwen in Nederland worden behandeld.
Want?quote:
Haha, beetje mediageil protesteren met blote tetten. Ga lekker vrouwen helpen in moslimlanden, dan doe je wat nuttigs. Maar dat durven ze niet, want moslims.quote:Op maandag 9 november 2015 10:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar die airco die te koud is! Dát is pas seksistisch.
Hiervoor was men nog aan t twijfelen of IS slecht was. Maar nu is het wel zeker.quote:Op maandag 9 november 2015 10:42 schreef loni55 het volgende:
[..]
Propaganda en hoe dat gebruikt of gebruikt werd om bepaalde doelen te bereiken.
Geef eens voorbeelden.quote:Op maandag 9 november 2015 10:42 schreef loni55 het volgende:
[..]
Skeptisch zijn is goed, maar dit is al vaker bevestigd door verschillende (onafhankelijke) bronnen en organisaties. De realiteit kan heel ziek zijn, maar je ogen er daarom voor sluiten zorgt er alleen maar voor dat het door blijft gaan. "All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." - Burke.quote:Op maandag 9 november 2015 10:42 schreef loni55 het volgende:
[..]
Als dat bepaalde doel is om IS in een kwaad daglicht te stellen dan lijkt me dat nogal overbodig, daar zijn ze prima zelf toe in staat.quote:Op maandag 9 november 2015 10:42 schreef loni55 het volgende:
[..]
Er zijn helaas geen goede partijen in de huidige conflict.quote:Op maandag 9 november 2015 10:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hiervoor was men nog aan t twijfelen of IS slecht was. Maar nu is het wel zeker.
Zoiets?
Hoe moslimvrouwen in Nederland door wie worden behandeld?quote:Op maandag 9 november 2015 10:37 schreef NightH4wk het volgende:
Hier hoor je feministen niet over. Ook niet over hoe veel moslimvrouwen in Nederland worden behandeld.
Ja die vrouwen die worden verkracht, mensen die worden onthoofd omdat ze niet in Allah geloven. Wat een kutvolk.quote:Op maandag 9 november 2015 10:58 schreef loni55 het volgende:
[..]
Er zijn helaas geen goede partijen in de huidige conflict.
Kun je mij dan de goede partij hierin aanwijzen?quote:Op maandag 9 november 2015 10:55 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Skeptisch zijn is goed, maar dit is al vaker bevestigd door verschillende (onafhankelijke) bronnen en organisaties. De realiteit kan heel ziek zijn, maar je ogen er daarom voor sluiten zorgt er alleen maar voor dat het door blijft gaan. "All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." - Burke.
Dat zijn geen partij in het conflict. Ze zijn slachtoffers van een proxy oorlog.quote:Op maandag 9 november 2015 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja die vrouwen die worden verkracht, mensen die worden onthoofd omdat ze niet in Allah geloven. Wat een kutvolk.
Door moslimmannen natuurlijk. Die hier in Nederland ook weer verantwoordelijk zijn voor de misstanden uit de OP. Hadden ze maar moeten blijven en vechten ipv hun vrouwen als neukvee achter te laten. Of ze nu wel of niet uit Syrië zijn gevlucht.quote:Op maandag 9 november 2015 10:59 schreef Leandra het volgende:
Hoe moslimvrouwen in Nederland door wie worden behandeld?
Degene die geen kinderen verkrachten.quote:Op maandag 9 november 2015 11:00 schreef loni55 het volgende:
[..]
Kun je mij dan de goede partij hierin aanwijzen?
Je zegt net dat het propaganda is en dat het niet waar is, dat zij het verzinnen.quote:Op maandag 9 november 2015 11:01 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dat zijn geen partij in het conflict. Ze zijn slachtoffers van een proxy oorlog.
Maar wel onschuldige mensen, zoals die duizenden Yezidi vrouwen die als slaaf gehouden worden. Ik weet niet of je die als "goede partij" kan aanduiden, maar ze hebben er in ieder geval niet om gevraagd om in die situatie terecht te komen.quote:Op maandag 9 november 2015 10:58 schreef loni55 het volgende:
[..]
Neukveequote:Op maandag 9 november 2015 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door moslimmannen natuurlijk. Die hier in Nederland ook weer verantwoordelijk zijn voor de misstanden uit de OP. Hadden ze maar moeten blijven en vechten ipv hun vrouwen als neukvee achter te laten. Of ze nu wel of niet uit Syrië zijn gevlucht.
Ik denk niet dat ik ver van de redenatietrant afzit.
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 9 november 2015 11:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zegt net dat het propaganda is en dat het niet waar is, dat zij het verzinnen.
Die heette Aicha, dat was wel algemeen bekend toch?quote:Op maandag 9 november 2015 11:01 schreef johnson555 het volgende:
Tja is een soort van hoerenhuis waarbij een vrouw bovenaan staat (en dus de dans ontspringt soort van) en diegene eronder zijn de lul![]()
Waar in de Koran staat eigenlijk dat de profeet een kindbruidje had?
quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 10:36 schreef loni55 het volgende:
Het zou tragisch zijn als het waar is. Met de nadruk op als.
'Die Duitsers waren ook geen lieverdjes.'quote:Op maandag 9 november 2015 10:58 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dat zijn geen moeilijke criteria om aan te voldoen.quote:Op maandag 9 november 2015 11:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Degene die geen kinderen verkrachten.
Sorry, ik ben nog niet goed genoeg ingelezen om van iedereen te weten hoe men op de Xenofobieladder scoort....quote:Op maandag 9 november 2015 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door moslimmannen natuurlijk. Die hier in Nederland ook weer verantwoordelijk zijn voor de misstanden uit de OP. Hadden ze maar moeten blijven en vechten ipv hun vrouwen als neukvee achter te laten. Of ze nu wel of niet uit Syrië zijn gevlucht.
Ze nemen geen deel aan het conflict. Niet actief in ieder geval.quote:Op maandag 9 november 2015 11:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar wel onschuldige mensen, zoals die duizenden Yezidi vrouwen die als slaaf gehouden worden. Ik weet niet of je die als "goede partij" kan aanduiden, maar ze hebben er in ieder geval niet om gevraagd om in die situatie terecht te komen.
Niet allemaal natuurlijk, maar in die culturen behandelen ze vrouwen gemiddeld iets anders. Bronnen? Ik ken ziekenhuismedewerkers, huisartsen, dames die turken daten / hebben gedate, etc., en allemaal hetzelfde verhaal. Zat uitzonderingen, maar dat betekent niet dat het niet gemiddeld vaker gebeurd dan bij hollanders.quote:Op maandag 9 november 2015 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe moslimvrouwen in Nederland door wie worden behandeld?
Waarom zou je daar aan twijfelen? Het is al vaker gezegd dat dit gebeurt. Ook heeft IS geen goede reputatie om op z'n minst te zeggen.quote:Op maandag 9 november 2015 11:06 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dat heet twijfelen aan oprechtheid van zo'n bericht en niet deze ontkennen.
Je kan een leugen 100000 keer herhalen maar het maakt het nog geen waarheid.quote:Op maandag 9 november 2015 11:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zou je daar aan twijfelen? Het is al vaker gezegd dat dit gebeurt. Ook heeft IS geen goede reputatie om op z'n minst te zeggen.
Mjah, een kennis van me is uit Istanbul ontsnapt (was getrouwd) omdat ze zich redelijk vaak tegen een keukenkastje stootte. Gebeurt wel vaak daar schijnt.quote:Op maandag 9 november 2015 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Liever een nederlandse rechtbank dan de sharia. Smaken verschillen. Dan ben ik maar een racist / xenofoob.quote:Op maandag 9 november 2015 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog niet goed genoeg ingelezen om van iedereen te weten hoe men op de Xenofobieladder scoort....
Ja want vrouwen zijn engeltjes en mannen zijn duivels.quote:Ik vond het enorm schokkend dat vrouwen medeplichtig zijn aan deze misstanden.
Je hoeft niet heel lang in NL te wonen om dat niet te blijven accepteren lijkt me?quote:Op maandag 9 november 2015 11:10 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Niet allemaal natuurlijk, maar in die culturen behandelen ze vrouwen gemiddeld iets anders. Bronnen? Ik ken ziekenhuismedewerkers, huisartsen, dames die turken daten / hebben gedate, etc., en allemaal hetzelfde verhaal. Zat uitzonderingen, maar dat betekent niet dat het niet gemiddeld vaker gebeurd dan bij hollanders.
Noem je nu slachtoffers van verkrachting en/of onthoofding kutvolk?quote:Op maandag 9 november 2015 11:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja die vrouwen die worden verkracht, mensen die worden onthoofd omdat ze niet in Allah geloven. Wat een kutvolk.
Is het nodig om over IS te liegen denk je?quote:Op maandag 9 november 2015 11:12 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je kan een leugen 100000 keer herhalen maar het maakt het nog geen waarheid.
Weet ik niet. Het zou zomaar kunnen. Of niet.quote:Op maandag 9 november 2015 11:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is het nodig om over IS te liegen denk je?
Eerste generatie is een ander verhaal dan wanneer je hier geboren bent en opgroeit. Ligt ook een beetje aan de wijk, i.e. in bepaalde delen van Amsterdam heb je wat meer sociale controle. Zou je misschien minder verwachten in de stad dan in bijbelbelt. Wel grappig dat ik als xenofoob lang een relatie met een dame uit Turkije (native) heb gehad. Verschillende culturen zijn heel interessant, leer je veel van.quote:Op maandag 9 november 2015 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft niet heel lang in NL te wonen om dat niet te blijven accepteren lijkt me?
Dude...quote:Op maandag 9 november 2015 12:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Grote kans dat dit een broodje aap-verhaal betreft, neemt niet weg echter dat ISIS een kutorganisatie is.
Maar goed, het zijn de vrienden van het Westen, ze krijgen wapens, geld, auto's, actieve steun van Washington, Parijs, Rome, Brussel en de enige de ISIS nu bestrijdt samen met Assad is de boze meneer Vladimir vanuit het Kremlin.
Het zou niet voor het eerst zijn dat de Russen ons moeten verlossen van fascisme.![]()
Tsja, onze regering vindt ISIS blijkbaar heel lieve mensen.
Maar Vladimir, neen, dat is toch zo'n boosaardig sujet, hij annexeert een schiereiland, nadat het volk in een referendum heeft aangegeven niet langer bij een stel nazi's uit Oekraine te willen worden, een gebied dat eeuwenlang Russisch was. Oh en hij heeft een beetje boos gedaan tegen homo's (inderdaad niet zo fraai), maar ISIS, neen, die zijn toch zo tolerant tegen homo's, de volgende homoparade vindt ongetwijfeld plaats in Aleppo, toch?![]()
Markie Mark ligt dagelijks te huilen in zijn bedje nu boze Vladimir zijn goede ISIS-vriendjes te grazen neemt. Het leven kan soms zo oneerlijk en gemeen zijn, niet Mark? Die boze meneer Vladimir toch, wat een schavuit.
Terug naar de bron en dan zie je dat in oorsprong het niet zo radicaal is als dat het de laatste decennia in rap tempo wordt uitgelegd.twitter:holland_tom twitterde op maandag 09-11-2015 om 08:11:42The leader of ISIS in Egypt is apparently "well educated in Islamic jurisprudence". The need to de-radicalise Muhammad is really very urgent reageer retweet
Hierbij krijgt Israël weer de schuld. Goed verhaal man!quote:Op maandag 9 november 2015 10:42 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ach schattig. Projecteer je onzin niet op anderen.quote:Op maandag 9 november 2015 13:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hierbij krijgt Israël weer de schuld. Goed verhaal man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |