All of the lightsquote:Op maandag 9 november 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst had hij nog dat flutnummer met Rihanna en Kanye West (??). Wat een flopshow was dat.
Dan verleng ik mijn ui met twee weekjesquote:Op maandag 9 november 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt leuker.
Hopelijk kan Fordham winnen van Viesdikjr
0% kans.quote:Op maandag 9 november 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt leuker.
Hopelijk kan Fordham winnen van Viesdikjr
En straks weer lekker raybar jinxen, Sjak kan dit allemaal.quote:Op maandag 9 november 2015 22:50 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig loopt Sjak alles weer te spoileren
quote:Op maandag 9 november 2015 22:52 schreef luckass het volgende:
Ik moet woensdag weer darten tegen de vrouw van Sjak.
Wie wil mij aanraken.
Is die ook #viesdik?quote:Op maandag 9 november 2015 22:52 schreef luckass het volgende:
Ik moet woensdag weer darten tegen de vrouw van Sjak.
Wie wil mij aanraken.
Vrijdag kijk ik Frankrijk-Duitslandquote:Op maandag 9 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval fijn dat we vrijdag live naar het darten kunnen kijken en niet naar de troep van het Nederlands Elftal.
Dat zijn monsters in de slaapkamer, word je bang vanquote:
rtl7darts zegt stream om 20:00, al zou dat heel vreemd zijnquote:Op maandag 9 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval fijn dat we vrijdag live naar het darten kunnen kijken en niet naar de troep van het Nederlands Elftal.
NL Elftal kan aan het gas.quote:Op maandag 9 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wow, gerapporteerd. Dit beeld moet je niet willen oproepen bij mensen...quote:Op maandag 9 november 2015 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zijn monsters in de slaapkamer, word je bang van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |