Desnoods koop ik die hut.quote:Op zondag 8 november 2015 23:24 schreef Kaas- het volgende:
Jopie krijgt korting op Big Macs. Momentje hoor, ff een goede maken.
Ja, alleen die van jou ontbreken nogquote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Rezania het volgende:
Zijn jullie nou serieus dickpics aan het sturen?
Doe jij maar.quote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, alleen die van jou ontbreken nog
dus dm even
Fries kampioen turnen geweest.quote:Op zondag 8 november 2015 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Jezus Jopie, jij bent wel gewoon fucking lenig.![]()
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 8 november 2015 23:28 schreef Rezania het volgende:
Natuurlijk gaat dat weer van part 1, part 2, part 3, etc. Ding past er nooit in één keer op.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Whehe.
Wel leuk dat je zo goed meespeelt.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Whehe.
Wel leuk dat je zo goed meespeelt.
Wat niet rekt dat scheurt wel.quote:Op zondag 8 november 2015 23:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En jij bent top!? Met die toplul.
Och arme.
Ik ben nog maar 64kg gelukkigquote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef Kaas- het volgende:
Deze chat bestaat ondertussen gewoon stiekem uit allemaal van die mensen als die WoW-pro uit Southpark. Beetje chips vreten achter de pc met onze dikke pensen.
Ik heb een sic-pack, heur.quote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef Kaas- het volgende:
Deze chat bestaat ondertussen gewoon stiekem uit allemaal van die mensen als die WoW-pro uit Southpark. Beetje chips vreten achter de pc met onze dikke pensen.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, wel cool dat je er vol op inging.
Voorpagina Trouw?quote:Op zondag 8 november 2015 23:33 schreef Rezania het volgende:
Ik heb wel ooit een strip gezien en daarin had een gozer een hele grote lul, en een andere gozer ging erin zitten en stimuleren. Toen kwam die gozer met die grote lul klaar en schoot die andere de lucht in.
Jezus, ben gewoon 20 kg zwaarder dan jij.quote:
fattiequote:Op zondag 8 november 2015 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus, ben gewoon 20 kg zwaarder dan jij.
Dan maar naar de sportschool hè. Niet de hele dag lui op je nest liggen iig.quote:
Jonge, ik ben juist afgevallen de laatste tijdquote:Op zondag 8 november 2015 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan maar naar de sportschool hè. Niet de hele dag lui op je nest liggen iig.
Spieren zijn geen zonde hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jonge, ik ben juist afgevallen de laatste tijd
ik heb geen sportschool nodig
Vind ik dus ook. Zie er de lol niet van in om gewichten op en neer te gaan halen en daarna lekker eiwitshakes te gaan drinken.quote:
straks denken jullie dat ik anorexia hebquote:Op zondag 8 november 2015 23:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
lol, je hoeft je niet te verdedigen.
Doe je wel 'een' sport waar lol aan te beleven is of dat ook niet echt?quote:Op zondag 8 november 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Zie er de lol niet van in om gewichten op en neer te gaan halen en daarna lekker eiwitshakes te gaan drinken.
Nee, ik waai namelijk niet weg als het stormt.quote:
Nope. Ik fiets veel, maar dat is het dan ook.quote:Op zondag 8 november 2015 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe je wel 'een' sport waar lol aan te beleven is of dat ook niet echt?
Neuh, das niet het beeld dat ik van je heb, met MD als lievelingsrestaurant.quote:Op zondag 8 november 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks denken jullie dat ik anorexia heb
Je ziet er gewoon gezond uit neem ik aan, gezien de verfijnde smaak van enkele heren waar je het eerder over had.quote:Op zondag 8 november 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks denken jullie dat ik anorexia heb
quote:Op zondag 8 november 2015 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik waai namelijk niet weg als het stormt.
Ohjaquote:Op zondag 8 november 2015 23:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neuh, das niet het beeld dat ik van je heb, met MD als lievelingsrestaurant.
Ik heb wel dunne armenquote:Op zondag 8 november 2015 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je ziet er gewoon gezond uit neem ik aan, gezien de verfijnde smaak van enkele heren waar je het eerder over had.
Ook saai.quote:Op zondag 8 november 2015 23:42 schreef Peter het volgende:
Je kunt ook conditieoefeningen doen in de sportschool he? Spinnen, roeien etc.
Zijn natuurlijk ook niet-saaie manieren om je armen te trainen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel dunne armen
dat zou wel wat dikker mogen.... maar gewichten zijn zo saai
huehuequote:Op zondag 8 november 2015 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk ook niet-saaie manieren om je armen te trainen.
Niks mis meequote:Op zondag 8 november 2015 23:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
*chinees van eerder deze avond opwarmt.
lekkerquote:Op zondag 8 november 2015 23:47 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb vandaag Risotto met groente gemaakt, helemaal trots.
10 verschillende pastasoortenquote:
Ik keur het goed.quote:Op zondag 8 november 2015 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
10 verschillende pastasoorten
1 soort Kip
3 verschillende zakken wokgroenten
3 verschillende woksauzen
Zijn toch alweer 90 verschillende gerechten die ik ken.
Zelf gemaakt bereid?quote:Op zondag 8 november 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
ik heb macaroni die over was van gister gegeten
Ik moet toegeven dat een FOK!ker dat hoofdzakelijk heeft gedaanquote:
lol, fancy.quote:Op zondag 8 november 2015 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat een FOK!ker dat hoofdzakelijk heeft gedaan
Het was wel een fancy macaroni, met wijn erdoor
Diegene van die boor?quote:Op zondag 8 november 2015 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat een FOK!ker dat hoofdzakelijk heeft gedaan
Het was wel een fancy macaroni, met wijn erdoor
quote:Op zondag 8 november 2015 23:56 schreef Jopie78 het volgende:
Heb ook zin... Niet in koekjes.
Slapen.
Is het middernacht geweest?quote:Op maandag 9 november 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
Iedereen gaat stipt om 00:00 slapen hier
Fapje plegen om het af te leren.quote:Op maandag 9 november 2015 00:07 schreef Kaas- het volgende:
Nu lees ik dit ook nog weer, stomme verslaving ook zo'n stomme website.
Ja. Moet ook bijna naar bed, maar ben nog niet moe.quote:
Ja goh, geen ervaring mee denk je.quote:Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, serieus, heerlijk slaapmiddel.
Ja nee, voor wat hoort wat.quote:Op maandag 9 november 2015 00:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je het stuurt bekijk ik het wel hoor.
Kom hier morgen ff wat eerder mee, dan is het niet zo'n punt. Nu te laat en ga ik gewoon echt echt echt eindelijk eens nu slapen.quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 00:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom hier morgen ff wat eerder mee, dan is het niet zo'n punt. Nu te laat en ga ik gewoon echt echt echt eindelijk eens nu slapen.
Ja dat is erg vervelend altijdquote:Op maandag 9 november 2015 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Moet ook bijna naar bed, maar ben nog niet moe.
Ja, stuur maar een filmpje.quote:Op maandag 9 november 2015 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is erg vervelend altijd
Maar ik lees net dat je al een oplossing hebt bedacht
Veel userfoto's, dan krijg je dat he.quote:Op maandag 9 november 2015 09:12 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een heel topic gemistWhat the fuck?
En toen heb je de caissiere meteen even langs Hans Anders gestuurd?quote:Op maandag 9 november 2015 15:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik moest mij weer legitimeren bij de AH![]()
![]()
Noooouu...quote:Op maandag 9 november 2015 15:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toen heb je de caissiere meteen even langs Hans Anders gestuurd?
quote:
Mag niet meer he, volgens de nieuwe Schijf van Vijfquote:Op maandag 9 november 2015 15:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Er zat een fles wijn tussen de boodschappen.
"Liever geen alcohol"quote:Op maandag 9 november 2015 15:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag niet meer he, volgens de nieuwe Schijf van Vijf
Bij te veel altijd een beetje misselijkmakend jaquote:Op maandag 9 november 2015 15:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik heb nu vooral spijt van die boterkoek die in de bonus was.
(*burp*)
Dat ja....quote:Op maandag 9 november 2015 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij te veel altijd een beetje misselijkmakend ja
Je weet toch wel dat je maar een puntje moet nemen?quote:Op maandag 9 november 2015 15:52 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat ja....
Als je puur suiker of puur vet eet, dan geven je hersenen al na 1 hap het signaal dat je genoeg hebt gegeten. Maar dingen die ongeveer voor de helft uit suiker en de helft uit vet bestaan (roomijs, boterkoek, donuts) schijnen iets bijzonders met je hersenen te doen, waardoor dat signaal dat je genoeg hebt gegeten niet of te laat wordt afgegeven.
Het was zo'n mini-boterkoek, ter grote van een stroopwafel.quote:Op maandag 9 november 2015 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je maar een puntje moet nemen?
De boterkoek van de aldi is trouwens ook goddelijk, maar goed dat ze die maar zelden hebben.
Dat bestaat?quote:Op maandag 9 november 2015 16:39 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het was zo'n mini-boterkoek, ter grote van een stroopwafel.
"Mini".quote:Op maandag 9 november 2015 16:39 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het was zo'n mini-boterkoek, ter grote van een stroopwafel.
Ik wel, toen ik drie jaar geleden wodka kocht in de supermarkt in Duitsland. De dame achter de kassa keek wel even verbaasdquote:
Ja, maar jij had al borsthaar op je 11e.quote:Op maandag 9 november 2015 19:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niet toen ik veertien was..
Door afronding op het werk en goed delegeren gewoonweg géén mail tussen 11-14:30 ontvangenquote:Op maandag 9 november 2015 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig. Ik ga t allemaal niet nalezen hoor.
En daarmee bedoel ik de topics hier, maar ook de 125 nieuwe e-mails die ik heb omdat ik 1 dag weggeweest ben van werk
Zal ik je even lekker instoppen vanavondquote:Op maandag 9 november 2015 19:30 schreef Renesite het volgende:
Hallo.
Ik ben mezelf dood aan het hoesten. Heb een kuurtje
Jaquote:Op maandag 9 november 2015 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zal ik je even lekker instoppen vanavond
mimimimimiquote:Op maandag 9 november 2015 19:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind mijn bijbaan echt kut. De hele week van 9 tot 7 en dan in de avonden nog studeren voor de gemiste colleges. Nu al ongelukkig.
Wat doe je?quote:Op maandag 9 november 2015 19:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind mijn bijbaan echt kut. De hele week van 9 tot 7 en dan in de avonden nog studeren voor de gemiste colleges. Nu al ongelukkig.
lijken me niet realistische werktijden.quote:Op maandag 9 november 2015 19:56 schreef Kaas- het volgende:
Het zijn geen overuren ofzo, gewoon letterlijk die tijden ingeroosterd en dan tot de laatste minuut uitzitten ook. Oke: 9:30-19:20 als ik heel precies ben.quote:Op maandag 9 november 2015 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
lijken me niet realistische werktijden.
Whehe. Het is enkel mentaal vermoeiend. Ik geef les en als je tig keer op rij dezelfde les geeft aan verschillende groepen, ben ik er helemaal klaar mee. Vooral als je na vijven meer aan het corrigeren en orde handhaven bent dan lesgeven.quote:Op maandag 9 november 2015 20:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Pupupu. Met je jonge goddelijke lijf moet dat toch geen probleem zijn.
Jij bent een LIO'er?quote:Op maandag 9 november 2015 20:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Het is enkel mentaal vermoeiend. Ik geef les en als je tig keer op rij dezelfde les geeft aan verschillende groepen, ben ik er helemaal klaar mee. Vooral als je na vijven meer aan het corrigeren en orde handhaven bent dan lesgeven.
Tijdens stages doorgaans langere dagen gemaakt, maar dan was het zo leuk dat ik aan het einde alle energie had. Hier kom ik echter telkens gaar weg.
Nope. Geen bevoegdheid en ga ik niet halen ook. Toch mag het.quote:
Vertel me meer.quote:Op maandag 9 november 2015 20:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nope. Geen bevoegdheid en ga ik niet halen ook. Toch mag het.
Hoelang moet je nog studeren dan? En klinkt idd wel als enorm lange dagen.quote:Op maandag 9 november 2015 20:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Het is enkel mentaal vermoeiend. Ik geef les en als je tig keer op rij dezelfde les geeft aan verschillende groepen, ben ik er helemaal klaar mee. Vooral als je na vijven meer aan het corrigeren en orde handhaven bent dan lesgeven.
Tijdens stages doorgaans langere dagen gemaakt, maar dan was het zo leuk dat ik aan het einde alle energie had. Hier kom ik echter telkens gaar weg.
Doe maar trucje met 1 min dan, want ik heb DM/PM ban (quote:Op maandag 9 november 2015 20:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehm ff pm dan, anders is het makkelijk te herleiden en zo.
Wat!?quote:Op maandag 9 november 2015 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar trucje met 1 min dan, want ik heb DM/PM ban () dus kan niet lezen/antwoorden.
quote:Op maandag 9 november 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net 2 weken terug van 3 maandjes ban.
Heb je een duistere kant?quote:Op maandag 9 november 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net 2 weken terug van 3 maandjes ban.
Nog meer!?quote:Op maandag 9 november 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
Ben ik nu nog meer interessant? Badboy enzo?
Laatst op 1 dag 10 notes erbij gekregen en toen een ban voor 3 maanden.quote:
Is het terecht? Dat ze je niet mag?quote:Op maandag 9 november 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatst op 1 dag 10 notes erbij gekregen en toen een ban voor 3 maanden.
Yvonne mag me niet helemaal denk ik.
Homohaat is het.quote:Op maandag 9 november 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatst op 1 dag 10 notes erbij gekregen en toen een ban voor 3 maanden.
Yvonne mag me niet helemaal denk ik.
Of gewoon niet. Kan ook.
Toen ik Yvonne ontmoette, was het meteen haat op het eerste gezicht, toen begon ik vertrouwen te winnen en toen heb ik het weer verpest. En nu ben ik bang om d'r te mailen voor een DM/PM-unban, want dat doet ze toch niet.quote:Op maandag 9 november 2015 20:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is het terecht? Dat ze je niet mag?
Tssk. Watje.quote:Op maandag 9 november 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik Yvonne ontmoette, was het meteen haat op het eerste gezicht, toen begon ik vertrouwen te winnen en toen heb ik het weer verpest. En ben ik bang om d'r te mailen voor een DM/PM-unban, want dat doet ze toch niet.
Ik heb altijd het beeld van Yvonne dat ze wel lief is. Maar verder ook geen idee.quote:Op maandag 9 november 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik Yvonne ontmoette, was het meteen haat op het eerste gezicht, toen begon ik vertrouwen te winnen en toen heb ik het weer verpest. En ben ik bang om d'r te mailen voor een DM/PM-unban, want dat doet ze toch niet.
Maar je bent zo poezelig.quote:Op maandag 9 november 2015 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb altijd het beeld van Yvonne dat ze wel lief is. Maar verder ook geen idee.
Mijn fok-carrière is sowieso een glijdende schaal. Begon een paar jaar als moderator, toen uit het ambt gebaald en enkele bans, toen een permaban, nu voorwaardelijk vrij.
Ik wist dat ik jouw naam van ergens kende, maar kon me niet plaatsen van waarquote:Op maandag 9 november 2015 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb altijd het beeld van Yvonne dat ze wel lief is. Maar verder ook geen idee.
Mijn fok-carrière is sowieso een glijdende schaal. Begon een paar jaar als moderator, toen uit het ambt gebaald en enkele bans, toen een permaban, nu voorwaardelijk vrij.
Yvonne is liefquote:Op maandag 9 november 2015 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2015 20:30 schreef Kaas- het volgende:
Jopie praat wel echt als zo'n powerbottom. Beetje in je gezicht meppen en "man up" roepen en zo.
Ik was van 2011-2014 mod van AEX (beurs & economie, sinds kort verdwenen en opgegaan in WGR). Nu post ik grotendeels alleen nog in POL en bij jullie homo's.quote:Op maandag 9 november 2015 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist dat ik jouw naam van ergens kende, maar kon me niet plaatsen van waarWelk fora? POL ofzo?
Zit zeker een valse nicht in je die er af en toe even uitbreekt.quote:Op maandag 9 november 2015 20:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Zij" hebben dan ook ongelijk. Behalve bij het unbannen natuurlijk.
Picsquote:Op maandag 9 november 2015 20:33 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Niet eens mijn eigen billen.
Ja, AEX, dat was het.quote:Op maandag 9 november 2015 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was van 2011-2014 mod van AEX (beurs & economie, sinds kort verdwenen en opgegaan in WGR). Nu post ik grotendeels alleen nog in POL en bij jullie homo's.
Jawel, maar kwam nooit in ONZ dus daarom kom ik je niet bekend voor denk ik?quote:Op maandag 9 november 2015 20:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Yvonne is lief
Welke fora? En niet onder deze naam toch?
Door al mijn verstandige posts aldaar natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, AEX, dat was het.Ik las wel af en toe mee en wist dat 'die ene mod daar' homo was
Maar dacht dat je veel ouder was.
Ik kom buiten deze reeks oom niet on ONZquote:Op maandag 9 november 2015 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel, maar kwam nooit in ONZ dus daarom kom ik je niet bekend voor denk ik?
Valt mee. Maar eerlijkheid wordt niet altijd gewaardeerd.quote:Op maandag 9 november 2015 20:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zit zeker een valse nicht in je die er af en toe even uitbreekt.
Tja, onder WGR vond ik wel een goed idee eigenlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 20:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Door al mijn verstandige posts aldaar natuurlijk.
Nee, was wel cool, ik was daar met een medestudent (zelfde studie en instelling) mod.Prachtig forum joh. Helaas ingekakt toen de crisis niet meer actueel was.
Lekker promoten dat je EXA hebt gemod terwijl je geen reet deed, want anders liep EXA'11 wel goed.quote:
Mien god. Wat een boel homomods.quote:Op maandag 9 november 2015 20:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kom buiten deze reeks oom niet on ONZ
Ik was mod van ESF ( en daarvoor o.a. MIS, V&A, BNW, DGK, frontpage, wiki en fotoboek)
Meh, gelijk hebben of krijgen. Zit nogal een wereld van verschil tussen.quote:Op maandag 9 november 2015 20:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt mee. Maar eerlijkheid wordt niet altijd gewaardeerd.
Zo gaat dat op FOK!. Alles wat de hoge pieten vinden, is gewoon zo en hun wil is wet. Geen discussie mogelijk.quote:Op maandag 9 november 2015 20:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt mee. Maar eerlijkheid wordt niet altijd gewaardeerd.
De eigenaar van de website uitschelden hielp m'n zaak ook niet vooruit.quote:Op maandag 9 november 2015 20:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Meh, gelijk hebben of krijgen. Zit nogal een wereld van verschil tussen.
Jij bent ook niet blauw momenteelquote:Op maandag 9 november 2015 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo gaat dat op FOK!. Alles wat de hoge pieten vinden, is gewoon zo en hun wil is wet. Geen discussie mogelijk.
Nou, toen kenden ze mij nog niet![]()
![]()
quote:Op maandag 9 november 2015 20:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De eigenaar van de website uitschelden hielp m'n zaak ook niet vooruit.
Zie postaantalquote:
Hihiquote:Op maandag 9 november 2015 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker promoten dat je EXA hebt gemod terwijl je geen reet deed, want anders liep EXA'11 wel goed.
Ja, lekker makkelijk, tegen een user uit de jaren 200X.quote:Op maandag 9 november 2015 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij en Etsu hebben samen 350.000 posts. Dat gaat ook helemaal nergens meer over.
Schat, ik was 1 enkel jaartje later...quote:Op maandag 9 november 2015 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk, tegen een user uit de jaren 200X.
Niet miepen spammerquote:Op maandag 9 november 2015 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk, tegen een user uit de jaren 200X.
Nouja, niet exáct.quote:
Ach, moet kunnen.quote:Op maandag 9 november 2015 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, niet exáct.
Maar was wel ernstig toen.
niet bitchen op mij joe.quote:Op maandag 9 november 2015 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij en Etsu hebben samen 350.000 posts. Dat gaat ook helemaal nergens meer over.
Wat mot je.quote:Op maandag 9 november 2015 21:26 schreef Kaas- het volgende:
Jullie weten dat ruzies hier opgelost worden met modderworstelgevechten?
Oh. Nou. Ik win toch, dus het is aan Rene om het op te geven.quote:Op maandag 9 november 2015 21:26 schreef Kaas- het volgende:
Jullie weten dat ruzies hier opgelost worden met modderworstelgevechten?
Ik heb jou gezien, win ik makkelijk.quote:Op maandag 9 november 2015 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Nou. Ik win toch, dus het is aan Rene om het op te geven.
Ik vind mezelf knapper dan jou, dus nee.quote:Op maandag 9 november 2015 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien, win ik makkelijk.
Kreeg je dat je mond uit zonder te lachen.quote:Op maandag 9 november 2015 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind mezelf knapper dan jou, dus nee.
ik ga op je liggen. Ben je zo plat joquote:Op maandag 9 november 2015 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Nou. Ik win toch, dus het is aan Rene om het op te geven.
Ik ben serieus.quote:Op maandag 9 november 2015 21:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kreeg je dat je mond uit zonder te lachen.
Ik ben top, dus ik ga op jou liggen. Is wat eenvoudiger.quote:Op maandag 9 november 2015 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ga op je liggen. Ben je zo plat jo
uhuh. Je wordt maar onderdanigquote:Op maandag 9 november 2015 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben top, dus ik ga op jou liggen. Is wat eenvoudiger.
Was er een bukkakee?quote:Op maandag 9 november 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had jij mij nou gezien of niet?Volgens mij heeft iedereen mijn face gemist.
Nee, ik heb alleen Kaas gezien.quote:Op maandag 9 november 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik wil je niet verliefd maken, dus houden zo.quote:
Verliefd werd ik al bij de kaarsjes.quote:Op maandag 9 november 2015 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik wil je niet verliefd maken, dus houden zo.
Jij wilt voor Pax gaan?quote:Op maandag 9 november 2015 21:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Verliefd werd ik al bij de kaarsjes.
Zal ik jullie koppelen, ja?quote:Op maandag 9 november 2015 21:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er voor gaan is ook gelijk zo'n ding. Smolt wel even.
Hier en nergens, denk ik? EXA, SES, GC, JNG en nu ONZ (HOMO).quote:Op maandag 9 november 2015 21:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
lol
Waar was je de afgelopen jaren.
Man man man.. Ik hang hier nog niet eens een jaar rond. N00b.quote:Op maandag 9 november 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier en nergens, denk ik? EXA, SES, GC, JNG en nu ONZ (HOMO).
Je werkt waarschijnlijk niet met Aziatenquote:Op maandag 9 november 2015 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door afronding op het werk en goed delegeren gewoonweg géén mail tussen 11-14:30 ontvangen
quote:Op maandag 9 november 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik houd niet van kortzichtige mensen die geen water bij de wijn willen doen. Dus zal niks worden. Dag!quote:Op maandag 9 november 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, het is jij of ik. En ik wil het niet, dus jij bent het. Geven en nemen, René.
xoquote:Op maandag 9 november 2015 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik houd niet van kortzichtige mensen die geen water bij de wijn willen doen. Dus zal niks worden. Dag!
nee. Wel mensen met een druk leven in de wajong of bijstand.quote:Op maandag 9 november 2015 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je werkt waarschijnlijk niet met Aziaten
Das redelijk kortzichtigquote:Op maandag 9 november 2015 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik houd niet van kortzichtige mensen die geen water bij de wijn willen doen. Dus zal niks worden. Dag!
ik ben vers. Maar ga niet om een koppige top dat niet veranderen naar bottom 100% no matter whatquote:
Goedzo.quote:Op maandag 9 november 2015 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ben vers. Maar ga niet om een koppige top dat niet veranderen naar bottom 100% no matter what.
quote:Op maandag 9 november 2015 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ben vers. Maar ga niet om een koppige top dat niet veranderen naar bottom 100% no matter what.
Ik ook, jaaaaaaa.quote:Op maandag 9 november 2015 22:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook gewoon Gronings trouwens hoor.
Gestudeerd in Groningen en Amsterdam.quote:Op maandag 9 november 2015 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook al? Heeft iedereen hier Groningse roots ofzo?
friesquote:Op maandag 9 november 2015 22:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wij zouden elkaar nog spreken. Zit de hele avond al in spanning te wachten.
Hoezo dan? Idd niet gezien.quote:Op maandag 9 november 2015 22:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan heb je het duidelijk niet gezien. Zwaar plaatsvervangend schaamtegevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |