Desnoods koop ik die hut.quote:Op zondag 8 november 2015 23:24 schreef Kaas- het volgende:
Jopie krijgt korting op Big Macs. Momentje hoor, ff een goede maken.
Ja, alleen die van jou ontbreken nogquote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Rezania het volgende:
Zijn jullie nou serieus dickpics aan het sturen?
Doe jij maar.quote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, alleen die van jou ontbreken nog
dus dm even
Fries kampioen turnen geweest.quote:Op zondag 8 november 2015 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Jezus Jopie, jij bent wel gewoon fucking lenig.![]()
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 8 november 2015 23:28 schreef Rezania het volgende:
Natuurlijk gaat dat weer van part 1, part 2, part 3, etc. Ding past er nooit in één keer op.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Whehe.
Wel leuk dat je zo goed meespeelt.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Whehe.
Wel leuk dat je zo goed meespeelt.
Wat niet rekt dat scheurt wel.quote:Op zondag 8 november 2015 23:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En jij bent top!? Met die toplul.
Och arme.
Ik ben nog maar 64kg gelukkigquote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef Kaas- het volgende:
Deze chat bestaat ondertussen gewoon stiekem uit allemaal van die mensen als die WoW-pro uit Southpark. Beetje chips vreten achter de pc met onze dikke pensen.
Ik heb een sic-pack, heur.quote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef Kaas- het volgende:
Deze chat bestaat ondertussen gewoon stiekem uit allemaal van die mensen als die WoW-pro uit Southpark. Beetje chips vreten achter de pc met onze dikke pensen.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, wel cool dat je er vol op inging.
Voorpagina Trouw?quote:Op zondag 8 november 2015 23:33 schreef Rezania het volgende:
Ik heb wel ooit een strip gezien en daarin had een gozer een hele grote lul, en een andere gozer ging erin zitten en stimuleren. Toen kwam die gozer met die grote lul klaar en schoot die andere de lucht in.
Jezus, ben gewoon 20 kg zwaarder dan jij.quote:
fattiequote:Op zondag 8 november 2015 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus, ben gewoon 20 kg zwaarder dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |