Ja, of zijn het ook gewoon leuke mensen waar je in ieder geval normaal mee kunt praten ipv dat ze boos en chagrijnig gaan lopen te kijken als hun bff eventjes wordt bezig gehouden.quote:Op maandag 9 november 2015 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan moedigen ze elkaar meer aan of hosselen voor vriendin
Jij wil ons niet tegelijk?quote:Op maandag 9 november 2015 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Wowow johannes en paxcon tegelijk. Dit is een complot
In welke zinquote:Op maandag 9 november 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil ons niet tegelijk?
Nou ja zegquote:Op maandag 9 november 2015 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik twijfel ten zeerste of mortaxx hetero is
Nouuuuquote:
Zeer teleurstellend dat johannes het niet heeft onthouden, na het tienmiljoen keer herhaald te hebben. Ik heb nooit sushi gegeten en het lijkt mij niet lekkerquote:
Oh, dat heeft Johannes idd niet gezegd. Ik ben van mening dat je het moet proberen, desnoods alleen een sushirolletje met alleen komkommer. Je moet het wel lekker vinden (en anders ben je gewoon raarquote:Op maandag 9 november 2015 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nouuuu
[..]
Zeer teleurstellend dat johannes het niet heeft onthouden, na het tienmiljoen keer herhaald te hebben. Ik heb nooit sushi gegeten en het lijkt mij niet lekker
Wat de boerin niet kent dat vreet zij niet merk ikquote:Op maandag 9 november 2015 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nouuuu
[..]
Zeer teleurstellend dat johannes het niet heeft onthouden, na het tienmiljoen keer herhaald te hebben. Ik heb nooit sushi gegeten en het lijkt mij niet lekker
Ekte boerinnen van Groningen actie ditquote:Op maandag 9 november 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat de boerin niet kent dat vreet zij niet merk ik
Maar maar, misschien ben ik een crazy girl.quote:Op maandag 9 november 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dat heeft Johannes idd niet gezegd. Ik ben van mening dat je het moet proberen, desnoods alleen een sushirolletje met alleen komkommer. Je moet het wel lekker vinden ( en anders ben je gewoon raar![]()
![]()
), en anders zijn er vast nog andere lekkere gerechtjes zoals een stokbroodje of cherrytomaatjes (mag je ook aan johannes voeren
), zolang de meet leuk is toch?
Dan ken je mij nog niet.quote:Op maandag 9 november 2015 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar maar, misschien ben ik een crazy girl.
Haha ik laat het je wel weten danquote:Op maandag 9 november 2015 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet.
Het is de 24ste, je hebt nog even tijd.Je bent van harte welkom hoor.
Kan je Bellapoes ook ontmoeten, en das wel n pluspunt.
Persoonlijk denk ik dat je er goed aan doet door te komen want tja, Johannes he.quote:Op maandag 9 november 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ik laat het je wel weten danbelliee
![]()
Adios mensen, ik ga echt aan de studie nu.
Wie is dat eigenlijk in jouw ui? Hij is leuk.quote:Op maandag 9 november 2015 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je er goed aan doet door te komen want tja, Johannes he.![]()
Max Thieriot in Bates Motelquote:Op maandag 9 november 2015 19:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk in jouw ui? Hij is leuk.
terecht wel.quote:Op maandag 9 november 2015 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Max Thieriot in Bates Motel
Kleine, leuke serie, heb in 2/3 dagen doorheen gekeken en die Max kwam tevoorschijn en toen werd ik verliefd
Jouw aversie tegen Iwanius is erg kinderachtigquote:Op maandag 9 november 2015 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag je laatst reageren over iwanius en volgens mij is hij niet je eerste of je laatste
Vind er weinig aanquote:Op maandag 9 november 2015 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Max Thieriot in Bates Motel
Kleine, leuke serie, heb in 2/3 dagen doorheen gekeken en die Max kwam tevoorschijn en toen werd ik verliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |