Schedule of Playquote:Group A
(1) Michael van Gerwen
Kim Huybrechts
Steve West
Mark Oosterhuis
Group B
(8) Ian White
Jelle Klaasen
Steve Beaton
Martin Adams
Group C
(5) Adrian Lewis
Michael Smith
Wayne Jones
Andy Fordham
Group D
(4) Peter Wright
Dave Chisnall
Mervyn King
Scott Mitchell
Group E
(2) Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Andy Boulton
Larry Butler
Group F
(7) James Wade
Keegan Brown
Mark Webster
Michael van der Horst
Group G
(6) Robert Thornton
Terry Jenkins
Jonny Clayton
Geert De Vos
Group H
(3) Phil Taylor
Rowby-John Rodriguez
Robbie Green
Martin Phillips
quote:Format
Group Games - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Prize Fund
Winner - £100,000
Runner-Up - £50,000
Semi-Final Losers - £25,000
Quarter-Final Losers - £15,000
Second Round Losers - £7,500
Group Winner's Bonus - £2,500
Third Place in Group - £5,000
Fourth Place in Group - £2,500
Ik heb me aan mijn plicht te houdenquote:
Jammer ditquote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb me aan mijn plicht te houden
Zal het voor de rest van het toernooi doen
Punt is dat ik die voor hem uitgezocht heb nadat ik genoeg had van zijn Schreuder UI, je wordt bedanktquote:
Tijd voor een mooie vrouw!quote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn andere UI was toch ook niet bijster boeiend
Qualifierquote:Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef luckass het volgende:
Waarom mocht Wayne Jones eigenlijk meedoen?
poppiesquote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef polderturk het volgende:
Hebben die roosjes niet te maken met de herdenking van the 5th of November? De dag waarop Guy Falkes het parlement wilde opblazen?
Klaprozen inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
poppies
https://en.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Day
Je zegt "was" en daarin heb je helemaal gelijkquote:Op zondag 8 november 2015 22:47 schreef aloa het volgende:
Ik dacht dat die Fordham zoveel was afgevallen.![]()
Niks meer van te zien.
pech met de lotingquote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt een zware opgave voor onze God Fordham.
Hmm, jammer dat Smith niet expres kan verliezen, anders hadden ze Lewis kunnen naaien.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt een zware opgave voor onze God Fordham.
Zit ie weer flink aan het bierquote:Op zondag 8 november 2015 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zegt "was" en daarin heb je helemaal gelijk
Ik sluit niet uit dat hij wel van een hapje en drankje houdt inderdaadquote:
Eekhoorntje.quote:Op zondag 8 november 2015 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Kim heeft de uitstraling van een konijntje.
Met z'n trollface erbij hier. Mooie vete met Huybrechts volgens mij.quote:
nou nou nouquote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Merode32 het volgende:
Lekker sletje daar bij de engelse tv, naam?
Maar de walk-ongirl van Klaassen had lekkerdere tetten.quote:Op zondag 8 november 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft een hekel aan pedo dus ik zou zeggen juich voor Adams.
wanneer kunnen we MVG - Jelle verwachten?quote:Op zondag 8 november 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft een hekel aan pedo dus ik zou zeggen juich voor Adams.
Dat kan de volgende ronde al.quote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef luckass het volgende:
[..]
wanneer kunnen we MVG - Jelle verwachten?
quote:Op zondag 8 november 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan de volgende ronde al.
A1. Van Gerwen vs B2. Klaasen/Adams/Beaton
A2. Huybrechts (neem ik aan) vs B1. Klaasen/Adams/Beaton
Ik dacht dat ik het verkeerd zag, maar dus toch nietquote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Merode32 het volgende:
Goor,nederlands.
Volgens mij moet er een redacteur op taalcursus.
Tegen Wade? Je bedoelt Gerriequote:Op zondag 8 november 2015 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Als pedo in vorm is blijft het wel genot. Was het niet afgelopen WK tegen Wade dat ie zo geweldig speelde?
Finishen op dubbel 20 kan ik in dit verband alleen niet echt plaatsenquote:
quote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef Szura het volgende:
Jelle kan er ook onderdoor en eroverheen hoor Zjak
Op de tri(o)pple wel goed.quote:Op zondag 8 november 2015 23:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jelle en Benno zijn slecht op de dubbels.
Laat het ook zelf liggen in deze pot, kansen zat.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juichen!! Stijn waar blijvende Louis gifjes?!
#livingontheedgequote:Op zondag 8 november 2015 23:44 schreef hafcfan het volgende:
Morgen gewoon tentamen, maar pik Wight ook nog ff mee na deze topshow
Smith-Wright kan mooi zijn. Fordham toch nog niet goed genoeg denk ikquote:Op zondag 8 november 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zitten toch wel wat mooie potjes in de achtste finales aan te komen
Anderson - Webster
Van Barneveld - Wade
Lewis - Chisnall
Fordham/Smith - Wright
Van Gerwen - Klaasen
Huybrechts - Adams
En Marcel die dan na de partij weer zijn gelijk wil halen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:47 schreef Szura het volgende:
Maijer die altijd een potje in 1 zin wil samenvatten en dan VdV/Co/Scholten die zegt: naaah, weet ik niet.
Heerlijk, die ongemakkelijkheidquote:Op zondag 8 november 2015 23:47 schreef Szura het volgende:
Maijer die altijd een potje in 1 zin wil samenvatten en dan VdV/Co/Scholten die zegt: naaah, weet ik niet.
Dat wordt weer genieten volgende maand.quote:Op zondag 8 november 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Marcel die dan na de partij weer zijn gelijk wil halen.
Het is dat Vincent lang is....quote:Op zondag 8 november 2015 23:48 schreef Zipportal het volgende:
Kan die Vincent niet even opdonderen? Eerder op de avond zitten te zwetsen over gezondheid. Uit die nek van hem haal je alleen al drie rollades.
Hij lult maar wat. Vorig jaar zat hij gewoon doodleuk nog uitslagen te spoileren.quote:Op zondag 8 november 2015 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is dat Vincent lang is....
Haha nee, voor een darter is het nog best wel oke bij Vincent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Oceanische qualifier. Tony David toch knap in de kwartfinale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koha Kokiri, die kent u niet
De rechterman
quote:Op zondag 8 november 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
De Japanse qualifier voor het WK is géén Hashimoto, geen Nakamura maar KEITA ONOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Oceanische qualifier. Tony David toch knap in de kwartfinale.Leuk we krijgen een soort Mortal Kombat karakter op het WK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koha Kokiri, die kent u niet
[ afbeelding ]
De rechtermanReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Als hij maar niet in de voorronde loot tegen Paul Lim.quote:Op zondag 8 november 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Grifte gaat JUICHEN voor Ono.
Hoho, geen onvertogen woord over Per.quote:Op zondag 8 november 2015 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij maar niet in de voorronde loot tegen Paul Lim.
Per Laursen of Kim Viljanen eruit sodemieteren
Die zie ik het liefst geveegd worden door Paultje Lim. Geen genade, 1-2 in sets.quote:Op maandag 9 november 2015 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoho, geen onvertogen woord over Per.
Jelle is meer het type die de pijl van zijn tweede dart in de flight van de eerste gooit, lekker penetrerenquote:
00:02:15quote:Op maandag 9 november 2015 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Uitgerekend op de laatste wedstrijd van de dag.
Volgens Sjak wel dus dan zal het wel. Of juist nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |