Volgens mij bedoelt TS dat dat volgeboekt is tot juni 2016. Ik denk dat de enige optie dan nog is om in een andere gemeente te trouwen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Waar wij wonen is trouwen op maandagochtend gratis en op vrijdagochtend ¤75,-. Heeft Amsterdam ook zoiets? Dat is misschien nog een optie.
Het is dan waarschijnlijk zo dat minimaal 1 persoon in dat gebied moet wonen..quote:Op zondag 8 november 2015 19:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
IN een andere stad trouwen een optie?
Volgens mij niet hoorquote:Op zondag 8 november 2015 19:44 schreef HT. het volgende:
[..]
Het is dan waarschijnlijk zo dat minimaal 1 persoon in dat gebied moet wonen..
Je mag trouwen waar je wil, maar je moet in ondertrouw bij 1 van de gemeentes waar 1 van beide woont.quote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef HT. het volgende:
[..]
Noem eens een paar waar dat niet hoeft dan
Henk en Ingridquote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef HT. het volgende:
[..]
Noem eens een paar waar dat niet hoeft dan
Moetje? Aangezien hij haast lijkt te hebben.quote:
Het gratis trouwen is volgeboekt lees ik. Dat was bij ons ook. Maar het bijna-gratis trouwen kon nog prima. Daarom zeg ik dat die optie hier ook is, misschien in Amsterdam ook wel.quote:Op zondag 8 november 2015 19:40 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt TS dat dat volgeboekt is tot juni 2016. Ik denk dat de enige optie dan nog is om in een andere gemeente te trouwen.
Welke gemeente? Ik lees trouwens niks over het bijna-gratis trouwen in Amsterdamquote:Op zondag 8 november 2015 19:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het gratis trouwen is volgeboekt lees ik. Dat was bij ons ook. Maar het bijna-gratis trouwen kon nog prima. Daarom zeg ik dat die optie hier ook is, misschien in Amsterdam ook wel.
Geld geven aan een feestje oké, maar geld geven aan een ceremonie bij de gemeente nah..quote:Op zondag 8 november 2015 20:02 schreef karr-1 het volgende:
De zogenaamd meest romantische dag van je leven, maar zoveel mensen willen goedkoop dat het maanden vol zit.
Ik ben inderdaad religieusquote:Op zondag 8 november 2015 20:02 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom zou je tegenwoordig nog willen trouwen![]()
Dat is iets voor religiegekkies en homo's.
Ander stadsdeel?quote:
Daar kan je een hoop leuke dingen van kopen.quote:
Tja die mensen werken ook niet gratisquote:Op zondag 8 november 2015 20:03 schreef HT. het volgende:
[..]
Geld geven aan een feestje oké, maar geld geven aan een ceremonie bij de gemeente nah..
Ga zelf eens zoeken. Kijk, Amstelveen scheelt alweer aardig. https://www.amstelveen.nl(...)en-in-Amstelveen.htmquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |