Denk dat ie moeite heeft om hartslag te meten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:44 schreef Sosa het volgende:
Waarom doet een iWatch het niet door tatoeages
correctquote:Op zondag 8 november 2015 22:59 schreef kesj het volgende:
[..]
Denk dat ie moeite heeft om hartslag te meten.
Hartslag meter heeft moeite on door de ink heen te meten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:44 schreef Sosa het volgende:
Waarom doet een iWatch het niet door tatoeages
quote:Op zondag 8 november 2015 22:59 schreef kesj het volgende:
[..]
Denk dat ie moeite heeft om hartslag te meten.
aaaaahquote:Op maandag 9 november 2015 00:15 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Hartslag meter heeft moeite on door de ink heen te meten.
En wat is je tegenbod?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:43 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
genoteerd maar veel te laag.
komst als volgen de watch heeft 2 infrarood led (groen) deze sturen het door je deze weer katsen en sturen signaal terug dit hoe de sensor werkt. nu afhankelijk van hoe erg de huid is gevuld met inkt verliest de sensor signaal. gezien mijn polzen helemaal dicht zitten met tatoeages krijg de watch incorrect data binnen. niks mis met de watch want vriendin heeft geen tatoos en heeft nergens last van.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:31 schreef kellyvanraaij het volgende:
Hoe kan dat dan door die tatoeages? Is dat wel normaal?
Hoe bedoel je onrustigquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:18 schreef Jano9 het volgende:
Ik zit te twijfelen, is een Apple watch niet gigantisch onrustig?
haarlemquote:Op zondag 15 november 2015 18:00 schreef Vermecelli het volgende:
Waar is ie eventueel te bezichtigen/op te halen?
300 gaat hem niet worden 350 is wat er gemiddeld voor word gevraag plus zit case nightstand en extra lader bijquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:56 schreef Vermecelli het volgende:
Vanaf 300 ga ik erover nadenken, staat het bod van kikooo nog?
Ja klopt, zag ik ook. Maar dat zijn prijzen van Watches die niet verkocht zijn, en deze loopt ook geen storm. Denk toch dat mensen dit product liever nieuw kopen, en gezien de twijfel van veel mensen bij een eerste generatie product wachten ze liever af.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:20 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
300 gaat hem niet worden 350 is wat er gemiddeld voor word gevraag plus zit case nightstand en extra lader bij
Na lang kijken en surfen heb ik maar besloten om maar lager te gaan zitten dan de rest.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:22 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja klopt, zag ik ook. Maar dat zijn prijzen van Watches die niet verkocht zijn, en deze loopt ook geen storm. Denk toch dat mensen dit product liever nieuw kopen, en gezien de twijfel van veel mensen bij een eerste generatie product wachten ze liever af.
Zet hier maar gewoon neer hoor. Ik wil er wel zeker van zijn dat ie helemaal kras vrij is namelijk, zeker voor een aankoop van dat bedrag.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:24 schreef Bram.Kingston het volgende:
Maak ik vanavond wel even of je moet whats app hebben
Je kan TS dan ook even quoten als je geen reactie krijgt, dan krijgt hij een melding op zijn scherm.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:31 schreef Sunri5e het volgende:
Heb je ook een foto van de iWatch zonder case?
quote:
User lijkt verdwenen van de aardbodem.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:24 schreef Bram.Kingston het volgende:
Maak ik vanavond wel even of je moet whats app hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |