Zorgen voor je familie lijkt me best beschaafd en humaan ja. Is ook één van de redenen dat jje uberhaupt familie hebt.quote:Op zondag 8 november 2015 15:20 schreef MisterCe het volgende:
Is dit humaan en beschaafd vraag ik me hardop af? Op andere gebieden zijn we dit wel, daar is ook ongelimiteerd geld voor beschikbaar.
Zoals?quote:Op zondag 8 november 2015 15:20 schreef MisterCe het volgende:
Op andere gebieden zijn we dit wel, daar is ook ongelimiteerd geld voor beschikbaar.
Welke gebieden bijvoorbeeld?quote:Op zondag 8 november 2015 15:20 schreef MisterCe het volgende:
Op andere gebieden zijn we dit wel, daar is ook ongelimiteerd geld voor beschikbaar.
Nee men wilde neuken, dat is de reden dat je familie hebt.quote:Op zondag 8 november 2015 15:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zorgen voor je familie lijkt me best beschaafd en humaan ja. Is ook één van de redenen dat jje uberhaupt familie hebt.
Nou... De banken worden wel iets meer ondersteund dan strikt noodzakelijk is om ze overeind te houden.quote:Op zondag 8 november 2015 16:01 schreef Woelwater het volgende:
Nou ja. . Die banken zijn ondersteund omdat anders heel veel mensen hun spaarcentjes kwijt waren geweest. Deelname aan de EU levert ons op dat we handel kunnen bedrijven met het buitenland, ons lidmaatschap levert ons meer op dan dat het kost...
Moet je natuurlijk wel familie hebben.quote:Op zondag 8 november 2015 15:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zorgen voor je familie lijkt me best beschaafd en humaan ja. Is ook één van de redenen dat jje uberhaupt familie hebt.
Maar dat zijn leningen die ze met vette rente terug betalen..quote:Op zondag 8 november 2015 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... De banken worden wel iets meer ondersteund dan strikt noodzakelijk is om ze overeind te houden.
Belastingvoordelen zijn geen leningen.quote:Op zondag 8 november 2015 16:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar dat zijn leningen die ze met vette rente terug betalen..
Het trieste is dat je het nog meent ook. Ik hoop dat je nog jong bent. En lering gaat trekken uit der levenslessen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Woehaaaaquote:Op zondag 8 november 2015 16:46 schreef Gia het volgende:
Het ligt enerzijds aan de bezuinigingen in de zorg, maar anderzijds ook aan het verwend zijn de afgelopen jaren.
Ouderen kunnen, bijvoorbeeld, goedkoop met de taxi naar het ziekenhuis, maar moeten die dan soms delen. Dus wordt dochterlief gebeld, die dan meer dan een uur in het ziekenhuis zit, op de terugweg nog even kangs de winkel en de apotheek, en weer een middag kwijt.
Jamaar, voor de taxi moet ik betalen.
Ja, mijn auto rijdt gratis!
En zo is er elke dag wel wat.
Kan me voorstellen dat dat geen pretje is, als je een baan en gezin hebt.
Uiteraard wordt het dan hier gekocht en niet in China ook al is het er het 100X goedkoper als hier he!quote:Op zondag 8 november 2015 16:01 schreef Woelwater het volgende:
Nou ja. . Die banken zijn ondersteund omdat anders heel veel mensen hun spaarcentjes kwijt waren geweest. Deelname aan de EU levert ons op dat we handel kunnen bedrijven met het buitenland, ons lidmaatschap levert ons meer op dan dat het kost...
Zulke types lullen wel anders wanneer hun gedroomde pensioen op gaat aan het 12/7 verzorgen van een dementerende moeder. Tegen de tijd dat moederlief uit de tijd komt zijn ze zelf oud en hulpbehoevend.quote:Op zondag 8 november 2015 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het trieste is dat je het nog meent ook. Ik hoop dat je nog jong bent. En lering gaat trekken uit der levenslessen.
Umlaut op de püntjes trouwens.
Bloedprikken voor de suiker. Komen ze, als je zelf niet kunt komen, ook thuis doen.quote:
Mijn Godquote:Op zondag 8 november 2015 17:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Bloedprikken voor de suiker. Komen ze, als je zelf niet kunt komen, ook thuis doen.
Maar, daar moet je dan op wachten, nuchter. Misschien wel tot 9:00 uur.
Beter neemt je zoon of dochter een kwart snipperdag om 's morgens om 8 uur mee te rijden naar de prikpost.
Even op bezoek bij familie, pakweg 5 minuutjes rijden.
Fietsen kan niet meer, geen rijbewijs, en met een scootmobiel lijk je zo oud.
Eén van de kinderen moet masr halen en brengen.
Sorry hoor, maar die druk op de mantelzorgers ligt, m.i. niet alleen aan de bezuinigingen.
De mantelzorger in kwestie zal het wel erg druk hebben denk ik. Ook al omdat hij/zij waarschijnlijk tegen z'n eigen kinderen ook nooit nee kan zeggen.quote:Op zondag 8 november 2015 17:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Bloedprikken voor de suiker. Komen ze, als je zelf niet kunt komen, ook thuis doen.
Beter neemt je zoon of dochter een kwart snipperdag om 's morgens om 8 uur mee te rijden naar de prikpost.
Sorry hoor, maar die druk op de mantelzorgers ligt, m.i. niet alleen aan de bezuinigingen.
Ik zie en hoor het veel om me heen, ben van de leeftijd dat je ouders over de 70 zijn. Zorg van een, nog zelfstandig wonende, ouder, komt vaak op één van de kinderen terecht. Soms drukken de andere kinderen hun snor, want te druk, soms wonen de andere kinderen verder weg.quote:Op zondag 8 november 2015 18:10 schreef CafeRoker het volgende:
De mantelzorger in kwestie zal het wel erg druk hebben denk ik. Ook al omdat hij/zij waarschijnlijk tegen z'n eigen kinderen ook nooit nee kan zeggen.
Waar die druk ligt kunnen toch alleen die mensen beoordelen lijkt me?quote:Op zondag 8 november 2015 17:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn geen leningen aan de banken versterkt, want met leningen krijgt een bank niet meer eigen vermogen.quote:Op zondag 8 november 2015 16:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar dat zijn leningen die ze met vette rente terug betalen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |