IN je huis?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:17 schreef Obiekulu het volgende:
Opnames Flikken Maastricht de hele afgelopen week in en om mijn huis. Benieuwd wat ze ervan maken!
Volgens mij was er al heel lang bekend dat er nog minstens 2 seizoenen komen of zoietsquote:Op zondag 29 mei 2016 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
Is deze serie nou nog niet gecanceld? De koek is nou wel op.
Ja, volgende week.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand een idee of er nu een nieuw seizoen komt of niet?
Varkentjes wel lekker gegetenquote:
Les 2: soms moet je een gok durven nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Les 1: Vertrouw niemand tijdens je ontsnappingsroute
Vond ik wel mooi, dat maakte die vent juist helemaal gestoordquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:23 schreef Postbus100 het volgende:
Donders! Goede afleveringAlleen dat hoofd had van mij niet gehoeven.
Zooo, dat was even onverwacht idd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:23 schreef Postbus100 het volgende:
Donders! Goede afleveringAlleen dat hoofd had van mij niet gehoeven.
Ik had een vriendin van mij geappt met een reminder omdat ik weet dat zij het ook volgt. We hadden wat app-contact heen en weer. Appt ze vlak na dat hoofd: "Mijn neefje zit naast me te kijken. Is dit nog geschikt voor een elfjarige?"quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vond ik wel mooi, dat maakte die vent juist helemaal gestoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |