Dank je, ik heb geen idee waarom ze dat wil.quote:Op zondag 8 november 2015 07:49 schreef Leandra het volgende:
Sterkte.
Overigens vind ik het vreemd dat ze de scheiding nog even wil laten wachten om het even te "laten belopen".
Wat wil ze laten belopen? Haar nieuwe verkering? Weer terug kunnen naar haar huwelijk als de verkering toch niet zo ideaal blijkt?
Ja, het was een goede vriend van ons. Vrijdagavond nog gezellig mee zitten kletsen.quote:Op zondag 8 november 2015 08:07 schreef Leandra het volgende:
Waar en of ze daar alleen en eenzaam is is jouw probleem niet
Ik heb wel het idee dat ze niet weet wat ze wil, en eigenlijk ook nog aan haar huwelijk vast wil houden, alsof ze dat als "reserve" kan houden voor het geval het allemaal tegenvalt.
Met de manier waarop ze dat doet zou iemand mij overigens totaal tegen zich in het harnas jagen.
Je maakt een keuze en dat is het, compleet met alle gevolgen.
Weet haar verkering eigenlijk al dat ze bij jou weg is en nu bij hem blijft?
Eerst wel, kwam hier ook over de vloer.quote:Op zondag 8 november 2015 08:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van haar, het was niet bepaald jouw vriend...
Dat is ook wel heel cru.quote:Op zondag 8 november 2015 08:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, het was een goede vriend van ons. Vrijdagavond nog gezellig mee zitten kletsen.
Geen idee. Mijn hoofd draait overuren.quote:Op zondag 8 november 2015 08:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel cru.
Vraagje: zou je haar terugnemen?
Het lijkt mij zaak om dat zo snel mogelijk op orde te krijgen. En de scheiding te regelen.quote:Op zondag 8 november 2015 08:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn hoofd draait overuren.
Ik heb gezegd dat de deur hier altijd open staat voor haar.quote:Op zondag 8 november 2015 08:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het lijkt mij zaak om dat zo snel mogelijk op orde te krijgen. En de scheiding te regelen.
Het zou absurd zijn als jullie niet scheiden en zij doodleuk bij je terugkomt als ze merkt dat haar stiekeme avontuurtje toch niet was wat ze verwachtte.
Een scheiding is verschrikkelijk moeilijk en zeker als jullie al zo lang samen zijn en kinderen hebben. Dat ze verliefd is op een ander duidt erop dat ze iets mist in jullie relatie. En dat ze met die vriend wilt zijn duidt erop dat ze voor die verliefde gevoelens wilt gaan. Maar dat ze toch nog aan je hangt duidt dan weer op dat ze jou ook niet echt wilt verliezen. Misschien omdat ze nog om je geeft of om de zekerheid die je haar gaf of om allebei. Ook voor haar blijkt het dus moeilijk te zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 05:27 schreef betyar het volgende:
Ze heeft me zoveel pijn gedaan maar ik wil ook niet dat ze daar ongelukkig wordt en ik geef op een papiertje dat ze dat daar wordt. Moet ik haar steunen met haar besluit of moet ik de deur keihard dichttrekken en zeggen dat ze meent het daar beter te hebben ze daar maar moet gaan zitten? Ik wil haar van alle kanten helpen maar ik weet niet of ik dat kan opbrengen.
Dus je wilt haar terug.quote:Op zondag 8 november 2015 08:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat de deur hier altijd open staat voor haar.
Dat betekent dus dat ze vrijelijk kan proberen of die affaire een relatie kan worden, en zo niet, dan kan ze werkloos bij jou terugkomen...quote:Op zondag 8 november 2015 08:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat de deur hier altijd open staat voor haar.
En dit idd.quote:Op zondag 8 november 2015 08:39 schreef Lienekien het volgende:
Wat een klotesituatie voor je.
Ik weet niet of je dit nu wil horen. De indruk die ik nu krijg, is dat ze zich schuldig voelt en daarom zegt jou tegemoet te willen komen. Maar als dit een definitieve breuk wordt, verwacht ik dat ze meer aan zichzelf gaat denken. En dan kon die scheiding wel eens anders uitpakken.
Dat klopt en ben ik me van bewust.quote:Op zondag 8 november 2015 08:39 schreef Lienekien het volgende:
Wat een klotesituatie voor je.
Ik weet niet of je dit nu wil horen. De indruk die ik nu krijg, is dat ze zich schuldig voelt en daarom zegt jou tegemoet te willen komen. Maar als dit een definitieve breuk wordt, verwacht ik dat ze meer aan zichzelf gaat denken. En dan kon die scheiding wel eens anders uitpakken.
Kennelijk, als je zegt dat ze altijd terug kan komen. Dat is nogal een uitnodiging.quote:
In welke vorm is haar keus en dan zou ik een keuze moeten maken. We zijn erg aan elkaar gehecht.quote:Op zondag 8 november 2015 08:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kennelijk, als je zegt dat ze altijd terug kan komen. Dat is nogal een uitnodiging.
Haar gevoel is weg voor mij, ze houdt van me maar dat ene gevoel is weg. We hebben een zware tijd gehad en ze heeft haar heil bij een ander gezocht. Ben er heilig van overtuigd dat hij daar misbruik van heeft gemaakt en daardoor heeft het gevoel dat eerst wel aanwezig was weggedrukt. Bij een verliefdheid en spannende affaire zie je enkel de leuke dingen van je nieuwe geliefde en druk je de leuke dingen bij je oude weg en ga je je steeds meer irriteren aan hem omdat je bij die andere wilt zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 08:35 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Een scheiding is verschrikkelijk moeilijk en zeker als jullie al zo lang samen zijn en kinderen hebben. Dat ze verliefd is op een ander duidt erop dat ze iets mist in jullie relatie. En dat ze met die vriend wilt zijn duidt erop dat ze voor die verliefde gevoelens wilt gaan. Maar dat ze toch nog aan je hangt duidt dan weer op dat ze jou ook niet echt wilt verliezen. Misschien omdat ze nog om je geeft of om de zekerheid die je haar gaf of om allebei. Ook voor haar blijkt het dus moeilijk te zijn.
Jij wilt geen vechtscheiding en je wilt dat ze gelukkig wordt, al denk je dat ze dat bij die andere niet zou kunnen. Plus, je wilt haar helpen, zeg je.
Dan help haar waar je kunt (maar vergeet jezelf niet). Dat betekent niet dat ze elk moment bij jou kan aankloppen om op de bank te huilen, maar geef haar de ruimte. Laat haar haar fouten maken. En ondertussen moet jij ook verdergaan met je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |