Schedule of Playquote:Group A
(1) Michael van Gerwen
Kim Huybrechts
Steve West
Mark Oosterhuis
Group B
(8) Ian White
Jelle Klaasen
Steve Beaton
Martin Adams
Group C
(5) Adrian Lewis
Michael Smith
Wayne Jones
Andy Fordham
Group D
(4) Peter Wright
Dave Chisnall
Mervyn King
Scott Mitchell
Group E
(2) Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Andy Boulton
Larry Butler
Group F
(7) James Wade
Keegan Brown
Mark Webster
Michael van der Horst
Group G
(6) Robert Thornton
Terry Jenkins
Jonny Clayton
Geert De Vos
Group H
(3) Phil Taylor
Rowby-John Rodriguez
Robbie Green
Martin Phillips
quote:Format
Group Games - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Prize Fund
Winner - £100,000
Runner-Up - £50,000
Semi-Final Losers - £25,000
Quarter-Final Losers - £15,000
Second Round Losers - £7,500
Group Winner's Bonus - £2,500
Third Place in Group - £5,000
Fourth Place in Group - £2,500
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Adams heeft aardig lopen tanken zo te zien.
quote:
Straks gaat Scotty Dog nog even de Clown in een hoekje duwen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:12 schreef DeeBee het volgende:
Godver man, de BDO-kanonnen laten het zien.
En dan is De Graaf er nog niet eens bij.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:12 schreef DeeBee het volgende:
Godver man, de BDO-kanonnen laten het zien.
twitter:livedarts twitterde op zaterdag 07-11-2015 om 23:14:16Three ton-plus finishes, a 104.8 average and 71% on the doubles from Wolfie as he gets off to a flier in Wolverhampton! reageer retweet
quote:
Cheersquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goed, bijna 100 gemiddeld en begon even met een 180-er
Wel verloren
Ach ja, jij gaat toch ook geen darten kijken morgenmiddagquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Afternoon Session (1pm-5pm)
Groups E-H Second Group Games
Keegan Brown v Michel van der Horst
Rowby-John Rodriguez v Martin Phillips
Andy Boulton v Larry Butler
Terry Jenkins v Geert De Vos
Robert Thornton v Jonny Clayton
Phil Taylor v Robbie Green
James Wade v Mark Webster
Gary Anderson v Raymond van Barneveld
Wat een kutmiddag.
Natuurlijk niet. De godenoptocht met Fordham en Adams is toch pas morgenavond weer.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ach ja, jij gaat toch ook geen darten kijken morgenmiddag
Dat is om 00:00 pasquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik ga maar Meth of the day kijken
Ik wil graag het leed van Chelsea zien dus ik kijk gewoon naar MOTDquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja dat concert voor bejaarde mensen is nog wel aardig
Erik Pieters in Oranjequote:Op zaterdag 7 november 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil graag het leed van Chelsea zien dus ik kijk gewoon naar MOTD
Pieken in de verkeerde leks.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Mitchell gooit gewoon 107 gemiddeld, prima mensen.
Aardig elftalletje .quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, als je al niet van Stoke fucking City kunt winnen.
Dat hoefde je niet te dromen, dat was gewoon te zien: https://en.wikipedia.org/wiki/2006_International_Darts_Leaguequote:Op zaterdag 7 november 2015 23:58 schreef polderturk het volgende:
Martin Adams, Barneveld, Taylor, Fordham en MVG in één toernooi. Wie had daarover kunnen dromen?
Dat heb ik gemist.quote:Op zondag 8 november 2015 00:18 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Dat hoefde je niet te dromen, dat was gewoon te zien: https://en.wikipedia.org/wiki/2006_International_Darts_League
Die MVG - Adams pot, daar heb ik nog wel eens een plakkerig onderbroekje door.quote:Op zondag 8 november 2015 00:18 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Dat hoefde je niet te dromen, dat was gewoon te zien: https://en.wikipedia.org/wiki/2006_International_Darts_League
Mooie toernooien waren dat altijd, Masters of Darts iets daarna was ook geweldig. Heerlijke partij toen tussen Van Barneveld en Van Gerwen over 11 sets waar ze allebei ruim boven de 100 gemiddeld gooide, toen dat nog niet vaak gebeurde.quote:Op zondag 8 november 2015 00:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Die MVG - Adams pot, daar heb ik nog wel eens een plakkerig onderbroekje door.
Fordham maakt mij niet echt warm.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:58 schreef polderturk het volgende:
Martin Adams, Barneveld, Taylor, Fordham en MVG in één toernooi. Wie had daarover kunnen dromen?
quote:Op zondag 8 november 2015 00:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Fordham maakt mij niet echt warm.
Hij is wel een keer naar mijn dorp geweest en een van mijn beste maten heeft toen een potje tegen 'm gespeeld. Dus daardoor vind ik 't wel iets hebben. Maar verder is hij alleen 1x BDO-kampioen geworden toen dat er nog toe deed, voor zover ik weet.) Waarom is Fordham dan eigenlijk zo'n God volgens jullie?
Iedereen houdt van hem en hij verloor al wat halve finales op de Embassy dus toen hij eindelijk de finale haalde op Lakeside en won was het ultieme moment daar.quote:Op zondag 8 november 2015 00:34 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Mooie toernooien waren dat altijd, Masters of Darts iets daarna was ook geweldig. Heerlijke partij toen tussen Van Barneveld en Van Gerwen over 11 sets waar ze allebei ruim boven de 100 gemiddeld gooide, toen dat nog niet vaak gebeurde.
Haha dit zei Wilfred in 2010quote:Wilfred Genee: ‘Darten op televisie schone dood gestorven’
Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 om 16:05
De dartsport stond nog geen paar jaar geleden primetime op het programma bij SBS 6 en wist miljoenen kijkers te boeien. Nu is het succes voorbij, denkt sportpresentator Wilfred Genee, die zelf ook ooit darts presenteerde voor RTL 5. “Ik denk dat de dartsport een schone dood gestorven is. Daar kijkt niemand meer naar“, vertelt Genee op Radio 3FM. “Je ziet het ook dit jaar weer bij SBS 6. Het wordt allemaal veel minder en de aandacht daarvoor is wel wat vervlakt op een gegeven moment.”
Genee presenteert op dit moment alleen programma’s over voetbal. Hij wil nooit meer darten presenteren op televisie. “Dat ga ik nooit meer doen. Dat is wel een afspraak.”
De presentator van RTL 7 is op dit moment in het nieuws omdat Humberto Tan door hem het veld moet ruimen bij RTL 7. “Twee jaar geleden mocht ik het opeens allemaal niet meer doen en nu draaien ze het om. Dus ik relativeer het wel, hoor.“
Gelijk heeft 'ie. RTL7 heeft zo goed gegokt met de rechten van de PDC. Blijf dat zo knap vinden.quote:
Geheel te wijten aan het succes van de groene sloopkogel natuurlijkquote:Op zondag 8 november 2015 09:29 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Gelijk heeft 'ie. RTL7 heeft zo goed gegokt met de rechten van de PDC. Blijf dat zo knap vinden.
Precies, de echte populariteit van een sport is natuurlijk afhankelijk van goed presterende Nederlanders. De formule 1 zal de komende jaren ook nog wel weer een boost gaan krijgen.quote:Op zondag 8 november 2015 09:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Geheel te wijten aan het succes van de groene sloopkogel natuurlijk
Aparte tactiek om bij scorende darts niet voor de trebles te gaan.quote:Op zondag 8 november 2015 12:21 schreef polderturk het volgende:
Ik zie net dat MVG 100% op de dubbels heeft gegooid.
hoofdprijs is een telefoontje met whatsapp en facebook?quote:Op zondag 8 november 2015 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had vaker naar de kermis moeten gaan, oefenen bij Raybar.
[ afbeelding ]
Morgen Barney met 5-0 vegen, mits Raybar heeft afgerekend met Anderson, en door naar de volgende ronde.quote:
Er komen steeds meer goede Nederlanders bij dus de kans op Nederlands darts succes wordt steeds groter.quote:Op zondag 8 november 2015 14:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, de echte populariteit van een sport is natuurlijk afhankelijk van goed presterende Nederlanders. De formule 1 zal de komende jaren ook nog wel weer een boost gaan krijgen.
Tien Nederlanders naar het WK volgende maandquote:Op zondag 8 november 2015 15:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er komen steeds meer goede Nederlanders bij dus de kans op Nederlands darts succes wordt steeds groter.
Fordham heeft gezegd dat hij Taylor een geweldige darter vindt, maar hem niet aardig vindt als persoon. Dit terwijl hij in 2005 Taylor nog wel een toffe peer vindt. Taylor is er niet blij mee dat Fordham zegt dat ie Taylor niet moet.quote:Op zondag 8 november 2015 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat loopt Taylor nou te mutsen over Fordham? Wat heeft die gezegd?
Fordham heeft gezegd dat hij Taylor niet mag.quote:Op zondag 8 november 2015 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat loopt Taylor nou te mutsen over Fordham? Wat heeft die gezegd?
Unibetquote:Op zondag 8 november 2015 16:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heeft er iemand een goede livestream die hij mij kan PM'en, de mijne crasht om de vier seconde.
Edit: Hij doet al iets beter.
ja.quote:
Dankuquote:Op zondag 8 november 2015 17:17 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
ja.
25 Steve West ... v ... Mark OosterhuisLIVE
26 Ian White ... v ... Steve Beaton LIVE
27 Wayne Jones ... v ... Andy Fordham LIVE
28 Mervyn King ... v ... Scott Mitchell LIVE
29 Adrian Lewis ... v ... Michael Smith LIVE
30 Michael van Gerwen ... v ... Kim Huybrechts LIVE
31 Jelle Klaasen ... v ... Martin Adams LIVE
32 Peter Wright ... v ... Dave Chisnall LIVE
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)mijn-mobieltje.dhtmlquote:'Ik was verslaafd aan mijn mobieltje'
Na een zeer mager jaar staat darter Raymond van Barneveld voor cruciale weken. Eerst deze dagen de Grand Slam of Darts en volgende maand het WK in Londen. Maar de Hagenaar heeft weinig om aan vast te houden na een sportief pover dartseizoen. ,,Ik heb lopen te stumperen en dat is mijn eigen schuld'', zegt Barney in De Telegraaf.
Volgens Van Barneveld, inmiddels afgezakt naar de 18de plek op de wereldranglijst, is zijn mobiele telefoon de reden van zijn zwakke jaar. ,,Mijn telefoon is een obsessie voor mij geweest. Ik durf rustig te stellen dat ik verslaafd ben geweest aan mijn mobieltje. Twitteren, facebooken, whatsappen, surfen op het internet... Dan zei mijn manager Ben de Kok tijdens het eten: Ray, leg dat kloteding nou eens weg!''
© getty.
,,Ondertussen leden mijn dartprestaties onder mijn telefoonverslaving'', zegt Van Barneveld. ,,In plaats van te trainen, hing ik hele dagen thuis op de bank met mijn mobieltje te klooien. Ik heb regelmatig last van depressieve buien. Via nieuwssites die ik op mijn telefoon had, las ik de hele dag de meest vreselijke dingen. Van de vliegramp met de MH17 tot bomaanslagen; het ging mijn koppie in. Elke keer als ik droevig nieuws las, ging het tijdens wedstrijden ten koste van mijn concentratie. Denken en darten gaan niet samen. Je kunt alleen goed gooien als je lekker in je vel zit. Er is voor mij maar één medicijn tegen depressiviteit, en dat is wedstrijden winnen. Als dat uitblijft, kom ik terecht in een vicieuze cirkel.''
Van Barneveld hoopt de negatieve spiraal de komende weken om te buigen. De Hagenaar, achter Michael van Gerwen de nummer 2 van Nederland, heeft de smaak weer te pakken. ,,Ik ben gaan inzien dat ik verkeerd bezig was. Sinds september doe ik het allemaal anders. Mijn dag bestaat weer uit vaste patronen: meditatie, keihard trainen, lunchen en weer trainen. Weg met die telefoon. Voor wedstrijden ga ik weer net als vroeger een boek lezen, een wandelingetje maken of een potje monopoly spelen. Dat is heerlijk rustgevend. Ik ben ervan overtuigd dat het weer snel de goede kant opgaat met mijn prestaties.''
oja god dat armbandje toch?quote:Op zondag 8 november 2015 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)mijn-mobieltje.dhtml
#ViesVerslaafd
Zoveelste reden. Volgende keer toch maar weer met bril en magneetje op pols spelen.
dacht zoiets als ditquote:Op zondag 8 november 2015 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onder zijn pols, had hij een soort van ronde pleister met daaronder een magneetje.
Hoe verzin je het?![]()
[ afbeelding ]
Maar gezond leven en regelmatig sporten is een brug te ver.quote:Op zondag 8 november 2015 19:54 schreef wimderon het volgende:
Geluksketting die gekust moest worden, pleister met rustgevende vloeistof, mediteren, zen zijn, ademhalingstechnieken.
dietistquote:Op zondag 8 november 2015 19:54 schreef wimderon het volgende:
Geluksketting die gekust moest worden, pleister met rustgevende vloeistof, mediteren, zen zijn, ademhalingstechnieken.
quote:Op zondag 8 november 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar gezond leven en regelmatig sporten is een brug te ver.
Dan ben ik blij dat ik nog niet naar Sjak kijkquote:Op zondag 8 november 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjak gaat ons nu wijsmaken dat ie wat kan
quote:Op zondag 8 november 2015 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik nog niet naar Sjak kijk
Mijn weekend was zo slecht nog niet tot nu toe, bedanktquote:
quote:Op zondag 8 november 2015 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
#ViesVerslaafd
Zoveelste reden. Volgende keer toch maar weer met bril en magneetje op pols spelen.
Wtfquote:Op zondag 8 november 2015 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
#ViesVerslaafd
Kan nu ook nog wel hoorquote:Op zondag 8 november 2015 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Toen je de Lakeside met 90 gemiddeld nog kon winnen, dat is de tijd van Beaton.
Tijd van Klaasen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Toen je de Lakeside met 90 gemiddeld nog kon winnen, dat is de tijd van Beaton.
Ja, het is meer dan ooit die tijd bedacht ik mij erna ja, wat luckass al zei.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Toen je de Lakeside zonder topspelers nog kon winnen, dat is de tijd van Beaton.
Toen was Burnett nog wel alleraardigst . Maar verder was het armoede troef toen daarquote:Op zondag 8 november 2015 21:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel Cokeman Burnett geklopt in de finale zag ik.
Fordham.
Dit dus, opflikkeren met die blije kutkop van een Maijer.quote:Op zondag 8 november 2015 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Waar is Koert trouwens? Weer die flop Marcel Maijer.
Even de tegenstander laten uitrazenquote:Op zondag 8 november 2015 21:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Warmt rustig op, nu pakt hij de winst op het einde.
Het belichaamt min of meer de definitie van #viesdikquote:Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vetzwabber onder zijn bovenarm blijft fascinerend.
Ik word er een beetje misselijk van als ik er naar kijk. Dat ding lijkt een eigen leven en bewustzijn te hebben.quote:Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit er toch 10 a 20 punten boven qua gemiddeldequote:Op zondag 8 november 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Mark Oosterhuis had deze jongens helemaal afgemaakt.
walgelijke kut ui je hebt een nieuw dieptepunt bereikt. Respectquote:Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als een killer bedoel je, *3-0.quote:Op zondag 8 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Andy kijkt uit zijn ogen als een verwilderd getraumatiseerd dier.
Niet te veel Heracles kijken. Focus je liever op de bovenarm van Fordhamquote:
Haalde een WK-halve finale, daar valt niets op af te dingen, Mani!quote:Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Jones blijft ook een eeuwige loser, beetje de Gary Robson van de PDC.
nou nou nouquote:Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet te veel Heracles kijken. Focus je liever op de bovenarm van Fordham
Interesseert me geen reet!quote:Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haalde een WK-halve finale, daar valt niets op af te dingen, Mani!
In 94 of 95 zal er wel een slechtere pot zijn gespeeldquote:Op zondag 8 november 2015 21:44 schreef franklop het volgende:
dit moet wel de slechtste PDC pot ooit zijn of niet
In die voorrondes op het WK spelen soms ook complete pannenkoeken hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 21:44 schreef franklop het volgende:
dit moet wel de slechtste PDC pot ooit zijn of niet
Stuk of 15 totaal gok ikquote:Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef L_auteur het volgende:
Hoeveel legs kan Andy nog gooien voordat de vetzucht z'n tol gaat eisen..
Tegen Smith straksquote:Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Al z'n randjes en gleufjes en plooien zijn nu klammig en ruiken naar kaas.
Laatste toernooi waar we hem zagen is alweer het WK 2014quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=3
zegt genoeg
Wat een treurigheidquote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste toernooi waar we hem zagen is alweer het WK 2014.
lekker een goed maandsalarisje bij elkaar gegooid in een jaarquote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=3
zegt genoeg
Kan zich maar beter voegen bij Mardle, Bristow , Part , Harrington etc..quote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft sowieso sinds dat WK tegen Gerrie met shirt uit nooit meer echt goed gegooid.
Hobbydarts , meer nietquote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef luckass het volgende:
[..]
lekker een goed maandsalarisje bij elkaar gegooid in een jaar
Partquote:Op zondag 8 november 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan zich maar beter voegen bij Mardle, Bristow , Part , Harrington etc..
Sympathieke kerel vooral.quote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds een dartsgod in mijn optiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |