Volgens mij is dat iets van alle leeftijden en heeft het meer te maken met het feit dat sommige mannen schijnen te denken dat zoiets leuk is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:50 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Waarom denken oudere mannen dat ze dit zomaar kunnen doen?
Ik weet niet waar jouw kruis is, maar...quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:58 schreef Hyperdude het volgende:
Zo'n ouwe moet je net onder de knie in zijn kruis trappen.
Ik heb het gevoel dat oudere mannen dit soort dingen sneller 'durven', omdat ze weten dat het geen consequenties heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets van alle leeftijden en heeft het meer te maken met het feit dat sommige mannen schijnen te denken dat zoiets leuk is.
bij oude mannen hangt de zak in de knieholte.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw kruis is, maar...
Ik denk dat het eerder meer opvalt omdat het oude knakker is. Jonge mannen doen dat ook, maar omdat het zo'n oud figuur is blijft het langer bij, of valt het meer op.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:06 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat oudere mannen dit soort dingen sneller 'durven', omdat ze weten dat het geen consequenties heeft.
Maar geen Italiaan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:11 schreef Sigaartje het volgende:
Dat is geen oudere man, dat is een viezerik.
en wie zijn schuld is dat?quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:06 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat oudere mannen dit soort dingen sneller 'durven', omdat ze weten dat het geen consequenties heeft.
Van mijquote:
en dus zit ie aan jequote:Op zaterdag 7 november 2015 22:43 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Van mij
Maar ja, ik ga niet ruzie maken met zo'n oude man (behalve als hij zijn handen op andere delen plaatst die al helemaal verboden terrein zijn voor hem).
Maar natuurlijk, want dan voel je je ook aangerand zeker?quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dus zit ie aan je
ik heb 'regelmatig' vrouwen die aan mij zitten als ik uitga, maar ik pik dat niet
nee, kijken doe je met je oogjesquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, want dan voel je je ook aangerand zeker?
Ja stel je voor dat ze dr hand op je schouder legt ofzo. Kan echt niet natuurlijk, bahbah.quote:
ken dr niet, geen trek in, deal with itquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ze dr hand op je schouder legt ofzo. Kan echt niet natuurlijk, bahbah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |