Punt is dat iedereen maar blijft reageren op schijtusers als Syntix, Tong80 en Sunri5e. Iedereen is maar met randzaken bezig en randzaken.quote:Op zondag 8 november 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet vooral huilen om de livetopics.
Dat is echt inhoudloos.
We missen bepaalde users om leuke gifjes te maken.
Ik noem een Stylo.
Bedankt dat je mij niet noemdequote:Op zondag 8 november 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is dat iedereen maar blijft reageren op schijtusers als Syntix, Tong80 en Sunri5e. Iedereen is maar met randzaken bezig en randzaken.
Ik ben SC-loosquote:Op zondag 8 november 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je deze SC als hoofd-SC nemen Dven
Ja.quote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb je Bournemouth - Newcastle gezien, Stijn
Aardige wedstrijd hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Wat een WAL-GE-LIJ-KE wedstrijd.
Newcastle![]()
![]()
![]()
Ik ken je strugglesquote:Op zondag 8 november 2015 00:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben SC-loosDwaal enkel in de lege topics
Dit is een soort van hoop in bange dagenquote:
quote:Op zondag 8 november 2015 00:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben SC-loosDwaal enkel in de lege topics
Daarom ookquote:
quote:
Serieus, 18-2 qua schoten en dan wint dat kutnewcastle. Ik heb genoten van Bournemouth. Je merkt wel dat ze Wilson en Murray missen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aardige wedstrijd hoor.
Alleen jammer dat Newcastle![]()
vieslucky was.
Ik had het de buren gegund.
Hebben gewoon een goede voetbalintentie. Newcastle United zet wat angstvallig druk op de defensie van Bournemouth en als Bournemouth erover heen is, gaan ze allemaal tegen de eigen 16 aanhangen. Er zit echt totaal geen idee achter. Wijnaldum is daar ook veel te belangrijk.quote:Op zondag 8 november 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Bournemouth heeft een aardig team met wat leuke voetballers.
Die gaan NIET degraderen, dat geef ik je op een briefje.
Anders volgende week nog paar keer komen kijken, dan zijn de meeste wel van hun ban af.quote:Op zondag 8 november 2015 00:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio en een zwevende kiezer.
We hebben users nodig die van een politieke discsuie houdenquote:Op zondag 8 november 2015 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders volgende week nog paar keer komen kijken, dan zijn de meeste wel van hun ban af.
Dat zou deze SC er wel wat leuker op maken.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We hebben users nodig die van een politieke discsuie houden
Vardy heeft inmiddels 9 PL-wedstrijden op rij gescoord. Machtig mooi man.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Topics over live gebeurtenissen zoals een voetbal wedstrijd of een Formule 1 wedstrijd.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Saisai het volgende:
Even een vraag hè, wat is een livetopic? Topics zijn toch altijd soort van live?
ik discussieer alleen met mensen die met feitelijke argumenten komen en de mening van een ander respecteren.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In GRTD komen we altijd met goede argumentenquote:Op zondag 8 november 2015 00:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik discussieer alleen met mensen die met feitelijke argumenten komen en de mening van een ander respecteren.
ik discussieer dus nooit op fok
Zo ver zijn bepaalde subfora toch nog niet afgezaktquote:Op zondag 8 november 2015 00:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik discussieer alleen met mensen die met feitelijke argumenten komen en de mening van een ander respecteren.
ik discussieer dus nooit op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |