Precies dit ja.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:42 schreef Franny_G het volgende:
Razz, ik heb je verhaal gisteravond al gelezen en ik moest er ook van huilen. Ik kan me zo goed inleven in je angsten en je zorgen. Wat een opluchting dat jullie lieve C er nu is, gezond en wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 15-05-2016 17:00:33 ]
Ja haha, misschien een beetje naīef van mequote:Op zondag 15 mei 2016 17:41 schreef Franny_G het volgende:
En ik moest wel een beetje lachen dat je jezelf zo lang voorhield dat je 'krampen' had. Dat waren gewoon echte weeën!
Tsja, geen idee? Zoals ik al zei haalde het wel echt de scherpe randjes eraf, maar pijnlijk was het inderdaad nog steeds. Misschien werkt zo'n prik bij iedereen anders? (Of is 'ie bij mij niet helemaal goed gezet waardoor hij niet 100% volledig werkte?)quote:Op zondag 15 mei 2016 17:46 schreef Aventura het volgende:
Wat een mooi verhaal! Gefeliciteerd! Wat me wel opvalt is dat je nog zoveel pijn had na de prik. Dat moet niet kunnen dacht ik?
Dit is zo herkenbaar van mijn eerste bevalling.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:17 schreef Dyre het volgende:
Maar tijdens die weeënstorm had ik geen idee wat er aan de hand was, hoe lang het nog zou duren (ik heb daarvoor echt lang gedacht dat het allemaal nog voorwerk was) en dat maakte het op dat moment zelf wel heel pittig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lamb29 op 15-05-2016 23:00:00 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lambherkenbaar vh snelle ontsluiten,dat is geen pretje maat jeetje wat een rijkdom. En nu moet ik huilen omdat ik in november mijn dochter ook aan haar broertje mag voorstellen
[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 28-06-2016 22:03:23 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |