Zuid-Koreaanse films zijn ook wel kek. Sympathy for Mr Vengeance, Oldboy, of I'm a Cyborg, But That's Okquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jammer ben nou niet echt een Japan freak of zo maar wel een film freak en kan je vertellen dat ze zeer goeie films hebben uitgebracht.
en vooral hele weirde films
Taegukgi hwinalrimyeo (2004) - IMDbquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Zuid-Koreaanse films zijn ook wel kek. Sympathy for Mr Vengeance, Oldboy, of I'm a Cyborg, But That's Ok![]()
Oorlogquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Taegukgi hwinalrimyeo (2004) - IMDb
Geweldige koreaanse film
Vanwege interlandquote:
Reken daar niet op.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar ging het topic.
Ik hoop wel dat ie mijn post over het Petruskruis serieus neemt
Dat was zijn eigen Keuken!quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar ging het topic.
Ik hoop wel dat ie mijn post over het Petruskruis serieus neemt
Welcome! Ik ziet hier nu al bijna een jaartje per dag gaat het beter hahaha.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:51 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik kom hier ook eens hoi zeggen
Kan inmiddels achter behoorlijk wat BNW gedachtes staan dus ik ga dit subforum goed volgen
Welkom hier Aphrodytequote:Op vrijdag 13 november 2015 17:51 schreef Aphrodyte het volgende:
Kan inmiddels achter behoorlijk wat BNW gedachtes staan dus ik ga dit subforum goed volgen
Doe maar ik ben er wel fan van.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]
OorlogDat soort films heb ik dan weer niks mee
![]()
Al vond ik Inglourious Bastards dan weer geniaal, en Fury ook wel tof.
O god, er komt een World War Z 2 ?
Hoi hoi welkom op de BNW SC koffie?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:51 schreef Aphrodyte het volgende:
Dankje; ik heb alleen een voorkeur voor theequote:Op vrijdag 13 november 2015 18:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doe maar ik ben er wel fan van.
en ja oorlogs film maar geeft mooi de Korea oorlog weer daar zijn niet veel films van
[..]
Hoi hoi welkom op de BNW SC koffie?
Hoi!quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welkom hier AphrodyteLeuk nog een vrouw erbij !
Ja; sinds ik de mainstream niet meer volg is mijn gezondheid behoorlijk vooruit gegaan; dus dat kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:53 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Welcome! Ik ziet hier nu al bijna een jaartje per dag gaat het beter hahaha.
Het is hier leuk hoor. Goeie sfeer dus je zult je snel thuisvoelenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:14 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Hoi!
Gezellig om hier een beetje te socializen
Ik volg het nog wel maar 9/10 de berichten die ik ook lees zijn net zo erg als de mainstream media dus gewoon een hoopje zout achterover gooien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:15 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja; sinds ik de mainstream niet meer volg is mijn gezondheid behoorlijk vooruit gegaan; dus dat kan ik me voorstellen!
Band?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:42 schreef MotherFoker het volgende:
Kent iemand van jullie de Wiggles...
Ja je moet natuurlijk wel zelf blijven denkenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:16 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik volg het nog wel maar 9/10 de berichten die ik ook lees zijn net zo erg als de mainstream media dus gewoon een hoopje zout achterover gooien.
Ik denk dat lavenderr dat heeft, ik zuipt alleen koffie..quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:13 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dankje; ik heb alleen een voorkeur voor thee
Welke smaak hebben we nog?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier leuk hoor. Goeie sfeer dus je zult je snel thuisvoelen![]()
Thee met appeltaart?
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier leuk hoor. Goeie sfeer dus je zult je snel thuisvoelen![]()
Thee met appeltaart?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb dit al weken in mijn hoofd!
Rooibos!quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik denk dat lavenderr dat heeft, ik zuipt alleen koffie..
Gloof dat ze de meeste speciale smaakjes al opgedronken heeft.
[..]
Welke smaak hebben we nog?
Ja sommige de SC is wel nice hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk wel zelf blijven denken
Misschien weekelijks een karaoke party in BNW?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:19 schreef theguyver het volgende:
[..]dufuq snel afzetten hier!
Voor ik dit maanden aan moet horen
*stil*quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:23 schreef Scrummie het volgende:
Avond.
TGIF.
Vandaag. Is het vrijdag.
Morgen. Is het zaterdag.
Zondag. Is het zondag.
Ofzo.
Hoe kom je daaraan dan? Lijkt me ook niet echt lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:25 schreef Divje het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
Welkom Aphro
Zit ook aan de thee. Maar, had alleen nog speculaas-thee in huis![]()
Is van Pickwick, gewoon in de supermarkt te koopquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:26 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan dan? Lijkt me ook niet echt lekker
DivGodus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:25 schreef Divje het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
Welkom Aphro
Zit ook aan de thee. Maar, had alleen nog speculaas-thee in huis![]()
Godver wat een organisatie om te janken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
B
Zoek je nog werk? Je club is nog goeie mensen nodig krijg ik de indruk.
Zelfs ik vind het schandaligquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Godver wat een organisatie om te janken.
Mooi!quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Vertrekkend met de noorderzon.
Niet weten waar het eindigt of ooit begon.
Een toekomst zonder beeld.
Een verleden dat nooit meer heelt.
Morgen is alles anders, is beloofd.
Maar gister ben ik van vandaag beroofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |