Hallo Lavenderr! Ja, ik hoorde via -who's name shall not be spoken- dat ik weer eens moest posten hier. Hier alles goedquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Poes, hoe is het? Dat is een poosje geleden
Erg lang. Betekent dit ook de return van KB? Zag jullie voor het laatst samen dusssssquote:
Haha, KB. Nee. Die heb ik achter gelaten in Nederland. Ik ben inmiddels verhuist naar de USAquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Erg lang. Betekent dit ook de return van KB? Zag jullie voor het laatst samen dusssss
Ohhh, daar gebeurt nog wel eens watquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:26 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Haha, KB. Nee. Die heb ik achter gelaten in Nederland. Ik ben inmiddels verhuist naar de USA
Woon in "klein" (niets is klein in the USA) plaatsje Toms River nu.
Ja goed hier, heb zelf ook een poes in huis. Een wilde ! Als die uithaalt is het ook Raakquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:25 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hallo Lavenderr! Ja, ik hoorde via -who's name shall not be spoken- dat ik weer eens moest posten hier. Hier alles goed. Met jou dan?
Haha die shootings. Man, sinds ik hier woon ben ik er wel achter; allemaal fake. Leeft hier ook totaal niet. Men kijkt er niet eens meer naar om.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohhh, daar gebeurt nog wel eens watshootings enzo. Pas je wel op?
Gaaf! Ik wil ook een poes.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed hier, heb zelf ook een poes in huis. Een wilde ! Als die uithaalt is het ook Raak
Een huishoudsterquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bént een poes, wat wil je nog meer
quote:Op zondag 8 november 2015 02:28 schreef Divje het volgende:
1-1, de 2-1 valt in de 90+2de minuut waarna alle hartslagmeters over de toeren gaan en ze in Amsterdam het zelfmoordstatistiekje even bijwerken.
#dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |