Ik ga dit jaar nog naar Parijs om alvast in de kerststemming te komenquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:12 schreef Specularium het volgende:
Ohja, ik moet nog een Kerst-UI zoeken.
Jij had Crip nou al, pak nou niet alles van me af.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou ok, ik wil ook wel een Uccie voor kerstmis.
Dan moet je naar Duitsland gaan, niet Parijsquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar nog naar Parijs om alvast in de kerststemming te komen.
wowquote:
oke johannesquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heb ik niks gemist aan dat cu2
Dat was toen wel de bom vriend, hadden wij zelfs in Emmeloord.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je wil niet weten hoeveel kerstmarkten in Duitsland ik al gezien hebquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet je naar Duitsland gaan, niet Parijs
Crip past meer bij jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij had Crip nou al, pak nou niet alles van me af.
houd jij van satire?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja blijf dan van haar af, eikel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Crip past meer bij jouw leeftijd.
Tof zeg!quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar nog naar Parijs om alvast in de kerststemming te komen.
Heb je tips?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tof zeg!
Altijd leuk daar
Er staat daar een toren, die schijnt wel leuk te zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je tips?
Ik ben alleen ooit naar Disneyland Parijs geweest. En Zuid-Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |