Ik ga dit jaar nog naar Parijs om alvast in de kerststemming te komenquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:12 schreef Specularium het volgende:
Ohja, ik moet nog een Kerst-UI zoeken.
Jij had Crip nou al, pak nou niet alles van me af.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou ok, ik wil ook wel een Uccie voor kerstmis.
Dan moet je naar Duitsland gaan, niet Parijsquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar nog naar Parijs om alvast in de kerststemming te komen.
wowquote:
oke johannesquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heb ik niks gemist aan dat cu2
Dat was toen wel de bom vriend, hadden wij zelfs in Emmeloord.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je wil niet weten hoeveel kerstmarkten in Duitsland ik al gezien hebquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet je naar Duitsland gaan, niet Parijs
Crip past meer bij jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij had Crip nou al, pak nou niet alles van me af.
houd jij van satire?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja blijf dan van haar af, eikel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Crip past meer bij jouw leeftijd.
Tof zeg!quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar nog naar Parijs om alvast in de kerststemming te komen.
Heb je tips?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tof zeg!
Altijd leuk daar
Er staat daar een toren, die schijnt wel leuk te zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je tips?
Ik ben alleen ooit naar Disneyland Parijs geweest. En Zuid-Frankrijk.
Nu ga ik dat niet meer doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat bestaat nog he.
Ze hebben zelfs nog een IRC kanaal.
hi johannesquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hello tyron
dat is Engels voor Hallo tyron
Oi, zij kwam gezellig doen .. wollah.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja blijf dan van haar af, eikel.
Ik heb me er wel een paar maanden vermaakt, ik ben nu mobiel dus ik ga niet een heel verhaal typen, we kunnen het er binnenkort wel even over hebben op Skypequote:Op zaterdag 7 november 2015 02:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je tips?
Prima hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi moemoe
jouw naam en reactie verblijden mij
hoe is het op deze vrijdagavond?
Ik ben de hyves msn generatiequote:Op zaterdag 7 november 2015 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was toen wel de bom vriend, hadden wij zelfs in Emmeloord.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
Nieuwe users zijn welkom natuurlijk.
Zijn er meerdere?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een meester van de satire.
Johannes heeft daar gewoond, daarom draagt hij altijd die baret.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je tips?
nou moemoequote:Op zaterdag 7 november 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Prima hoor.
Nieuwe users zijn welkom natuurlijk.
Hoe vind je het tot nog toe in deze NWS-sc?
I can it ff not see because I am mobilequote:Op zaterdag 7 november 2015 02:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
hi johannes
what do you think of my new avatar?
( engels voor: hoi johannes, wat vind jij van mijn nieuwe avatar?)
(avatar = mijn afbeelding onder mijn naam, oftewel mijn USER ICON = UI).
Deze hosselpoging kan beter, bijvoorbeeld door te zeggen 'onder het genot van een speciaalbiertje'.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb me er wel een paar maanden vermaakt, ik ben nu mobiel dus ik ga niet een heel verhaal typen, we kunnen het er binnenkort wel even over hebben op Skype
Ik wilde laatst kijken of mijn oude ICQ-nummer het nog deed. Kreeg het niet aan de praat. Misschien herinnerde ik me het nummer verkeerd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu ga ik dat niet meer doen.
Toen ik 16 was was het superinteressant.
Hosselen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze hosselpoging kan beter, bijvoorbeeld door te zeggen 'onder het genot van een speciaalbiertje'.
Anders word ik niet herkend tijdens meets, dat moet ik niet hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Johannes heeft daar gewoond, daarom draagt hij altijd die baret.
godverdomme johannes, ik heb er zoveel moeite in gestokenquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
I can it ff not see because I am mobile
(ik kan het even niet zien omdat ik mobiel ben)
Random mensen zoeken op interesse enzo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar ik vond het toen wel leuk om in contact te komen met mensen uit je stad.
Mooi!quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:24 schreef Tyron het volgende:
nou moemoe
als ik eerlijk ben, en johannes_vermeer weet hoe ik eerlijk ik altijd ben
was ik gewoon opzoek naar een actieve SC waar ik figuurlijk mijn ei kwijt kon, en deze SC is momentel actief dus geslaagd
maar het bevalt me prima hoor
hey speculariumquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Random mensen zoeken op interesse enzo.
Als ik wil hosselen wijs ik mensen op mijn verdiensten in het Verzin een onderschrift topic nu ik weet dat dat werkt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze hosselpoging kan beter, bijvoorbeeld door te zeggen 'onder het genot van een speciaalbiertje'.
Ik zocht toen op ''Nirvana'' ofzoiets. Had toen wel een tijdje leuk contact met mensen van ook buiten Nederlandquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Random mensen zoeken op interesse enzo.
ja ik ben wel een VBL-user, maar zoals ik al eerder vandaag zei, zie ik voetbal als een spelletje en niet als een levenswijze, dus mijn ziel tast veel dieperquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi!
Je bent blijkbaar een VBL-user, dus ik vind je nu al aardig.
Ik weet helemaal niet wie hij/zij is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey specularium
wat vind jij van mijn avatar
Ik zal morgen je UI uitgebreid bestuderen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
godverdomme johannes, ik heb er zoveel moeite in gestoken
letterlijk en figuurlijk
ik ben wel blij, dat alle moderators van vbl, users uit mijn broekzak zijn
Wist niet dat jullie dat nog steeds dedenquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik wil hosselen wijs ik mensen op mijn verdiensten in het Verzin een onderschrift topic nu ik weet dat dat werkt.
Maar wat jij misschien niet weet is dat er hier regelmatig isketch wordt gespeeld met Skype aan zodat je tijdens het tekenen ook nog eens met elkaar kan praten.
Disneyland Parijsquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je tips?
Nou, gelukkig maak ik dat nooit mee.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar wat jij misschien niet weet is dat er hier regelmatig isketch wordt gespeeld met Skype aan zodat je tijdens het tekenen ook nog eens met elkaar kan praten.
ik verwacht een uitgebreid verslag met een inhoudsopgave, verschillende hoofdstukken paragrafen en subparagrafenquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal morgen je UI uitgebreid bestuderen.
Je kunt op je mobile tegenwoordig ook de UI's aanzetten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
I can it ff not see because I am mobile
(ik kan het even niet zien omdat ik mobiel ben)
apart dat sommige moderators dit niet wetenquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt op je mobile tegenwoordig ook de UI's aanzetten.
Het is echt wat voor jou, gezelligheid en maffe soundboards van iemand.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, gelukkig maak ik dat nooit mee.
5 euro? op je muil, gauw!quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is echt wat voor jou, gezelligheid en maffe soundboards van iemand.
Het maakt af en toe een come back, we hebben woensdag nog gespeeldquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie dat nog steeds deden
Klinkt wel gezellig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoi mani schatjequote:Op zaterdag 7 november 2015 02:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb liever meer mensen uit VBL hier dan ONZ mensen. Zeker als het hunks zijn zoals Tyron.
Oh leuk dan kan ik mijn Bassie de Clown soundboard gebruiken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet aangenomen voor mijn intelligentie natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
apart dat sommige moderators dit niet weten
Ja die vind ik echt mooiquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh leuk dan kan ik mijn Bassie de Clown soundboard gebruiken.
Gaat heerlijk lekker ding, ik hoop met jou ook.quote:
Ik kan dat wel uitsluiten voor mezelf, want dat gaat toch nog 37 jaar duren.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht ik ooit bij een meet zijn waar moemoe ook aanwezig is kan ik niet uitsluiten dat ik een speciaalbiertje zal bestellen overigens.
Is moemoe geheelonthouder?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht ik ooit bij een meet zijn waar moemoe ook aanwezig is kan ik niet uitsluiten dat ik een speciaalbiertje zal bestellen overigens.
jij en kingroland zijn mijn lievelingsmoderators, natuurlijk ben je aangenomen vanwege je intelligentiequote:Op zaterdag 7 november 2015 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet aangenomen voor mijn intelligentie natuurlijk!
Ik doe het graag zelf maar Groningen is net als Arnhem een brug te ver.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan dat wel uitsluiten voor mezelf, want dat gaat toch nog 37 jaar duren.
Moemoe een meets organiseren!!
ja hoor maniquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat heerlijk lekker ding, ik hoop met jou ook.
Het is nooit ter sprake gekomen maar ik kan met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid zeggen dat ze nooit gele m&m's heeft gehad.quote:
Moemoe en ik willen ook nog eens een keer naar een knuffelmeet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja hoor mani
ik hoop nog steeds dat wij ooit eens meetten en dat het uitloopt op een genotsvolle orgie
is dat ook al zo'n pinda vermijder?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nooit ter sprake gekomen maar ik kan met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid zeggen dat ze nooit gele m&m's heeft gehad.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moemoe en ik willen ook nog eens een keer naar een knuffelmeet.
uccie is er ook al zo 1.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat ik het er maar niet weer over hebben
Iedereen heeft zijn eigen kwaaltjes, Jannes.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat ik het er maar niet weer over hebben
Niet als een levenswijze? Hoe richt je je leven dan liever in?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik ben wel een VBL-user, maar zoals ik al eerder vandaag zei, zie ik voetbal als een spelletje en niet als een levenswijze, dus mijn ziel tast veel dieper
maar genoeg over mij
moemoe, wie ben jij? als ik vragen mag
Ja! Ik lokte je nogquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie dat nog steeds deden
Krijg je die status na zoveel keer?quote:
ik kan mijn leven niet echt volgens een beeld inrichten zonder dat ik jou bijvoorbeeld ken, maar ik ben iemand die mensen behandelt als ieder ander, iedereen is gelijk want iedereen is uit hetzelfde materiaal gebouwdquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet als een levenswijze? Hoe richt je je leven dan liever in?
Ik ben een gezellig mens en ik houd van tekenspelletjes.
Laten we daarmee beginnen.
ik ben een leeuwquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tyron wat is je sterrenbeeld?
Mensen zijn uit de ONZ-sc zijn ook gezellig. Misschien wel een ander slag volk in vergelijking met deze slowchat.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb liever meer mensen uit VBL hier dan ONZ mensen. Zeker als het hunks zijn zoals Tyron.
Ik heb een autipas, dan heb je voorrang in de rij en mag je tijdens de parade in de VIP room en zo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Krijg je die status na zoveel keer?
Of is dat meer iets dat je dan eerder aan de beurt bent? Dat je in die ''fast row'' komt ofzo?
vind jij mij geen hunk?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mensen zijn uit de ONZ-sc zijn ook gezellig. Misschien wel een ander slag volk in vergelijking met deze slowchat.
Maar ook zij posten graag gifjes.
Oh niet gezien,maar zit bijna altijd mobiel en dan krijg ik die quote alerts niet.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel van plan om een geheelonthouder te worden.quote:
Nah, het is een leuke stad, maar Utrecht is wat centraler misschien.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het graag zelf maar Groningen is net als Arnhem een brug te ver.
* moemoe zwijgtquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nooit ter sprake gekomen maar ik kan met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid zeggen dat ze nooit gele m&m's heeft gehad.
Nou ja zeg, ik had er net zin in.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel van plan om een geheelonthouder te worden.
Klopt en ik vond het er ook wel gezellig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nah, het is een leuke stad, maar Utrecht is wat centraler misschien.
hahahahahahahahhahahaquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na deze uitspraak krijg je JR-Style achter je aan!
Zoveel plannen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moemoe en ik willen ook nog eens een keer naar een knuffelmeet.
En als je vis bent dan ?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahahahahahhahaha
maar even serieus
dit nummer beschrijft mijn sterrenbeeld perfect
Of je mij al dan niet kent is toch niet gerelateerd aan hoe je leven wil inrichten?quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan mijn leven niet echt volgens een beeld inrichten zonder dat ik jou bijvoorbeeld ken, maar ik ben iemand die mensen behandelt als ieder ander, iedereen is gelijk want iedereen is uit hetzelfde materiaal gebouwd
Goed punt!quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahahahahahhahaha
maar even serieus
dit nummer beschrijft mijn sterrenbeeld perfect
Lekker profiteren tochquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een autipas, dan heb je voorrang in de rij en mag je tijdens de parade in de VIP room en zo.
Oh, dan zal ik je voortaan ook nog los een DM zenden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh niet gezien,maar zit bijna altijd mobiel en dan krijg ik die quote alerts niet.
Dan ben je ook van harte welkom.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan ben je ook van harte welkom.
De diepte en gevoeligheid van de vissen is doorgaans wel leuk.
Profiteren zou ik het niet willen noemen, het is meer een uitkomst omdat ik anders in een madpanda verander of zo. Van die nasty mensen en dat trek ik misschien 5 minuten maar dan is het klaar ook.. Dus ja, het is wel fijn dat ze daar vriendelijk zijn want dan ben ik dat ook en dan heeft iedereen een leuke dag.quote:
ik wijzig mijn paradigma's graag aan personen die ik ben tegenkomen en waar een waardevolle betekenis achter zitquote:Op zaterdag 7 november 2015 02:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Of je mij al dan niet kent is toch niet gerelateerd aan hoe je leven wil inrichten?
Klinkt in ieder geval wel al goed.
U hierquote:
Dan is het meer nodig bedoel je. Ja, logisch. Anders zouden ze 't niet aanbieden denk ik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:00 schreef YokiKater het volgende:
Profiteren zou ik het niet willen noemen, het is meer een uitkomst omdat ik anders in een madpanda verander of zo. Van die nasty mensen en dat trek ik misschien 5 minuten maar dan is het klaar ook.. Dus ja, het is wel fijn dat ze daar vriendelijk zijn want dan ben ik dat ook en dan heeft iedereen een leuke dag.
Dat zou dan betekenen dat je jezelf manifesteert als een kameleon in contact met anderen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:02 schreef Tyron het volgende:
ik wijzig mijn paradigma's graag aan personen die ik ben tegenkomen en waar een waardevolle betekenis achter zit
Yepquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan is het meer nodig bedoel je. Ja, logisch. Anders zouden ze 't niet aanbieden denk ik.
Heb je dat ook bij andere pretparken?
Me too, muziekje luisteren, ff relaxen. Hoe is het? Met Gizmo?quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoi Impressme, ja, deze was nog actief, dacht eens even kijken.
Goed, en met Gizmo ook, ze vraagt of ik je even de groeten wil doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:05 schreef Impressme het volgende:
[..]
Me too, muziekje luisteren, ff relaxen. Hoe is het? Met Gizmo?
Hey moemoequote:Op zaterdag 7 november 2015 03:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog een vis!
Als ik 't me goed herinner dan.
of dat ik open sta voor andermans beelden tegenover deze wereldquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat je jezelf manifesteert als een kameleon in contact met anderen.
Groeten terugquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goed, en met Gizmo ook, ze vraagt of ik je even de groeten wil doen.
Bij deze dus.
Dan zit ik er even goed naastquote:
Batsen met een stier doe ik al regelmatig, maar bedankt voor het aanbodquote:
ywquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:08 schreef Impressme het volgende:
[..]
Batsen met een stier doe ik al regelmatig, maar bedankt voor het aanbod
Tweelingzus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tweeling plus wat is ook alweer een goede combi? naast tweeling + tweeling dan
Ik heb een uitwerking van wat ik bedoel in Paint uitgewerkt, maar 't lukt me niet om over te brengen wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
of dat ik open sta voor andermans beelden tegenover deze wereld
het ligt aan de paradigma waar jij door kijkt
Tweelingen + tweelingen is inderdaad een goede match, op fun vlak, niet als liefdesrelatie.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tweeling plus wat is ook alweer een goede combi? naast tweeling + tweeling dan
ach wat maakt het uit, zolang we ons maar comfortabel voelen, ik sta open voor paint kunstwerken hoorquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb een uitwerking van wat ik bedoel in Paint uitgewerkt, maar 't lukt me niet om over te brengen wat ik bedoel.
We hebben 't een andere keer nog eens hierover.
Ah, een deskundige...quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tweelingen + tweelingen is inderdaad een goede match, op fun vlak, niet als liefdesrelatie.
En dit heb ik je toch al heul vaak verteld joh?
Een aardeteken, vis kan nogal zweverig zijn, maar aardetekens snappen het waterige van vissen vaak nietquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, een deskundige...
Wat is een goede match voor een vis dan ?
Heb wel eens gelezen dat vis en vis net zo'n goede combo was.
Geloof ik ..
Pfoeh, zo uit mijn hoofd weet ik dat niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:19 schreef Punkman het volgende:
Ah, een deskundige...
Wat is een goede match voor een vis dan ?
Heb wel eens gelezen dat vis en vis net zo'n goede combo was.
Geloof ik ..
Ja, dat klinkt me bekent in de oren...quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:22 schreef Impressme het volgende:
[..]
Een aardeteken, vis kan nogal zweverig zijn, maar aardetekens snappen het waterige van vissen vaak niet
Dan zou ik zeggen dat boogschutter ook wel past, vanwege het spirituele deel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:22 schreef Impressme het volgende:
[..]
Een aardeteken, vis kan nogal zweverig zijn, maar aardetekens snappen het waterige van vissen vaak niet
Ik snap jou wel hoor, jij wil een antwoord op de grote vraag: Wat willen vrouwen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt me bekent in de oren...
Mensen snappen mij gewoon niet ..
http://www.gaia-abc.com/astrologie/sterrenbeelden/vissen/quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt me bekent in de oren...
Mensen snappen mij gewoon niet ..
Ik twijfel of ik nog een potje Isketch ga spelen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:18 schreef Tyron het volgende:
ach wat maakt het uit, zolang we ons maar comfortabel voelen, ik sta open voor paint kunstwerken hoor
hoe gaat het verder met je?
Dat willen alle mannen weten, maar wij zullen dat nooit snappen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik snap jou wel hoor, jij wil een antwoord op de grote vraag: Wat willen vrouwen?
Jump, Forrest, Jumpquote:
Ja, en ik kan het ook wel prima met mijzelf vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.gaia-abc.com/astrologie/sterrenbeelden/vissen/
Snap jij jezelf wel dan?
Dat is in ieder geval leuk om te horen!quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en ik kan het ook wel prima met mijzelf vinden.
Klopt, alleen zij kunnen zich verliezen daarin, ik ken een goed voorbeeld. Mensen die zich bezig houden met "zweverige" zaken kunnen eigenlijk beter niet "zweverig" zijn. If you get my drift.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat boogschutter ook wel past, vanwege het spirituele deel.
Harry zegt dat ook altijd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en ik kan het ook wel prima met mijzelf vinden.
Ik heb nog steeds geen relatie dus overduidelijk ben ik vergeten met welke sterrenbeelden ik moet aanpappen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tweelingen + tweelingen is inderdaad een goede match, op fun vlak, niet als liefdesrelatie.
En dit heb ik je toch al heul vaak verteld joh?
Mjah, maar als dingen aangeboren zijn dan heb je toch ermee te handelen. Dan is het misschien meer een kwestie van onder de knie krijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:29 schreef Impressme het volgende:
Klopt, alleen zij kunnen zich verliezen daarin, ik ken een goed voorbeeld. Mensen die zich bezig houden met "zweverige" zaken kunnen eigenlijk beter niet "zweverig" zijn. If you get my drift.
Vrijdagnacht, niet heel gek toch?quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een drukte hier, op dit uur van de dag.
Valt nog niet mee zeg, dat matchen met een juist sterrenbeeld.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah, maar als dingen aangeboren zijn dan heb je toch ermee te handelen. Dan is het misschien meer een kwestie van onder de knie krijgen.
Weleens aan speeddaten gedacht?quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen relatie dus overduidelijk ben ik vergeten met welke sterrenbeelden ik moet aanpappen.
Sorry!
Gewoon niet reageren op kutkleuters.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze vraag stellen is zoiets als vragen of timmmmm een ochtendhumeur heeft.
Maakt het ook leuk toch? Als je je tegenpool wil vinden dan zal je in de richting van Maagd moeten zoeken. Mijn ouders hebben die verhouding en o my god, ik snap er geen hol van, maar ze zijn gelukkig blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat willen alle mannen weten, maar wij zullen dat nooit snappen.
Het kan best leuk zijn als een soort framewerk, maar toch altijd wel in je achterhoofd houden dat je 't ook weer niet al te serieus kunt toepassen op iedereen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:32 schreef Punkman het volgende:
Valt nog niet mee zeg, dat matchen met een juist sterrenbeeld.
9,5 kilometer is in ieder geval geen marathon. Waar train je voor?quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:33 schreef Drugshond het volgende:
Totaal niet verwacht. Blanes gaat zwaar worden. 9,5 km lopen. Wel grotendeels heuveltje af.
Ligt het aan mij dat ik totaal niet snap waar dit over gaat?quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:33 schreef Drugshond het volgende:
Totaal niet verwacht. Blanes gaat zwaar worden. 9,5 km lopen. Wel grotendeels heuveltje af.
Oh, Giz is een tweeling, die moet ik dus inruilen voor een maagd begrijp ik ...quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:33 schreef Impressme het volgende:
[..]
Maakt het ook leuk toch? Als je je tegenpool wil vinden dan zal je in de richting van Maagd moeten zoeken. Mijn ouders hebben die verhouding en o my god, ik snap er geen hol van, maar ze zijn gelukkig blijkbaar.
Jawel. Wij 25-plussers hebben een pedagogische taak.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren op kutkleuters.
Chemie.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:33 schreef Impressme het volgende:
[..]
Maakt het ook leuk toch? Als je je tegenpool wil vinden dan zal je in de richting van Maagd moeten zoeken. Mijn ouders hebben die verhouding en o my god, ik snap er geen hol van, maar ze zijn gelukkig blijkbaar.
Nee volgens mij wordt dat een flop.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weleens aan speeddaten gedacht?
Zal je wel goed afgaan met je social skills.
True that, bij mij was het astrologie èn astronomie die mij gemaakt heeft wat ik nu ben. Nogal zwart/wit maar dat maakt het leuk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah, maar als dingen aangeboren zijn dan heb je toch ermee te handelen. Dan is het misschien meer een kwestie van onder de knie krijgen.
Waar had je het overigens over in mijn fotoboek? Noodles?!quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:35 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben Ram..... kun je ook bijzonder weinig kanten mee op behalve duwen in het ravijn.
Voor de next vakantie... krijg hem logistiek niet beter. Next week. 3 Botanische tuinen bezoeken (Lloret de Mar en Blanes). Die in Elche was (voorjaar 2015) was wel tof.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
9,5 kilometer is in ieder geval geen marathon. Waar train je voor?
Nu kan ik iets gaan typen over Moslims enzo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, Giz is een tweeling, die moet ik dus inruilen voor een maagd begrijp ik ...![]()
Maagd?quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:33 schreef Impressme het volgende:
[..]
Doe es ...quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:38 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nu kan ik iets gaan typen over Moslims enzo.
Over je kookkuinsten.... if any. Je lijkt me een Indonesische tiepke...dan zit fatsoenlijk koken wel in het bloed verweven.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar had je het overigens over in mijn fotoboek? Noodles?!
Lekker?quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:37 schreef Tyron het volgende:
omg ik heb een paar zelfgebrouwde biertjes geopend van mijn buurpersonen
wat een bier
Ook op het anale front....quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maagd?![]()
Ben ik op alle fronten niet meer.
Hey, meisquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maagd?![]()
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maagd?![]()
zelfgebrouwen bierquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:37 schreef Tyron het volgende:
omg ik heb een paar zelfgebrouwde biertjes geopend van mijn buurpersonen
wat een bier
Toch zou ik het eens proberen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee volgens mij wordt dat een flop.
De dames willen wel graag met mij bevriend zijn, iets wat de wetenschappers van tegenwoordig de friendzone noemen.
Ach ja.
Nee schat, het gaat om neuken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Toch zou ik het eens proberen.
De insteek is toch ''daten'' en je kunt dan bij wijze van spreke 20 dames in een korte tijd spreken. De kans is dan ook wel aanwezig dat er een klik is, omdat je uit een grotere poule vist.
Open deuren zijn open.quote:
Klinkt als een interessante combinatiequote:Op zaterdag 7 november 2015 03:36 schreef Impressme het volgende:
[..]
True that, bij mij was het astrologie èn astronomie die mij gemaakt heeft wat ik nu ben. Nogal zwart/wit maar dat maakt het leuk.
Ah, werk aan de winkel vannacht dus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Ben ik toch nog ergens maagd.
Weet ik.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hey, meis![]()
Punk zit te leuren hoor
Goed bezig....quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Ben ik toch nog ergens maagd.
Wat hij zegtquote:
Muppetquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, goede vraag, dat wil ik ook wel eens weten.
Volgens mij zenden die 's nachts iets heel anders uit ondeugende man die je bent!quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:37 schreef Elfletterig het volgende:
Deze SC is net een soort RTL 5. Overdag voor paupers, 's nachts alleen maar over astrologie.
Hai.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gizmogirl28. Aangenaam kennis te maken.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 7 november 2015 03:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zelfgebrouwen bier![]()
maar heb jij hier wel toestemming voor lieve jongen?
Muppetquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, werk aan de winkel vannacht dus.![]()
Que pasa. Dat is toch nauwelijks te rijmen. Of in een duidelijke formule vorm om te zetten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt als een interessante combinatie.
Ik vind het leuk om astrologie te combineren met het wetenschappelijke (biologie, hersenen).
quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voor de next vakantie... krijg hem logistiek niet beter. Next week. 3 Botanische tuinen bezoeken (Lloret de Mar en Blanes). Die in Elche was (voorjaar 2015) was wel tof.
Je weet dat je verhaal moeilijk te volgen is met de informatie die je nu verstrekt?quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Over je kookkuinsten.... if any. Je lijkt me een Indonesische tiepke...dan zit fatsoenlijk koken wel in het bloed verweven.
Me too, kijk ons een klik hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt als een interessante combinatie.
Ik vind het leuk om astrologie te combineren met het wetenschappelijke (biologie, hersenen).
Ik denk dat niemand van mijn uiterlijk denkt 'wow' en dan kan ik wel een vlotte babbel hebben maar als je maar vijf of tien minuten per date hebt maakt dat weinig uit.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Toch zou ik het eens proberen.
De insteek is toch ''daten'' en je kunt dan bij wijze van spreke 20 dames in een korte tijd spreken. De kans is dan ook wel aanwezig dat er een klik is, omdat je uit een grotere poule vist.
>> DM.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand van mijn uiterlijk denkt 'wow' en dan kan ik wel een vlotte babbel hebben maar als je maar vijf of tien minuten per date hebt maakt dat weinig uit.
Maar nu wordt het allemaal wel heel persoonlijk.
Nou ja, er zijn soorten bier die je heel lang moet laten rijpen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
maar doe gwn stiekem
ik bedoel, die biertjes staan er letterlijk al 6 maanden, dan moeten ze gwn geopend worden toch
Dat laatste dacht ik serieus...en ik ben (gelukkig) vaak onnavolgbaar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat je verhaal moeilijk te volgen is met de informatie die je nu verstrekt?![]()
En fatsoenlijk kunnen koken, ja dat zit wel in mijn bloed. Al ben ik dan geen Indonesische.
Haha, ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, wat daar uit volgt is toch aan hen joh.
Wij hebben het makkelijker gedaan, peukje roken op het balkon, en met de buurjongen op stap gaan. We zijn vandaag precies 18 jaar bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand van mijn uiterlijk denkt 'wow' en dan kan ik wel een vlotte babbel hebben maar als je maar vijf of tien minuten per date hebt maakt dat weinig uit.
Maar nu wordt het allemaal wel heel persoonlijk.
Natuurlijk kan dat, gooi het in de groep !quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk: met al die gesprekken over anale ontmaagdingen enzo kan dit er ook nog wel bij.
Je moet daar ook niet meteen op de eerste date over beginnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk: met al die gesprekken over anale ontmaagdingen enzo kan dit er ook nog wel bij.
Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:49 schreef Drugshond het volgende:
Dat laatste dacht ik serieus...en ik ben (gelukkig) vaak onnavolgbaar.
Dus die storing op fok kwam door jouw ?quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:00 schreef Impressme het volgende:
Heel verhaal getypt maar laat maar weer, het internet wil het niet
Dat is altijd leuk om te horen!quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij hebben het makkelijker gedaan, peukje roken op het balkon, en met de buurjongen op stap gaan. We zijn vandaag precies 18 jaar bij elkaar.
Echt hehquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dus die storing op fok kwam door jouw ?
Kon je verhaal gewoon niet aan ...
Geen idee. Ik kijk eigenlijk nooit RTL 5. Ik dacht dat ze 's nachts altijd van die astro-meuk uitzonden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zenden die 's nachts iets heel anders uit ondeugende man die je bent!
Ja, welkom in deze SC, alles is hier kut is klote, alleen die rare moemoe doet altijd net of alles leuk is hier.quote:
Alleen als je een date met een nerd hebt, boek je mogelijk succes met deze pickup-line.quote:Op zaterdag 7 november 2015 03:55 schreef Fokker89 het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
Je moet daar ook niet meteen op de eerste date over beginnen natuurlijk.
Nee ze komen met steeds dommere teksten om hun sekslijnen te promoten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk eigenlijk nooit RTL 5. Ik dacht dat ze 's nachts altijd van die astro-meuk uitzonden.
Ow mag je hier niet positief zijn?quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, welkom in deze SC, alles is hier kut is klote, alleen die rare moemoe doet altijd net of alles leuk is hier.
Eh, *steekt vinger opquote:Op zaterdag 7 november 2015 04:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, welkom in deze SC, alles is hier kut is klote, alleen die rare moemoe doet altijd net of alles leuk is hier.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow mag je hier niet positief zijn?
Voortaan verwacht ik enige research voordat je een grapje maakt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk eigenlijk nooit RTL 5. Ik dacht dat ze 's nachts altijd van die astro-meuk uitzonden.
Stalkert.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij komt 1x in de maand langs, dat kan deze SC nog wel hebben.
Ik vond mijn grapje eigenlijk best geslaagd, zo zonder de research.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voortaan verwacht ik enige research voordat je een grapje maakt.
Soms.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh, Liesje ?
Jij hier ook ?
Hoi Liesje !
Tjah even verder kijken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms.
Ik verbaas me meer over jullie aanwezigheid.
Ja, als ik nu nog ga posten in de UTO cos dan gaan mensen weer zeggen dat ik off-topic ben ..quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms.
Ik geloof er geen f*ck van...quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms.
Positief zijn kost wat meer moeite in vergelijking met negatief zijn, maar dat zie ik graag.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow mag je hier niet positief zijn?
Leuk als vrouw zijnde... maar als man ben je opeens bijzonder verdacht.quote:
Ik wil wel graag naar noorwegen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk als vrouw zijnde... maar als man ben je opeens bijzonder verdacht.
- Vietnam wil ik wel eens doen.
quote:
Jij bent ook een gekkie heh, het is al bijna licht.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms.
Ja doei he.quote:Op zaterdag 7 november 2015 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Moemoe
DH
Verdwaald UTO volk.:D
Omdat NWS specu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |