quote:Op woensdag 11 november 2015 17:24 schreef Hill28 het volgende:
De titel van dit topic is wel meesterlijk trouwens
quote:Op woensdag 11 november 2015 17:24 schreef Hill28 het volgende:
De titel van dit topic is wel meesterlijk trouwens
Dat is al heel lang bekendquote:Op donderdag 12 november 2015 21:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Herkenden jullie trouwens zondag ook ineens dat zoontje van Van Zon? (Voor degenen die ook Overspel kijken).
Irwan is ook uit de dood opgestaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, haha. Ik had het nog niet gehoord en het viel me zondag ineens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:30 schreef Flitskikker het volgende:
Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ligt het aan mij of is hij deze keer van betere kwaliteit?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Je bent een held Flitskikker, bedankt voor het vervroegde kijkplezier de afgelopen weken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door alexmazereeuw op 15-11-2015 01:22:18 ]
En natuurlijk heel erg veel dank voor het vroege kijkplezier dit seizoen! Heerlijk dat ik nu vrijdagnacht alles al kon zien. Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:00 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
Held!
En ligt het aan mij of is hij deze keer van betere kwaliteit?
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:16 schreef nom-de-guerre het volgende:
[..]
Je bent een held Flitskikker, bedankt voor het vervroegde kijkplezier de afgelopen weken!
quote:
Graag gedaan allenquote:Op zondag 15 november 2015 01:14 schreef alexmazereeuw het volgende:
[..]
En natuurlijk heel erg veel dank voor het vroege kijkplezier dit seizoen! Heerlijk dat ik nu vrijdagnacht alles al kon zien. Held!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |