pdoe ouwe is de link tussen de coach en die vrouw van justitie. Ze zijn namelijk familie.quote:Op maandag 16 november 2015 06:55 schreef TLC het volgende:
Bleh, ik ben een groot fan van Penoza maar dit was veruit het minste seizoen, seizoen 2 was met die bruiloft ook al zo'n happy Walt Disney einde, waarom moet dat perse ?
De rol van die ouwe vent in de rolstoel werd nooit echt duidelijk, en het enige wat de politie deed dit seizoen was naar de zee starenje zou toch eens zeggen ; 'hey sta je nu alweer naar de zee te turen ? ga eens boeven vangen joh'
Het enige wat Leeflang hoefde te doen was te zeggen dat Justine gearresteerd was, terwijl ie nog niet eens wist wat er op de disk stond !
Als er niemand "thuis" is en je vrouw is hoogzwanger dan is een trip naar het ziekenhuis wel de meest logische optie, en je besluit niet op hebt laatste moment in welk ziekenhuis je gaat bevallen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef golfer het volgende:
Storm die in restaurant De Raaf Nathalie zoekt en roept en 2 minuten later opeens in het Waterlandziekenhuis binnenkomt. Hoe wist ie dat nou?
Iedere week een nieuw recept; Crimineel lekker!quote:Op maandag 16 november 2015 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit seizoen hebben we gezien dat Berry de was kan doen. In het volgende seizoen gaan we koken met Berry.
Oppassen voor eventuele kogelhulzen in je prakje.quote:Op maandag 16 november 2015 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedere week een nieuw recept; Crimineel lekker!
We beginnen met de hutspot van Fiep.
ik had een pleurishekel aan haar omdat ze zo slecht acteerdequote:Op maandag 16 november 2015 13:03 schreef golfer het volgende:
Dat iedereen een pleurishekel aan Justine had geeft wel aan dat die actrice die rol overtuigend heeft neergezet.
en ze is lelijk. Bij mij deed ze de das om met haar gelik van die negerquote:Op maandag 16 november 2015 13:31 schreef Godtje het volgende:
Die Van Zon was wat mij betreft echt om te kotsen.
Zoals bijna alle rollen van Peter Blok. Verschrikkelijk.
En hier voegde het ook niks toe. Net als dat blonde schaap
ik denk gewond, hij werd namelijk in zijn knie/been geschoten.quote:Op maandag 16 november 2015 13:36 schreef planethugo het volgende:
was van zon nou dood of alleen gewond?
Jezus, wat een autist ben je dan als je daar op letquote:Op maandag 16 november 2015 11:45 schreef byah het volgende:
iemand het opgevallen dat Carmen bij Lucien aankwam in de Jeep met hetzelfde kenteken als van Zon?![]()
Ik weet het niet, het voelt allemaal een beetje mehh aan, zoveel dingen die onlogisch of zelfs onmogelijk zijn..
En hoe heeft zij nou die 'primeur' van de videobeelden in de kelder gekregen? Carmen haalde één cd-rom uit de apparatuur en gaf die aan Leeflang.quote:Op maandag 16 november 2015 12:58 schreef TLC het volgende:
En dat verhaallijntje van die undercover journalist sloeg eigenlijk ook kant noch wal, veels te overbodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |