abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2015 @ 04:18:50 #276
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_157592073
Zo net klaar met seizoen 1 tm 3. Heb enkele episodes van 4 gezien maar nu is het allemaal helder. Morgen de rest kijken.

Ik vind het lekker wegkijken maar het geeft wel een erg simpele indruk alsof je met 6 mensen een hele drugsbende kan runnen. We zien meerendeel dezelfde mensen in beeld zonder aanhang(bendeleden). Familie teveel op de voorgrond en oja de dialogen _O-

[ Bericht 31% gewijzigd door Woods op 16-11-2015 04:26:51 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_157592481
Bleh, ik ben een groot fan van Penoza maar dit was veruit het minste seizoen, seizoen 2 was met die bruiloft ook al zo'n happy Walt Disney einde, waarom moet dat perse ?

De rol van die ouwe vent in de rolstoel werd nooit echt duidelijk, en het enige wat de politie deed dit seizoen was naar de zee staren :') je zou toch eens zeggen ; 'hey sta je nu alweer naar de zee te turen ? ga eens boeven vangen joh' :( Het enige wat Leeflang hoefde te doen was te zeggen dat Justine gearresteerd was, terwijl ie nog niet eens wist wat er op de disk stond ! :')

En dan heb ik het nog niet over het feit dat Berry schijnbaar niet dood mag gaan, eerst wordt ie totaal omver gereden en nu overleeft ie zelfs een kogel in zijn borst, net zoals Carmen haar aanslag op wonderbaarlijke wijze wist te overleven.

Jammer de bammer, dit seizoen is een gemiste kans.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_157593095
Dit seizoen hebben we gezien dat Berry de was kan doen. In het volgende seizoen gaan we koken met Berry.
pi_157594093
Matig slot van een matig seizoen. -O-
  Eindredactie Games maandag 16 november 2015 @ 11:02:28 #280
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_157594537
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 06:55 schreef TLC het volgende:
Bleh, ik ben een groot fan van Penoza maar dit was veruit het minste seizoen, seizoen 2 was met die bruiloft ook al zo'n happy Walt Disney einde, waarom moet dat perse ?

De rol van die ouwe vent in de rolstoel werd nooit echt duidelijk, en het enige wat de politie deed dit seizoen was naar de zee staren :') je zou toch eens zeggen ; 'hey sta je nu alweer naar de zee te turen ? ga eens boeven vangen joh' :( Het enige wat Leeflang hoefde te doen was te zeggen dat Justine gearresteerd was, terwijl ie nog niet eens wist wat er op de disk stond !
pdoe ouwe is de link tussen de coach en die vrouw van justitie. Ze zijn namelijk familie.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_157594866
Paar afleveringen terug die ouwe roept "kutwijf". Gisteren Justine zelf.
  maandag 16 november 2015 @ 11:27:06 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157594954
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 23:16 schreef golfer het volgende:
Storm die in restaurant De Raaf Nathalie zoekt en roept en 2 minuten later opeens in het Waterlandziekenhuis binnenkomt. Hoe wist ie dat nou?
Als er niemand "thuis" is en je vrouw is hoogzwanger dan is een trip naar het ziekenhuis wel de meest logische optie, en je besluit niet op hebt laatste moment in welk ziekenhuis je gaat bevallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 november 2015 @ 11:28:36 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157594977
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit seizoen hebben we gezien dat Berry de was kan doen. In het volgende seizoen gaan we koken met Berry.
Iedere week een nieuw recept; Crimineel lekker!
We beginnen met de hutspot van Fiep.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157595017
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iedere week een nieuw recept; Crimineel lekker!
We beginnen met de hutspot van Fiep.
Oppassen voor eventuele kogelhulzen in je prakje.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_157595166
ook zoiets onnozels: Luther ziet Berry liggen, op de achtergrond staat een rolstoel maar Luther besluit om de neergeschoten Berry richting die rolstoel(althans zo kwam het over) te slepen ipv dat ding even naar hem te halen :')

slechts 1 van de dingen die nergens op slaan. Als je daar zelfs als stagiair op de set bent dan zou je toch al denken: dit slaat nergens op. Laat staan dat de makers het op moet vallen.

Zonde, wat in S1 voor Nederlandse begrippen echt een topserie was is verworden tot een b-film achtig pief paf poef verhaaltje.
pi_157595348
iemand het opgevallen dat Carmen bij Lucien aankwam in de Jeep met hetzelfde kenteken als van Zon? :')

Ik weet het niet, het voelt allemaal een beetje mehh aan, zoveel dingen die onlogisch of zelfs onmogelijk zijn..
pi_157596224
Slechtste seizoen tot nu toe, maar ach, ik heb toch wel genoten. Het is langzaamaan wel veranderd van goede dramaserie over de Amsterdamse onderwereld tot Goede Tijden Slechte Tijden met guns.

- Berry is een mietje geworden
- Luther had een magere bijrol
- Teveel Boortje bullshit
- Toekans horen in de dierentuin
- Barry Atsma en zn rol
- Justine is vies

+ Van Zon speelde goed en was een echte creep
+ Ik vond Coach nog best te pruimen als badguy
+ Die ouwe van de Mexicanen met z'n "Goed".
+ Paar goede scenes, waaronder het afknallen van Koen en John
pi_157596817
En dat verhaallijntje van die undercover journalist sloeg eigenlijk ook kant noch wal, veels te overbodig.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 16 november 2015 @ 13:03:59 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157596908
Dat iedereen een pleurishekel aan Justine had geeft wel aan dat die actrice die rol overtuigend heeft neergezet. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157597321
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 13:03 schreef golfer het volgende:
Dat iedereen een pleurishekel aan Justine had geeft wel aan dat die actrice die rol overtuigend heeft neergezet. ;)
ik had een pleurishekel aan haar omdat ze zo slecht acteerde :P
pi_157597464
Die Van Zon was wat mij betreft echt om te kotsen.
Zoals bijna alle rollen van Peter Blok. Verschrikkelijk.
En hier voegde het ook niks toe. Net als dat blonde schaap
pi_157597587
was van zon nou dood of alleen gewond?
pi_157597591
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 13:31 schreef Godtje het volgende:
Die Van Zon was wat mij betreft echt om te kotsen.
Zoals bijna alle rollen van Peter Blok. Verschrikkelijk.
En hier voegde het ook niks toe. Net als dat blonde schaap
en ze is lelijk. Bij mij deed ze de das om met haar gelik van die neger
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_157597609
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 13:36 schreef planethugo het volgende:
was van zon nou dood of alleen gewond?
ik denk gewond, hij werd namelijk in zijn knie/been geschoten.

En aan de schrijvers te zien kunnen ze geen afscheid nemen van mensen die in het verhaal betrokken waren.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 16 november 2015 @ 13:53:35 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157598007
Kan van Zon volgend seizoen de bad guy in een rolstoel spelen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157598678
Pff 'Justine' krijgt nog een Eigen serie ook..Volgens Jaqueline..

Hoe kunnen ze zo een lelijke actrice, die ook nog eens reteslecht acteert, nu een Eigen serie geven? 8)7
pi_157598764
KRO: Vijfde seizoen Penoza nog niet definitief

De komst van het vijfde seizoen van Penoza is nog niet helemaal zeker. ,,Het is nog niet definitief'', vertelt een woordvoerder van KRO-NCRV aan deze krant. Volgens de woordvoerder hangt de komst van Penoza V af van verschillende factoren.

,,We zijn nog aan het uitzoeken wat we met de verhaallijnen kunnen doen. Ook moeten we de beschikbaarheid van de acteurs overleggen en moet er nog een begin gemaakt worden aan het schrijven van scenario's'', klinkt het.

Zondagavond werd de laatste aflevering van het vierde seizoen van de populaire misdaadserie uitgezonden. Er ontstond verwarring over het vijfde seizoen nadat de KRO een geheimzinnige tweet de wereld instuurde. ,,Dit was 'm dan! Dankjewel voor het kijken naar Penoza IV! En nu wachten op Penoza V! Meer informatie volgt...''

Volgens de woordvoerder van de KRO is 'die tweet voor ons duidelijk, maar naar de buitenwereld kan dat natuurlijk anders overkomen'. ,,Het is in ieder geval op dit moment te vroeg om er iets over te zeggen.''

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)iet-definitief.dhtml
pi_157599428
Die vader van Coach had wat mij betreft wel een grotere rol a la André de Rue mogen hebben.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_157599674
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 11:45 schreef byah het volgende:
iemand het opgevallen dat Carmen bij Lucien aankwam in de Jeep met hetzelfde kenteken als van Zon? :')

Ik weet het niet, het voelt allemaal een beetje mehh aan, zoveel dingen die onlogisch of zelfs onmogelijk zijn..
Jezus, wat een autist ben je dan als je daar op let :')
Zo wordt het inderdaad niet leuk om naar een serie of film te kijken.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  maandag 16 november 2015 @ 17:23:01 #300
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157603087
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:58 schreef TLC het volgende:
En dat verhaallijntje van die undercover journalist sloeg eigenlijk ook kant noch wal, veels te overbodig.
En hoe heeft zij nou die 'primeur' van de videobeelden in de kelder gekregen? Carmen haalde één cd-rom uit de apparatuur en gaf die aan Leeflang.

Sowieso een kansloze verhaallijn, net als Barry Batsma :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')