Waarom van alle guns snipers? Daar zit onderling het minste verschil in en de enige die je waarschijnlijk uiteindelijk echt gaat gebruiken is de SRR-61quote:Op maandag 30 november 2015 13:40 schreef Questular het volgende:
Heb 3,49 uitgeven om alle sniper rifles te unlocken
Full price game + betaalde DLC + betaalde unlocks is nu nog een model, maar een paar jaar terug kocht je een full price game, punt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:49 schreef Questular het volgende:
Leg het principe eens uit, kunnen we daarna kijken of ik het wel of niet snap. Dit is wel lekker makkelijk.
Maar fijn dat je je weer flink bezigt met andermans aankopenquote:DLC'en pay to win principe vind ik helemaal niks. Maar microtransacties om bepaalde dingen iets sneller vrij te spelen vind ik niet persé een slecht iets.
Sowieso is in mijn ervaring de gun die je gebruikt van ondergeschikt belang. Hoe je je beweegt is veel belangrijker en wat mij betreft toonaangevender wat betreft hoe goed iemand is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:21 schreef Drinky het volgende:
Ik speel BF4 ook een stuk minder dan de meeste mensen en zeker vergeleken met BF3 maar de unlocks zijn zowat het enige wat het nog een beetje interessant houdt. Ik heb met elke class wel een of meerdere loadouts waarmee ik mensen gewoon kan vernederen, maar het is leuker dat te doen met wapens die verder helemaal inferieur zijn.
Als het gratis was had ik er ook gebruik van gemaakt, ten minste bij sommige guns en bij de vehicles want dat is echt unbalanced als je met je noobie vehicle tegen een fully loaded tank moet vechten.quote:
Klopt, dat zijn de hardnekkige bugs. Ze hebben een hoop van die situaties ondertussen gefixed maar er zitten nog steeds bepaalde objecten in maps die niet helemaal netjes uitgelined zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:15 schreef Questular het volgende:
Tot nu toe vind ik het een erg leuk spel maar er zijn me wel wat dingen opgevallen.
1. Zo af en toe aim ik, schiet ik, en raak ik iets wat net voor me zou staan (stuk muur ofzo) terwijl ik ,zo ver ik kan zien, een vrij schotveld heb.
Wordt je hard van en des te meer heb je zelf te schieten.quote:2. Game balance: je wordt ingedeeld op skill schijnt het, nu is dat vaak niet echt gebalanceerd, zo zat ik laatst ik in een game waar ik met mijn level 30+ een van de hoogste ranks had van mijn team tegen een team met een hoop level 130+ met de daar bijbehorende skills. Een enorme afslachting volgt.
Dat was eerst een groot probleem maar dat hebben ze ondertussen grotendeels gefixed. Wat er vaak gebeurt bij jou is denk ik dat je hem wel raakt maar dat jij net iets eerder dood bent omdat hij je harder raakt en dat jouw kogel nog aan het vliegen was. Dan zie je vervolgens op de death screen dat hij nog 100 hp heeft terwijl hij stiekem dus wel gewoon geraakt is.quote:3. Hitbox problemen: Je komt een tegenstander tegen je begint tegelijk op elkaar te schieten je gaat neer en ziet vervolgens dat je tegenstander 100HP over heeft. Dat ik neer ga in een duel prima, maar als het op mijn scherm lijkt alsof ik op zn minst mn tegenstander raak dan wil ik ook wel een daling in HP zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |