Waarom van alle guns snipers? Daar zit onderling het minste verschil in en de enige die je waarschijnlijk uiteindelijk echt gaat gebruiken is de SRR-61quote:Op maandag 30 november 2015 13:40 schreef Questular het volgende:
Heb 3,49 uitgeven om alle sniper rifles te unlocken
Full price game + betaalde DLC + betaalde unlocks is nu nog een model, maar een paar jaar terug kocht je een full price game, punt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:49 schreef Questular het volgende:
Leg het principe eens uit, kunnen we daarna kijken of ik het wel of niet snap. Dit is wel lekker makkelijk.
Maar fijn dat je je weer flink bezigt met andermans aankopenquote:DLC'en pay to win principe vind ik helemaal niks. Maar microtransacties om bepaalde dingen iets sneller vrij te spelen vind ik niet persé een slecht iets.
Sowieso is in mijn ervaring de gun die je gebruikt van ondergeschikt belang. Hoe je je beweegt is veel belangrijker en wat mij betreft toonaangevender wat betreft hoe goed iemand is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:21 schreef Drinky het volgende:
Ik speel BF4 ook een stuk minder dan de meeste mensen en zeker vergeleken met BF3 maar de unlocks zijn zowat het enige wat het nog een beetje interessant houdt. Ik heb met elke class wel een of meerdere loadouts waarmee ik mensen gewoon kan vernederen, maar het is leuker dat te doen met wapens die verder helemaal inferieur zijn.
Als het gratis was had ik er ook gebruik van gemaakt, ten minste bij sommige guns en bij de vehicles want dat is echt unbalanced als je met je noobie vehicle tegen een fully loaded tank moet vechten.quote:
Klopt, dat zijn de hardnekkige bugs. Ze hebben een hoop van die situaties ondertussen gefixed maar er zitten nog steeds bepaalde objecten in maps die niet helemaal netjes uitgelined zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:15 schreef Questular het volgende:
Tot nu toe vind ik het een erg leuk spel maar er zijn me wel wat dingen opgevallen.
1. Zo af en toe aim ik, schiet ik, en raak ik iets wat net voor me zou staan (stuk muur ofzo) terwijl ik ,zo ver ik kan zien, een vrij schotveld heb.
Wordt je hard van en des te meer heb je zelf te schieten.quote:2. Game balance: je wordt ingedeeld op skill schijnt het, nu is dat vaak niet echt gebalanceerd, zo zat ik laatst ik in een game waar ik met mijn level 30+ een van de hoogste ranks had van mijn team tegen een team met een hoop level 130+ met de daar bijbehorende skills. Een enorme afslachting volgt.
Dat was eerst een groot probleem maar dat hebben ze ondertussen grotendeels gefixed. Wat er vaak gebeurt bij jou is denk ik dat je hem wel raakt maar dat jij net iets eerder dood bent omdat hij je harder raakt en dat jouw kogel nog aan het vliegen was. Dan zie je vervolgens op de death screen dat hij nog 100 hp heeft terwijl hij stiekem dus wel gewoon geraakt is.quote:3. Hitbox problemen: Je komt een tegenstander tegen je begint tegelijk op elkaar te schieten je gaat neer en ziet vervolgens dat je tegenstander 100HP over heeft. Dat ik neer ga in een duel prima, maar als het op mijn scherm lijkt alsof ik op zn minst mn tegenstander raak dan wil ik ook wel een daling in HP zien
Huh, nog een nieuwe map, naast die junglemap van enkele weken geleden?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Nieuwe map nog steeds niet uit? My god, take forever...
Denk niet dat veel mensen nu nog BF4 krijgen voor de feestdagen.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:06 schreef Drinky het volgende:
Zieke instroom van noobs die voor de feestdagen BF4 hebben gekregen of zelf hebben aangeschaft. Gaat nergens meer over. Gister bijv. potje Rush als defense op operation locker. Staan objective B te verdedigen. 2 enemies bij ons op dat bergje, kijkend naar B, en daaromheen 4 andere mensen van ons team die gewoon er pal naast staan zonder het door te hebben.
Rush met noobs sowieso drama. Lopen gewoon als een kip zonder kop rond, armen geen objectives, disarmen ook geen objectives. Gelukkig staat teamkill aan in hardcore anders zou ik mijn frustraties niet kwijt kunnen.
Kijk maar eens rond op de servers. Een hele stroom mensen die level 1~40 zijn de afgelopen weken. Als ik een HC server join zit het voor 80% vol daarmee. Zeker met de black friday deals en nu gooit EA er weer eens 50% korting tegenaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen nu nog BF4 krijgen voor de feestdagen.
Yup, remake van een BF2 map. Staat gelukkig heel groot op de hoofdpagina van battlelog.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Huh, nog een nieuwe map, naast die junglemap van enkele weken geleden?
Nieuwe spelers moeten even de tijd krijgen om het spel te leren...... wat mij in deze game vooral verbaasd is het aantal level 140 spelers die alleen maar voor hun K/D ratio gaan en op alles en iedereen zeiken als het niet goed gaat.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:06 schreef Drinky het volgende:
Zieke instroom van noobs die voor de feestdagen BF4 hebben gekregen of zelf hebben aangeschaft. Gaat nergens meer over. Gister bijv. potje Rush als defense op operation locker. Staan objective B te verdedigen. 2 enemies bij ons op dat bergje, kijkend naar B, en daaromheen 4 andere mensen van ons team die gewoon er pal naast staan zonder het door te hebben.
Rush met noobs sowieso drama. Lopen gewoon als een kip zonder kop rond, armen geen objectives, disarmen ook geen objectives. Gelukkig staat teamkill aan in hardcore anders zou ik mijn frustraties niet kwijt kunnen.
Ja ik erger me ook aan de hoge levels die het spel niet snappen. Veel van hen zijn tijdens Rush bijvoorbeeld alleen aan het snipen. Krijgen ze wel veel kills mee want "HC"quote:Op donderdag 10 december 2015 08:02 schreef Questular het volgende:
Paar dagen terug een twich stream van Brekkie (of iets dergelijks) gekeken waar het een operation locker conquest game speeld en gewoon 563 kills haalde....de tering.
Je bedoelt nu? Want s'avonds vind ik genoeg servers. Rush inderdaad minder, maar alsnog een paar volle.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:17 schreef Woods het volgende:
Ik krijg belachelijk veel lege servers. Heel veel zijn 0/xxEn Rush lijkt niemand meer te spelen.
Want op de pc spelen de echte bazen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:46 schreef ems. het volgende:
Uiteraard niet, want dan zouden de personen die op console spelen erg heel erg snel op uitgekeken zijn
Op PC heb je muis en toetsenbord. Het maakt niet uit hoe goed je bent op console, als je tegen iemand komt die enigszins competent is met muis/tobo leg je het af.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef Vatta het volgende:
[..]
Want op de pc spelen de echte bazen?
Er zijn nog wel Rush servers, helaas maar heel weinig. Vind Rush een stuk leuker dan conquest omdat je team dan wel redelijk op een lijn zit ipv 15 lone wolfs overal en nergens. Wellicht dat je op hardcore servers moet zoeken, zijn er wel een paar vaste van.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Rush is idd uitgestorven terwijl ik dat vorige week ineens weer eens wilde spelen.
Binnenkort eens zoeken voor een goede nieuwe monitor, iig 144hz, nog niet zeker of ik een rib uit mijn lijf overheb voor g-sync.
Ik had laatst een game waarbij ik alleen maar als recon met de MAV bezig was mortars en spawn beacons kapot te maken en mensen te spotten. Hoogste score in de server zonder een kill. Waar ik me vooral aan stoor is dat iedereen tegenwoordig (zeker Hardcore) recon speelt omdat ze daarmee hun K/D kunnen opkrikken, terwijl je team ondertussen wel aan het verliezen is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Vatta het volgende:
Net potje Locker. Nou ja was een aardig lange game. Score van 22500 gehaald. Potje ging eindeloos door, had geloof ik iets van 63 kills maar door veel captures en eindeloos veel medic kits en revivies kom je ook een eind,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |