nicequote:Op dinsdag 10 november 2015 14:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat alles net iets beter reageert naarmate de tickrate hoger is. Als leek zal het nauwelijks opvallen maar als je vaak speelt merk je wel degelijk verschil tussen lage en hoge rates.
In mijn ervaring moet je gewoon nooit "opgeven". Toen ik net begon betrapte ik mezelf er wel eens op dat als ik beschoten werd ik onbewust "stopte" zo van "ik ben toch al dood" ofzoiets. Nu duik ik achter muren, ga naar binnen en zoek dekking om terug te vuren en dat soort dingen. Weet niet of het herkenbaar is maar goedquote:Op maandag 9 november 2015 08:06 schreef Questular het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me prima vermaak met de game. Het is niet altijd even makkelijk spelen tegen level 100+ spelers die precies weten wat ze doen maar ik kom aardig mee. Wel vind ik het irritant dat er schijnbaar servers zijn waar je bepaalde dingen niet mag gebruiken. Zit je lekker in een game, gebruik je een explosief en dan wordt je gekicked. Of gekicked worden van een server omdat je K/D ratio 1,07 is en hij max 1,05 mag zijn op de server...
quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In mijn ervaring moet je gewoon nooit "opgeven". Toen ik net begon betrapte ik mezelf er wel eens op dat als ik beschoten werd ik onbewust "stopte" zo van "ik ben toch al dood" ofzoiets. Nu duik ik achter muren, ga naar binnen en zoek dekking om terug te vuren en dat soort dingen. Weet niet of het herkenbaar is maar goed
Niets zo irritant als keer op keer gepaddled worden terwijl je duidelijk lastig ligt...quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ging heel vaak dood omdat ik perse iemand wilde ressen, nu laat ik de helft liggen wanneer ze op een domme plek dood zijn gegaan.
En dan vaak ook nog met 20hpquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niets zo irritant als keer op keer gepaddled worden terwijl je duidelijk lastig ligt...
Ik heb echt +600 uur in BF3, als je eenmaal beschoten wordt is het rennen totdat de kogels je niet meer om de oren vliegen. Half duiken, bukken, sprintenquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In mijn ervaring moet je gewoon nooit "opgeven". Toen ik net begon betrapte ik mezelf er wel eens op dat als ik beschoten werd ik onbewust "stopte" zo van "ik ben toch al dood" ofzoiets. Nu duik ik achter muren, ga naar binnen en zoek dekking om terug te vuren en dat soort dingen. Weet niet of het herkenbaar is maar goed
Heb zovaak niet eens de tijd om te accepterenquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ging heel vaak dood omdat ik perse iemand wilde ressen, nu laat ik de helft liggen wanneer ze op een domme plek dood zijn gegaan.
Tot je laatste health point blijven gaan. Dat leer je welquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb echt +600 uur in BF3, als je eenmaal beschoten wordt is het rennen totdat de kogels je niet meer om de oren vliegen. Half duiken, bukken, sprintenEn je komt gewoon in 90% van de gevallen weg.
Die effecten van surpression kan je uitschakelen met een user.cfg file en bepaalde video settings ff googlen dan vindt jet het welquote:Op woensdag 11 november 2015 08:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het overigens hilarisch als een tegenstander een scherm vult en ik alles mis door de effecten van surpression en dat anderen hier soms niks van lijken te ervaren...
Er valt maar zoveel te compenseren...
Ace 23 met 4x sight heerlijk wapenquote:Op woensdag 11 november 2015 07:43 schreef Questular het volgende:
Het fijne vind ik dat je niet alleen nuttig kunt zijn door kills te maken. In conquest weet ik altijd veel punten te scoren door slim te spelen, medpacks te plaatsten en met mn squad punten te cappenBen nu bezig met de ace 23 vrij te spelen. Aangezien ik daar zo vaak door neer wordt gemaaid moet ik toch eens kijken hoe dat wapen is.
Lekker cheaten dus. Kansloos.quote:Op maandag 16 november 2015 01:11 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Die effecten van surpression kan je uitschakelen met een user.cfg file en bepaalde video settings ff googlen dan vindt jet het wel
Je kan servers filteren op 'infantry only' voor servers zonder voertuigen, als je dat tof vind.quote:Op maandag 16 november 2015 08:17 schreef Questular het volgende:
de Ace 23 is echt een heerlijk wapenEen server gevonden waar ze conquest spelen zonder voertuigen, dat vind ik op dit moment wel het leukste om te spelen.
Is niet cheaten zit in het spel heb DICE er zelf ingebouwdquote:Op maandag 16 november 2015 08:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker cheaten dus. Kansloos.
Het is een essentieel onderdeel van de gameplay, waar je moeite voor moet doen om het te omzeilen. Als je niet snapt dat dit ook gewoon cheaten is dan heb je de ballen verstand van rule sets.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:11 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Is niet cheaten zit in het spel heb DICE er zelf ingebouwd
Wat jij wilquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is een essentieel onderdeel van de gameplay, waar je moeite voor moet doen om het te omzeilen. Als je niet snapt dat dit ook gewoon cheaten is dan heb je de ballen verstand van rule sets.
Spellen spelen zoals ze bewust ontworpen zijn. Ten tijde van Quake II kon je hele levels lekker laten contrasteren met wat simpele edits, wat je tegenstander veel makkelijker maakt te zien, iets wat in mijn ogen net zo goed cheaten is als niet iedereen daarvan op de hoogte is/gebruik van maakt.quote:
Zoveel keuzes idd. Heb de laatste tijd ontzettend veel lol met DMR's. Vind ze ontzettend handig en veelzijdig maar het merendeel van de community kotst ze uitquote:Op donderdag 19 november 2015 08:19 schreef Questular het volgende:
Ik heb met de ace23 denk ik wel mn perfecte assault weapon vrijgespeeld. Denk dat ik me nu eens ga wagen aan de engineers classErg tof dat je zo veel verschillenden wapens en extra kunt vrijspelen
Moet je eens op hardcore en dan een open map gaan spelen. DMR countryquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoveel keuzes idd. Heb de laatste tijd ontzettend veel lol met DMR's. Vind ze ontzettend handig en veelzijdig maar het merendeel van de community kotst ze uit
Kan heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Moet je eens op hardcore en dan een open map gaan spelen. DMR country
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |