LVL 140's die hun k/d proberen te buffen in een Tunguska of LAV. En na iedere RPG hit met een rotgang naar de spawn racenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:36 schreef Woods het volgende:
Ja cod beschrijft t het beste. Hele lange tijd gespeeld maar zeker al 2 jaar niet meer nu. Ik haat faggits die met 9k22, Lav ad enzo spelen waar niemand actie onderneemt. Ben ik in de buurt word ik vaak gespot
Wat ik wel jammer vind is dat ik BF3 haast onspeelbaar vind in verhouding tot. BF4 nu. Eerst was het andersom waardoor ik pas na een jaar aan BF4 begon. De controls en graphics zijn ietwat basic.
Ken dat welquote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
LVL 140's die hun k/d proberen te buffen in een Tunguska of LAV. En na iedere RPG hit met een rotgang naar de spawn racen
In Golmud kan je ook met 2 man in een attack helo naar grote hoogte vliegen en mensen bij objectives A en B neermaaien. Inkomende jets met tow en TV guided. Heeft me een keer 6 a 7 deaths gekost om die campende homos te jet rammen maar wat was dat heerlijk. Ze stonden toen beiden 30-1 en stopten ermeezo triest.
Nou je krijgt sights in wapenspecifieke battlepacks. Dat is na 50 kills de eerste, de tweede na nog een 100 kills, de derde na nog 150 kills en na 200 kills (zit je op 500 kills dus wapen mastery =alle attachments unlockquote:Op maandag 15 februari 2016 14:07 schreef Woods het volgende:
[..]
Ken dat welTuurlijk ik zou misschien hetzelfde doen zodra ik in zo'n AA spawn maar dat is niet het idee van dit spel imo. Lekker shooten nieuwe shit vrijspelen. Wat me tegenvalt is dat bij bijna elke gun de sights moet worden vrijgespeeld in een Battlepack. Heeft dus niks met skills per wapen te maken.
Lekker shooten en shit vrij spelen met een AA kan ook als je je als AA gedraagt en vanuit een relatief veilige plaats choppers en jets op hun flikker geeft.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:07 schreef Woods het volgende:
[..]
Ken dat welTuurlijk ik zou misschien hetzelfde doen zodra ik in zo'n AA spawn maar dat is niet het idee van dit spel imo. Lekker shooten nieuwe shit vrijspelen. Wat me tegenvalt is dat bij bijna elke gun de sights moet worden vrijgespeeld in een Battlepack. Heeft dus niks met skills per wapen te maken.
Oja, tot nu toe maar 1 keer ontvangen dus weet er niet veel van.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou je krijgt sights in wapenspecifieke battlepacks. Dat is na 50 kills de eerste, de tweede na nog een 100 kills, de derde na nog 150 kills en na 200 kills (zit je op 500 kills dus wapen mastery =alle attachments unlock)
Dan krijg je ook zo'n mooie dogtag
Dat soort AA-ers staan bovenaan de nominatielijst om met een buggytour om de rand van de map even lekker te C4 suckerpunchenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker shooten en shit vrij spelen met een AA kan ook als je je als AA gedraagt en vanuit een relatief veilige plaats choppers en jets op hun flikker geeft.
Die vrijheid, daar draait het spel IMO om.
Om meestal tijdig op afstand kapot geschoten te worden. Succes.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat soort AA-ers staan bovenaan de nominatielijst om met een buggytour om de rand van de map even lekker te C4 suckerpunchen
Valt mee. Anders wil een jet taxi rond de map nog wel eens uitkomst bieden. Het blikveld van een MAA is vrij beperkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om meestal tijdig op afstand kapot geschoten te worden. Succes.
alleen staan ze vaak op eigen basis, waar je niet kunt komen omdat je dan zelf ook dood gaat.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat soort AA-ers staan bovenaan de nominatielijst om met een buggytour om de rand van de map even lekker te C4 suckerpunchen
Tjeh, dan ben je twintig pogingen verder.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valt mee. Anders wil een jet taxi rond de map nog wel eens uitkomst bieden. Het blikveld van een MAA is vrij beperkt.
De aanhouder wint op dat vlak.
Hangt van mijn stemming af. Maar de laatste tijd wel.quote:
De noodzaak is er niet zozeer. Het is meer dat je dan gewoon random aan het schieten bent. Je helpt alleen jezelf. Ga dan niet cq large spelen waar Teamplay de essentie isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tjeh, dan ben je twintig pogingen verder.
Ik snap de noodzaak nooit zo van mensen om te blijven janken dat die AA per se aan het front moet mee raggen.
Gewoon jeep c4 en dan maar dood, hij ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
alleen staan ze vaak op eigen basis, waar je niet kunt komen omdat je dan zelf ook dood gaat.
In Zavod choppers neermaaien is wel degelijk je team helpen. Maar dikke /care verder want het is gewoon te counteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De noodzaak is er niet zozeer. Het is meer dat je dan gewoon random aan het schieten bent. Je helpt alleen jezelf. Ga dan niet cq large spelen waar Teamplay de essentie is![]()
De MAA kan zoveel malen nuttiger worden ingezet.
Nee, gewoon laatste save 2x opnieuw doen en dan dus andere eindes kiezen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:46 schreef Woods het volgende:
Net de story maar eens uitgespeeld. Matig zoals altijd. Bad company 2 vond ik wel tof. Ik heb echter alleen de P90 vrijgespeeld. Moet ik de hele story nog eens 2 keer spelen voor de M249 of QBZ95?
Ik kon kiezen voor Hannah of die neger. Wat is de 3e keuze?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, gewoon laatste save 2x opnieuw doen en dan dus andere eindes kiezen.
Niet kiezenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik kon kiezen voor Hannah of die neger. Wat is de 3e keuze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |