Boekbesprekingen, vragen over schrijvers, je favoriete theaterstuk, de mooiste schilderijen of de beste musea. Een must voor alle liefhebbers van kunst, boeken, theater en taal.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
De boeken van Paulo Coelho vind ik persoonlijk ook een aanrader. Ze bieden je ook een kijkje in je eigen leven en geven inzicht in de mens, en dat door een mooi verhaal.
Als je van politieke fantasy houdt: George r. r. Martin - Game of Thrones (ook nederlands tegenwoordig)
Mulisch met een vleugje biologie: Mulisch - De Procedure
Hapklare brokken thrillers: Karin slaughter - meerdere titels
Dan Brown, ach het leest lekker weg, iets wat op vakantie toch wel fijn is. Net als de who-done-it boeken van csi en baantjer, prima voer voor op het strand/zwembad.
Iets minder vond ik 'De Zwerm' die zo gehyped en je opgedrongen wordt in de boekhandels.
Zojuist heb ik op aanraden "Van Santander naar Santander" van Peter Winnen aangeschaft, wielrenverhalen. En zag "Dwangarbeiders van de weg" van A. Londres liggen en daar werd ik zeer enthousiast door.
Heeft iemand deze boeken gelezen? Heeft iemand nog tips voor boeken met mooie sportverhalen? En dan doel ik eigenlijk niet op de biografie van Kluivert of Van der Vaart.