abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39633411
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:52 schreef Melusine het volgende:

[..]

Vertel eens dan?
Ik ben door bijna mijn hele boekenkast heen en ik wil iets leuks mee op vakantie!
Ken je John Connolly?
Graag op anoniem
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:06:51 #177
30252 Soempie
Procreating
pi_39760936
Ross King: de hemel van de paus

Gaat over Michelangelo en de Sixtijnse Kapel

Zeer vermakelijk en Paus Julius II
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_39796634
Christiane F. Een heel confronterend boek, het geeft goed weer wat de gevaren van drugs zijn maar blijft mooi om te lezen.
pi_39796679
De boeken van Paulo Coelho vind ik persoonlijk ook een aanrader. Ze bieden je ook een kijkje in je eigen leven en geven inzicht in de mens, en dat door een mooi verhaal.
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:23:55 #180
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_39796843
ik heb net twee boeken van Kluun gelezen... 'Komt een vrouw bij de dokter' en 'De Weduwenaar' waren best wel erg goed
пусть всегда будет солнце
pi_39806952
Mijn tipjes en tvp:

Als je van politieke fantasy houdt:
George r. r. Martin - Game of Thrones (ook nederlands tegenwoordig)

Mulisch met een vleugje biologie:
Mulisch - De Procedure

Hapklare brokken thrillers:
Karin slaughter - meerdere titels

Dan Brown, ach het leest lekker weg, iets wat op vakantie toch wel fijn is. Net als de who-done-it boeken van csi en baantjer, prima voer voor op het strand/zwembad.

Iets minder vond ik 'De Zwerm' die zo gehyped en je opgedrongen wordt in de boekhandels.
pi_39831691
Zojuist heb ik op aanraden "Van Santander naar Santander" van Peter Winnen aangeschaft, wielrenverhalen. En zag "Dwangarbeiders van de weg" van A. Londres liggen en daar werd ik zeer enthousiast door.

Heeft iemand deze boeken gelezen? Heeft iemand nog tips voor boeken met mooie sportverhalen? En dan doel ik eigenlijk niet op de biografie van Kluivert of Van der Vaart.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:11:44 #183
83740 ginder
Voulez vous couchez oder was?
pi_39862084

Woordenboek van Maqiao van Han Shaogong
Ik ben zowat halverwege. Het leest lekker weg en geeft een verrassende kijk op heel wat onderwerpen.

http://www.novib.nl/id4067.html
' We all are laying in the gutter,
but some of us are looking at the stars.'
Oscar Wilde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')